dijous, 25 de setembre de 2008

Ho confesse: sóc racista


Ja n'hi ha prou. Cansats del llenguatge políticament correcte? Farts del pensament, i les actituds, de progres i mudarnillus? Vosaltres ho esteu, i jo també. És per açò que he decidit eixir de l'armari i confessar-vos una cosa: jo sóc racista.

No tinc res en contra dels negres, ni dels magribins, ni dels sud-americans. No, gens ni mica. Jo sóc racista contra els inuit, també coneguts com a esquimals. Sí, contra els esquimals.

Els que em coneixeu en persona no us heu fixat mai? Feu memòria:

- jo sempre m'he negat a entrar a un bar o restaurant on hi haguessin esquimals
- jo sempre m'he negat a comprar res en comerços regentats per esquimals
- jo mai he mantingut relacions sexuals amb dones esquimals
- jo mai m'he vestit amb roba típicament esquimal
- jo mai que consumit productes fabricats per esquimals
- jo mai he viscut en un iglú, malgrat la bona qualitat dels materials de construcció

Uf! Ara que ho he dit em sent més alleugerit.

Bé, alguns de vosaltres us preguntareu "Però per què precisament amb els esquimals?". Us donaré tres raons:

1) Amb les fòbies i els odis cal ser original. Desconfiar dels gitanos i dels jueus està molt vist, és massa vulgar i gens original. Odiar els inuits és innovador.

2) Hem d'evitar que les fòbies i els odis ens afectin el dia a dia. A la nostra quotidianitat no hi ha cap inuit. Això vol dir que podem evitar-los sense renunciar a res. Podem menyspreuar-los sense ofendre ningú. Al cap i a la fi qui té la vida més fàcil, l'al·lèrgic a la carn de pollastre o l'al·lèrgic a la carn de diplodocus?

3) Els éssers humans modifiquen el seu entorn d'acord amb les seues necessitats, gustos i capacitats. I què és allò que més agrada als esquimals? Doncs les foques, les morses i les raboses. I un servidor, de foques i de zorrons, ja n'està ben fart.

24 comentaris:

Anònim ha dit...

i els extraterrestres no?

SergiBR ha dit...

Som una colla d'intolerants. Tu racista, el nenuko poc integrador amb els jueus sefardites, l'àlex insolidari amb els equatorians del Perfomance, l'Eneko que detesta als socis del Nottingham Forest i jo que només em relaciono amb els animals.

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi:

Sóc racista sí, però molt original. Crec que determinats crims, quan es perpetren artísticament, han de ser perdonats, àdhuc lloats. Si més no, això és el que argumenten els aficionats al toreig, oi?


Benvolgut Anònim:

Vigila amb criticar els extraterrestres. L'Iker Jiménez té mooolts seguidors. Ja saps quin és l'origen del crit "VISCA TERRA LLIURE"? Doncs sí, era contra els extraterrestres.

zel ha dit...

Tu preguntes per les energies? Tu que ets capaç d'escriure això? Va, que m'has fet riure!!!

Josep ha dit...

Benvolguda Zel:

La veritat és que puc escriure coses encara pitjors. El meu metge em recomana que ho faça, per a desfogar-me. El meu advocat, per contra, m'ho desaconsella. No vol que jo torne a la presó.

Eli ha dit...

Apa... llavors clar que sempre entres a tots els bars....
Esquimals? Aqui??? Ben pocs.. jo crec!!!!
ja,ja,ja
M'ha fet riure el teu post!!!!
juas,juas,juas

:-D

Josep ha dit...

Gràcies Eli!

Quan els de SOS Racisme em portin als tribunals espero comptar amb el teu suport.

newyorkDC ha dit...

No tinc cap problema en visitar el seu blog, perquè ho diu? No soc pas esquimal jo :D

Anònim ha dit...

i els barrufets?

Josep ha dit...

Benvolgut NewYorkDC:

m'ho he de prendre com un compliment, ja que jo mai atacaria amb troians? Ni tan sols amb espartans!?

O m'ho he de prendre malament, com si jo no fóra capaç d'inserir virus i coses ciberxungues al meu blog?

Bé, m'ho prendre pel cantó positiu.

*****

Benvolgut Anònim:

és vostè el mateix d'abans, oi?

newyorkDC ha dit...

Tranquil, a vostè ja el conec, ara mateix obriria qualsevol link que vostè em dongués sense pensar-ho.

Anònim ha dit...

i els hobbits?

Josep ha dit...

Benvolgut NewYorkDC:
gràcies per la confiança. Aprofite per a oferir-le accions d'una empresa que té molt a guanyar en borsa: TERRA-LYCOS. (he dit Borsa o Brossa?)

Benvolgut Anònim:
Els hòbbits, els elfs, edains, els trolls, els ainurs, els xarnegat·tes... Ai no, espera, que els xarnegat·tes sí que existeixen...

Laura ha dit...

Doncs jo sóc esquimala,i si em conegueres vories que no passa res amb nosaltres.Passa el que passa per tot lloc, i per tant ja estàs acostumat.No vivim ,com la gent creu a un igloo,els que tenem més diners viuen a una casa bonica i gran ,els que no en tenen molts ,viuen apinyats en pisos,si fa o no fa com a tot arreu.Et pots trobar algú amb qui no t'identifiques gens,o uns altres amb qui et sentiràs perfectament....com a qüalsevol lloc de la terra.
Vinga,salutacions.El teu post ha estat molt divertit.

Josep ha dit...

Benvolguda Laura:

si eres inuit (o esquimal) em podries aclarir un dubte que tinc? És cert el que ix a la pel·lícula Els salvatges innocents? La dirigix en Nicholas Ray i la protagonitza Anthony Quinn.

Voràs, en eixe film... bé... segons eixe film... els homes esquimals oferixen les seues mullers a les visites, per a que passen l'estona. És cert?
fitxa de la pel·li:
http://www.imdb.com/title/tt0053244/

Laura ha dit...

Però, qui s'ha inventat aquesta mentida ?Això només passa a les películes,Josep.No saps que els americans ,per treure diners fan tot el que saben i més.I,si no ho saben,importen cervellets,que els ensenyen a fer el que ells no saben,O siga ,que el tingladillo el tenen ben montat els nebots del oncle Sam.....
Bé,bromes apart,et puc dir,Josep,que la pregunta que em fas per aclarir si és veritat el costum que tenen els nostres geladets esquimals et puc dir amb tota certessa que sí:ho és.No és un costum com un altre qüalsevol,està clarissim,però és molt cert.És com una manera de quedar bé amb els convidats i denota que li tenen estima.I els convidats no s'han de negar. Els costums són tan forts en les persones (esquimals o no)que perduren molt.Alguns haurien de desapareixer ja.Vinga,bona nit,muá,muá,petonets.

Josep ha dit...

Benvolguda Laura:
aquesta confessió em genera dos dubtes:

- És una manera barata i ecològica d'escalfar-se? El sexe no és fruit de l'amor, ni del desig, sinó del fred!?
- Qui vol fer turisme sexual a Cuba podent anar a Gröenlàndia?

Bona nit i bon dia (açò dels fusos horaris és aixina)

Laura ha dit...

Exacte,Josep,és una manera d'escalfar-se(sempre fa molt de fred...)ecològica,si més no.Barata? no tant perque abans ,amb la visita del convidat ,han gastat molts diners afalagant-lo(molt lógic,no? si li donen fins i tot la dona,no van a fer-li passar fam....)Remat:Els esquimals bona gent:ho donen tot.Uns costums i unes modes molt però que molt cares.Allà ,al fons ,sense cap dubte, hi ha una mena de dita esquimala agafada del refraner castellà ,que diu "Los huéspedes gusto dan,pero es cuando se van".No t'emboliques amb cap amo d'un igloo.No val la pena.¿I si la dona és lletja i desdentada? Segueix amb els teus pensaments ,que són molt bonics:El sexe fruit del amor.De Cuba,no sé tant,my brother,..però li puc preguntar a Fidel i et passaré la noticia de com reben allà als convidats.

Josep ha dit...

Benvolguda Laura:
"I si la dona és lletja i desdentada?"... conec un individu que té una perillosa teoria.

" Segueix amb els teus pensaments ,que són molt bonics:El sexe fruit del amor." Sí, preferisc pensar que, en el cas d'alguns amics meus, el sexe és fruit de la caritat, pobrets. Açò sí, són bons xiquets.

"De Cuba,no sé tant,my brother,..però li puc preguntar a Fidel i et passaré la noticia de com reben allà als convidats." A Llatinoamèrica ja li dedicaré un post.

Besets i bon dia!!

Laura ha dit...

Josep:Estaré al aguait del teu post sobre Llatinoamèrica,estic segura que serà molt interessant i vist d'una manera molt original i amena que és com millor entren les informacions,i més perduren al cervell.Muá,muá,petonets,besets,little kisses....

Josep ha dit...

Benvolguda Laura:

ho intentaré. No és un tema fàcil, però la Regla d'Allen tampoc ho era.

Moré ha dit...

Em recorda l'escena de "La Vida es Bella" on el pare avergonyit amb el seu fill de que en una botiga no deixessin entrar ni gossos ni jueus, li diu que ells a casa seva tampoc deixaran entrar ni "visigots" ni aranyes. I és que com diu el josep odiar els inuits és tant absurt com odiar qualsevol altra poble, però ja impedir que a casa teva entrin "visigots" és l'absurditat total que a vegades , com pedagògiament ens enseya el Josep.

Josep ha dit...

Gràcies Moré!

Algun dia vencerem l'estupidesa.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

ara que ho dius !!!

una abraçada des de Reus