dimecres, 10 de setembre de 2008

Una cordial salutació


Per increïble que sembli, a un servidor de vostès li exigien obrir un blog. Hom podria pensar que és degut a que escric coses interessants, però no és ben bé així. De fet, tinc el mal costum d'enviar per imeil el que escric als meus amics, coneguts i saludats. I aquesta bona gent, farta dels meus correus, m'ha suplicat que els deixi la bústia en pau i que em desfogui ací.


Clar i ras. Ací, al blogspot, molesto menys. Si vostè ha caigut aquí no s'alarmi. Gaudeixi d'un moment de descans.

3 comentaris:

Eric ha dit...

Benvingut al món dels blocs, ja era hora que en tinguessis un. Ara mateix et poso entre el elegits al meu bloc.
Per cert, no entenc massa perquè tens l'enllaç de l'assassí feixista neogarrulo?
Ah! i crec que la comarca més garrula és Andorra, per descomptat.

Josep ha dit...

Gràcies company!

A qui et refereixes com "assassí feixista neogarrulo"? Ho dius pel Fidalgo? Bé, tens part de raó:

-ASSASSÍ: els seus gustos són un assassinat de l'estètica, certament. Però ell només és un més entre els milions d'éssers humans que participen en el crim contra el bon gust.

-FEIXISTA: si Fraga reivindicava el "franquisme sociològic" aquest paio (que ja té una edat) representa el "franquisme generacional". Massa jove per haver corregut davant (o darrere) dels grisos. Massa vell per anar en skate i pircings.

-NEOGARRULO: vigila amb aquest fenomen, que qualsevol dia els subvencionaran

I és que Cine de Barrio és més perillós del que sembla

kap ha dit...

Sí, sí. Ja era hora (ja era hora que deixessis d'atabalar amb els meils, vull dir)...
Salve,