dissabte, 25 d’octubre de 2008

Treure's anys i treure's dies

Amb les castanyes, els boniatos, Tots Sants i la Diada de la Catalunya del Nord, arriba el meu aniversari. Com cada any, òbviament. I com cada any, l'inevitable balanç, els no-encertats regals i el comentari "ai, que et fas gran".

Tradicionalment han estat les senyores les que s'han llevat anys. Però, darrerament, això també ho fan molts homes. Jo no em trec anys, no és el meu estil. Jo sóc partidari de treure'm dies. Sí, treure'm dies. Quan algú em comenta "Ei, és cert que tu el dissabte 10 d'abril del 2004, a la discoteca Caribe Caliente vas...?", jo li responc "No, eixe dia no va existir mai. Com el 30 de febrer, el 31 de setembre o el 32 de desembre".

Així, eliminant jorns de la meua biografia, he esborrat cert afer en un pis d'estudiants a Russafa, un lamentable espectacle sexual al carrer Regomir de Barcelona i tot de coses que farien envermellir a qualsevol persona remotament decent.

En fi, com deia el meu iaio: el millor per a treure't anys de sobre és ajuntar un mal jutge amb un bon advocat.

13 comentaris:

SergiBR ha dit...

Perdona, però per esborrar certs esdeveniments que han marcat la teva vida, primer hauràs de fer uns quants viatges i pelar alguns testimonis acusadors. No tindràs cap problema per liquidar al Nenuko i per fer una escapada al ripollès, però crec que et serà més difícil ensopegar amb certa sílfide admiradora de mussolini. I ja no et dic de coincidir amb cert treballador de la neteja, que d'ençà d'aquell fatídic dia, va decidir emigrar a una illa deshabitada de l'oceà Pacífic i que ningú en sap encara, la seva situació exacta en el mapa geogràfic.

Anònim ha dit...

jubila't puretilla

newyorkDC ha dit...

Si, bé, pero jo encara no se quan fa els anys vostè

(No es pensi que el tracto de vostè per ser més gran que jo (que és cert) sinó com a mostra de respecte)

Josep ha dit...

Benvolgut New York DC:
No només sóc més gan que vostè, sinó que també tinc més anys. Li agraeixo el senyal de respecte. El meu aniversari coincideix amb la Diada de la Catalunya Nord.
Imagine's vostè quin disgust el dia que vaig descobrir que, tota eixa gent que eixia als carrers de Perpinyà amb banderes, no celebraven el meu aniversari sinó que exigien els seus drets a les centralistes autoritats parisines.

Benvolgut Anònim:
Ja ho intente, ja. Jo sempre he dit que, quan et caduca el carnet del Club Super 3, t'haurien de donar el de pensionista. Jubilació als 19 anys!!!

Benvolgut Sergi:
Sé on vius.

Haller ha dit...

Jo també em trec dies, sobre tot aquells en els que l'alcohol ha deixat eixir el deimian que viu al meu interior. Explica-li a ta mare que tenies la cançó de titànic al cap per culpa dels bolivians amb ocarines que toquen al carrer i que l'unica eixida era convertir-los en menjar pels coloms de la plaça de l'ajuntament...

Haller ha dit...

Ah!!! m'oblidaba:

Anys i anys, per molts anys,
a la una per molts anys.
Anys i anys, per molts anys,
a les dues per molts anys.
anys i anys, per molts anys,
a les tres per molts anys.
volem que Súper t'ho passis,
bufis fort i les apaguis!

Anys i anys, per molts anys:
A la una, per molts anys!
A les dues, per molts anys!
A les tres, per molts anys!
A la una, a les dues, a les tres,
súper 3, per molts anys!!

:D

Josep Barberà ha dit...

Jo tmbé he celebrat fa escassos dies el meu aniversari, i us he de dir que si haguera de anar traient dies penosos, patètic o senzillament vergonyants, encara no seria major d'edat...

Salutacions!

Anònim ha dit...

el que faltava: deliris de grandesa

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Barberà:

eixos dies per a oblidar són un obstacle en la seua cursa per a esdevenir el futur batlle de Benicarló?

Benvolgut senyor Halle:
aquestes coses m'emocionen

Benvolgut senyor Anònim:
la veritat és que el meu mostrari de deliris és d'allò més ric i variat.

Josep Barberà ha dit...

Apreciat Josep:

Diguem que menys mal que falten un parell d'anys per a les properes eleccions...

No us vull relatar el què ocorregué fa un parell de dissabtes...

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Barberà:
no crec que els analfabets d'E-Brutícies lligen aquest blog. Aixina que parle vostè amb plena llibertat.

Si li és més fàcil, pose només les inicials dels implicats.

Josep Barberà ha dit...

Apreciat Josep:

Diguem que la història implica, força alcohol, un aspirant a batlle, una atractiva fèmina i un lavabo amb forrellat de baixa qualitat...

Com digué Balzak "ací comença una altra novel·la"

Per cert, no descarto reconvertir-ho en algun guió

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Barberà:

enguany no he anat a l'Aplec del Puig (setmana dels Octubre i castanyada de Tots Sants, inclòs).

Enguany practique la monogàmia.

I és que la política valenciana té unes passions...