dimecres, 29 d’octubre de 2008

Coses del feisbuqueig

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

el feisbuqueig és perillós. Hi proliferen desconeguts que volen fer-se amics teus, ex-parelles que reapareixen a la teua vida i paios als que deus calés que et troben i t'amenacen. Molt perillós. Com ens podem defensar d'aquest invent del diable? Jo us propose aprofitar les febleses del sistema, aprofitar la finestreta Què estàs fent ara per a espantar les visites no desitjades.
Algunes coses que cal posar per a foragitar els indesitjables:

- Estic llegint-me la Guia Telefònica d'Albacete.
- Estic fent una adaptació musical de la Guia Telefònica d'Albacete.
- Estic fundant una Secta Satànica.
- Estic sol·licitant una subvenció per a la meua Secta Satànica.
- Estic a punt d'aconseguir que la meua Secta Satànica cotitzi a la Borsa de Wall Street.
- Si llegeixes la Guia Telefònica d'Albacete al revés, apareixen conselles satànics per a invertir a la Borsa de Wall Street.

Proveu-ho, a vore que tal va

16 comentaris:

iaiapunkarra ha dit...

-Estic a punt d'anar a barrakes a veure la Beatriz Luengo.
-Estic disfrutant com una boja ballant la Beatriz Luengo (des del portatil rodejada de jennys i christians).
-M'estic baixant el cd de la Luengo.
-Crec que m'estic convertint en una cani.

newyorkDC ha dit...

Vaig a posar-ho en pràctica, si me'l trobo li enviaré una sol·licitud d'amistat, pobre de vostè que la rebutji

PS: la paraula que he d'introduir per deixar un comentari avui és "merci", si és que el seu blog és agraït i tot lo altre son tonteries, home

SergiBR ha dit...

I tu que saps d'aquestes coses, hi ha alguna técnica eròtica que s'anomeni "feis fucking"?

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia Punkarra:
aquests quatre suggeriments són boníssims. I fàcilment adaptables a qualsevol altra ciutat.

Benvolgut New York DC:
gràcies a vostè! I busqui'm, busqui'm, que al feisbuqueig segueixo.

Benvolgut Sergi:
El "feis fucking" és el que patim tots els que ens hi hem apuntat. El que et recomane és que, amb dones com la Susanna practiquis el leg fucking, segur que no es queixa de la mida de la teua cama.

SergiBR ha dit...

juajajaja!!

Molt bona!!!

zel ha dit...

Gràcies pel consell, només fa quatre dies que hi sóc i sí, és perillòs...

el tropilla ha dit...

totalment d'acord que el facebook el carrega el diable... pero no tot es dolent. Recorda a eixe moment en "Dracula" de Coppola en el que Vlad Dracul li recomana a Jonathan Harker no pasejar pel castell perque literalment "esta ple de mal records"... seguidament el bo de Jonathan paseja pel castell i (ves per on) apareixen tres vampires de molt bon vore i millor tocar que li fan una felacio vampirica.
Si Dracul hagues tingut facebook ben segur que no s'haguera oblidat de les tres perles que tenia a casa, no haguera creuat mig mon per a fer-se a la petarda de Winona Rider i evitar-se de pas la mort estacat. S'ha de recordar que el facebook tambe arriva a transilvania...

Jordi Casanovas ha dit...

ara mateix hi poso una frase d'aquestes...

Mireia ha dit...

gran idea. Tot i que jo odio el feisbuk aket, només el tinc per intercanvi de fotos. Kin merder d'informació, tothom et diu coses, tothom fa coses, i perds tot el dia davant de la pantalla.

M'han agradat els teus consells, sempre es poden aplicar a altres camps ;)

newyorkDC ha dit...

Bé...buscant per Josep m'han sortit milions de resultats, quasi que podria enviar-me vostè l'invitació, que tinc un link ben maco al meu blog.

"grips"

Josep ha dit...

Benvolguda Zel:
Vigila amb els homes-baba. Són com els que habiten en pubs i discoteques, però ací poden modificar la seua aparença (és a dir, canviar la foto)

Benvolgut Tropilla:
un cop més, Bram Stoker s'avançà al seu temps.

Benvolgut Jordi Casanovas:
ben fet. És més, tinc un recull de frases 2.0 per si fallen aquestes. A disposar.

Benvolguda Mireia:
quina mena de fotos intercanvies? Segons algunes oenagés, a Costa Rica la legislació és molt tolerant amb certes pràctiques... VOLEM SABER LA VERITAT, AMB QUINA MÀFIA TREBALLES!?

Benvolgut New York DC:
aquest vespre l'agregaré. Però vigili vostè, que el podran vore (i assaltar) els que em tenen com "amic".

xavi ha dit...

Sóc un amant del risc, (encara que preferiria ser-ho d'alguna senyora) i em vaig fer el facebook per culpa d'una amiga que va deixar de ser-ho quan me'l vaig fer:
T'arriba un dia un missatge;
"Fulanita" quiere ser tu amiga (va venir en castellà) el vaig acceptar i ja no som amics. Reconec que he anat afegint gent, alguns amb mes gràcia que altres i puc dir que tinc un llista al menys multicultural que deuen flipar uns amb els altres. Emos, frikis, pares de familia, politics, desconeguts.
....i ja van no se quantes entrades que veig sobre el facebok, al menys fa que la gent parli d'ell

Josep ha dit...

Benvolgut Xavi:

li respondré amb una pregunta, què se n'ha fet del SECOND LIVE?

Haller ha dit...

Infalible:
-Estic rociant-te amb spray antiviolació.

irene ha dit...

llavors segur que miren qui ets per friki. la morbositat sempre guanya.

tot i així tela amb el feisbuc; jo me'l vaig fer fa temps per aconseguir unes fotos i ara de sobte m'ha aparegut una allau de mails d'històries xungues del món aquell, i no se quanta gent un dia em va felicitar perquè es veu que jo havia posat la data al feisbuc i la informació vola que ni t'imagines.. jo que no sé ni com pujar fotos..

Josep ha dit...

Benvolgut Haller:
molt bona. També es poden fer variacions amb maionesa, ligeresa, salsa brava, curry i curry amb xató.

Benvolguda Irene:
si et volen felicitar l'aniversari, que afegisquen un regalet. Fes una llista de les coses que vols (un MP4, un pernil serrà, unes vacances al Carib...) i que qui et vullga felicitar, que amolle.