dilluns, 27 d’octubre de 2008

La meua perruquera i jo

En aquesta ciutat no hi ha barbers sinó estilistes, que et claven una pasta per una simple xollada. Em dol deixar-me els calés en una presa de pel. Així que per raons estrictament econòmiques, vaig haver de triar una perruqueria paiopònica. Podria haver-ne triat a una de pakistanesa, és ben cert, però quan és tenen uns caràcters antropomètrics com els meus, no és gaire aconsellable que paio amb turbant et manege una navalla prop de la jugular.

Doncs això, que la meua perruquera és caribenya. Treballa amb una dominicana, tot i que ella és veneçolana. Bé crec que també és dominicana, ja que té la família a la República Dominicana i a Miami. És veneçolana perquè el seu primer marit, i pare del seu segon fill, era veneçolà. I el seu segon marit, pare del seu primer fill, era dominicà. Crec. També crec que va viure a Curaçao, o Aruba, o una d'eixes illes de les Antilles Neerlandeses. En tot cas, el seu actual manso és català i ella viu a Barcelona.

Al tema: un servidor es talla els cabells un cop l'any. I per estalviar, ho faig a la perruqueria dominicana-veneçolana.

I vet aquí que, un dia perquè era el seu aniversari, un altre perquè celebrava el reagrupament familiar, i un altre per la raó que fos, que cada vegada que he anat a rapar-me, em trobo que fan una festa a la perruqueria i no em tallen els cabells. Són molt simpàtics i sempre sóc benvingut a la festa. Però ves quina cosa, que en cadascuna de les festes que m'he trobat, hi havia molta gent, però no pas el seu actual marit. No vull sembrar rumors, però...




Post dedicat als membres de la Brigada Catalana Venceremos, i tots els fidels seguidors que de Chiapas a Bolívia, de Cuba fins a Guatemala, han practicat i promogut el turisme revolucionari.
I a tots els catalans (i les catalanes) que des de 1996 practiquen la màxima d'Halcón Viages "Curro se va al Caribe... y mira souvenir nos ha traido".

14 comentaris:

xavi ha dit...

Mira que desprès de la resolució judicial de la duquesita i el Miro, això et pot costar que et tanquin el bloc.
Per cert quina gran joia el vídeo, ni sabia de la seva existència.

Anònim ha dit...

rollo marujita diaz i dinio?

Anònim ha dit...

Es parla de fútbol, bous, l'oratge, la crisis, tunning de cotxes oficials etc... a eixes perruqueríes?

Pepa Loves ha dit...

veig que tens una relació molt estreta amb la teva perruquera no?jejeje

aiii el marit, com ho sapiga....

iaiapunkarra ha dit...

Veig que almenys has sobreviscut a una sobredosi mortal de bachaca, regeton, salsa i hosties-latines. Et felicito, jo l'últim cop que ho vaig intentar vaig haver d'empatxar-me de dulces de leche i emborratxar-me a base d'uns licors molt estranys (però que almenys van fer el seu efecte: fins i tot crec que vaig ballar algun tema de la Venegas)

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia Punkarra:
veig que tu també has caigut en la trampa de les fetes pàtries llatinoamericanes al Fòrrrrum, i amb les entrades gratuïtes per a la discoteca Performance.

Benvolguda Pepa Loves:
doncs sí. La dona és negra (3/4 de negra) i afirma que el seu fill és igual que jo. O jo sóc mulato i no me n'havia adonat, o el pare de la criatura té un cromatisme particular, amb la melanina en negatiu.

Benvolgut Anònim 1:
el mític Dinio tenia raó. Quan jo era jove, la nit em confonia. Ara, en canvi, vaig confòs tot el dia.

Benvolgut Anònim 2:
a la República Dominicana no hi ha afició al futbol ni als bous. Allà triomfa el beisbol i el basket.

Benvolgut Xavi:
aquest blog el tancaran les autoritats sanitàries.

SergiBR ha dit...

Això no et passaria si fossis un veritable skin jit!!

Josep Barberà ha dit...

Esteu segur que no aneu errat i el que vós anomeneu "perruqueria" és en realitat un local de salsa amb una decoració peculiar?

Plantejeu-vos-ho; el fet de només obrin de nit us hauria d'haver donat una pista.

Salutacions

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Barberà:
m'agrada que em faça aquesta pregunta! És admirable la capacitat de certa gent per a fusionar activitats lúdiques i empresarials. Locutori-Caixa d'estalvis, Videoclub-Bodega,Botiga de roba-centre de massatges...
Crec que no era una disco: tenia llicència d'activitat de l'ajuntament.
I és que obrissin de nit, és que tancaven tard i allà la melanina era abundant.

Benvolgut Sergi:
qualsevol dia descobrireu que sóc un skinhead de camuflatge

Haller ha dit...

Cuan acaben de tallar-te el pel, pots triar "paja o mamada"?

Josep Barberà ha dit...

Si és com diu el senyor Haller, li prego que ens done la direcció ara mateix!

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Barberà:
La perruqueria es troba al barri anomenat Soweto Sants. Entre les vies del tren, Santa Eulàlia i la Zona Franca.

Benvolgut Haller:
jo sóc un home decent!

Anònim ha dit...

ui si, molt decent!

Josep ha dit...

Benvolguts lectors:

Doncs sí, sóc un home decent. De tot a cent, per a ser més concisos.