dijous, 16 d’octubre de 2008

Política migratòria en format de videoclip

Benvolguts compatriotes:

Amb la voluntat constructiva que em caracteritza -només superada per Paco el Pocero- i amb una insuperable capacitat divulgativa -digna d'un Premi de Pedagogia Rosa Sensat- us adjunte un videoclip per a entendre, una miqueta, el fenomen migratori:



Qüestions que cal aclarir:

1) El reagrupament familiar és una necessitat. El papi ja no està solet a l'estranger, i les filles joves venen a alegrar-nos el cap de setmana.
2) Els imigrants provenen dels sectors més dinàmics i avançats del seu país d'origen. O de veres us penseu que a Llatinoamèrica totes les xatis gasten unes natges tan fermes i uns pits tan ben siliconats?
3) "Chicas NG" significa "Noies Negu Gorriak". Són dels nostres!
4) Els immigrants desconeixen la realitat nacional catalana. És lògic, al seu país no els hi ensenyen pas. Així doncs, allò que ha de fer un patriota com cal, és introduir-lis la catalanitat per la via més directa. Què us penseu que faig jo els caps de setmana a la discoteca Caribe Caliente? Doncs sí: em sacrifique pel país.

No sé a que esperen per a donar-me una creu de Sant Jordi!

7 comentaris:

xavi ha dit...

Ho confesso he vist una mica el vídeo de la cumbia de les Noies Negu Goriak, diria que han canviat el registre, no sonen igual com abans, deu ser la veu.
Això si hi ha un pas que el fan totes molt be i conjuntades, però la resta de coreografia he vist que els hi cal una mica d'ajuda.
Entenc el teu sacrifici, al país ens calen màrtirs i sants que pujar als altars.

Anònim ha dit...

fregant el racisme

Josep ha dit...

Benvolgut Xavi:
Jo crec que aquestes noies formaven part de les NG Brigadak a les Illes Galàpagos.

Benvolgut Anònim:
T'hem trobat a faltar.

Super Coco ha dit...

Deu meu,

Si no han donat un sol pas be, terrible. De tota manera ma sembla que tots niriem camino de españa a recoger a nuestro papa, porque esta solo sufriendo alli. Tots els que hem tingut el pare a Espanya em pensat aixo.

Josep ha dit...

Benvolgut Super Coco:

cal copsar el dramatisme del tema, per això ballen desacompassades.

zel ha dit...

Qui et va matricular, em superes...em fas embogir de riure, en saps un munt!

Josep ha dit...

Benvolguda Zel:

tu que ets mestre segur que ens pots il·lustrar sobre els pares i mares ultramarins.

Au, esperem un bon reguitzell d'anècdotes.