divendres, 24 d’octubre de 2008

Trobada amb els joves immigrants

Avui he llegit que el senyor Oriol Amoròs, Secretari d'Immigració de la Generalitat de Catalunya, s'ha estat reunint amb diversos col·lectius de joves immigrants. Segons s'informa, les trobades han estat d'allò més profitoses i el senyor Amoròs s'ha compromès a ajudar els joves immigrants en les dificultats i el reptes que es troben.

Amb la voluntat de servei que em caracteritza, proposaré al senyor Amoròs dos temes en els que hauria d'ajudar als joves immigrants:


1) Ser capaços de trobar roba de la seua talla. Supose que a Llatinoamèrica tenen un tallatge diferent del nostre, així que algú els hauria de proporcionar una taula de conversions.



2) Ací tenim pintes i raspalls, no cal emprar un rasclet per a pentinar-se. També és molt recomanable no ficar els dits a l'endoll (no posaré fotos dels peleriçons per a no ferir sensibilitats).


Com sempre, jo estic al servei del país. No sé a que esperen per a donar-me la Creu de Sant Jordi.

7 comentaris:

Haller ha dit...

Ei! cuant de temps sense escriure açí. Si vols flipar mira les samarretes que vaig trobar a Berlin l'any passat. No n'he trobat la web de la marca, però vaig fer fotos i li vaig dedicar una entrada ja fa messos.
http://occtt.blogspot.com/2008_05_01_archive.html

SergiBR ha dit...

Però...jo sempre havia cregut que tu eres oriünd de la Guaiana Francesa??? Cada dia em sorprens més...

Anònim ha dit...

tu ves fetn, que et pillaran amb els bats de beibol

Josep ha dit...

Benvolgut Haller:
Crec que la carrera de Disseny té una especialitat en Disseny Tèxtil Aplicat al Xungerio.

Benvolgut Sergi:
Bé, per a ser exactes, la França Imperialista enviava a la Guaiana els presos més conflictius. A la Guiana, el que no és indi, és fill de presidiari o net d'esclau.
Per això Europa va allà a llençar els cohets Arianne.

Benvolgut Anònim:
El meu àngel de la guarda fa hores extres.

Pepa Loves ha dit...

amb lo de les talles, totalment dacord,però no te passes amb els pentinats afros home, que son molt característics!!!!je

salut!

Super Coco ha dit...

La pregunta es, si es pentinen amb rasclet, tot ho portan pentinat igual? i si es aixi, Porten roba tan gran per tapar las ferides del rasclet? o potser l'amaguen als gallumbus por que a veces se ve cada cosa

Josep ha dit...

Benvolguda Pepa Loves:
compte amb els elements caracterísitcs. Llençar cabres des de un campanar també ho és molt, de característic.

Benvolguda Super Coco:
segons quines coses, m'estime més no vore-les.