dimecres, 26 de novembre de 2008

Aniversaris i Astrologia

Aquest diumenge és l'aniversari d'una bona amiga de Girona (l'anomenarem L). I, casualment, també és l'aniversari d'una ex-xicota meua d'Elx (l'anomenarem E). Per una d'eixes coincidències de la vida, tant l'L com l'E van neixer el mateix any, el mateix mes, el mateix dia i, em sembla, a la mateixa hora.

No crec en l'astrologia, però he d'admetre que tenen moltes coses en comú:

- Són dues dones extraordinàriament intel·ligents.
- Són dues dones molt esforçades, sacrificades i treballadores.
- Són dues dones molt guapes.
- Totes dues són la germana gran d'una família de cinc fills.
- Totes dues han sabut prendre decisions difícils.
- Totes dues han hagut de superar dures circumstàncies adverses.
- I totes dues tenen... ara no recorde ben bé el que... un parell d'assumptes en comú... d'eixos importants, però ara no recorde exactament de que es tractava...






Bé... ja faré memòria.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

que guarru que ets. on vas amb aquest pits?

Anònim ha dit...

i ara et dediques a vacilar de ligues? fantasma!

Haller ha dit...

Pareix que tens sis bones amigues... Faría un comentari més "picant", però si les xicones es deixen caure per açí no m'agradaría ofendre-les.

Pareix que te vosté un bon currícul·lum. L'enveja es molt roina, veritat senyor Anònim??

iaiapunkarra ha dit...

Collons, a què ve aquest atac de nostàlgia?

No em diguis que la teva parenta ha descobert el blog i t'ha cardat fora de casa...

MARTELL DE REUS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
MARTELL DE REUS ha dit...

Una metàfora dels Països Catalans des de Girona fins Elx tot recorrent el Pedraforca i els Encantats.

Haller ha dit...

Síí Síí Síí!!!
Quant de temps sense vore un comentari eliminat!!!!
Si no fora per estos moments.... Aaay!

Josep ha dit...

Benvolgut Anònim-1:
els pits no són meus, me'ls han deixat una estoneta.

Benvolgut Anònim-2:
més aviat he lligat uns bacils del gènere Strptococus que m'estan deixant baldat.

Benvolgut Haller:
jo no tinc currículum, jo el que tinc és burrículum. No crec que una dona procliu a l'ofensa visite un blog com aquest.

Benvolguda Iaia Punkarra:
no és nostàlgia, és teràpia preventiva contra l'Alzheimer. Faig treballar les memòries amb les mamàries. (ha ha ha quin acudit més bo)

Benvolgut Martell de Reus:
exacte. Ho has encertat de ple. Qui vol fer turisme sexual per Cuba, visquent als Països Catalans?

Benvolgut Haller-2:
jo no he eleiminat el comentari. Ha estat el propi autor, que ha practicat l'eutanàsia literària.

sergibr ha dit...

T'oblides de dir que cap de les dues s'ha liat amb el nenuko.

Marc ha dit...

Felicita-les a les dues depart meva. Bé, a les 4.jejeje

inadaptat1714 ha dit...

a! po allo de les falques de la cope de l'estaca es vritat?¿ on u puk troba?¿

Josep ha dit...

Benvolgut Marc:
ho faré en quan les vege. Els hi donaré records de les seues parts.

Benvolgut Sergi:
"de cadascú segons la seua capacitat, i a cadascú segons la seua necessitat". T'imagines si el comunisme s'apliqués al sexe?

Benvolgut Inadaptat:
ben fàcil, cope.es. Tu mateix (diga'm que ets de REGAL?)