dijous, 20 de novembre de 2008

Cap de setmana de cinema

Si et mous per la comarca del Barcelonès, o pel Pla de l'Estany, aquest cap de setmana és de cine.

Badalona: Festival de Curtmetratges Filmets. Web oficial.
Banyoles: Festival de Cinema Social. Web oficial.
Liceu Francès: L’Alternativa, Festival Internacional de Cinema Independent de Barcelona. Més info.
Sants: Marató de Cinema Fantàstic i de Terror de Sants. Web oficial.

De propina, 40 segons de terror: http://www.cotxeres.org/marato/Marato_2008.avi

7 comentaris:

sergibr ha dit...

Doncs jo tindré el meu propi cap de setmana terrorífic. Primer quedaré amb l'Skizo, després amb el Punko i després amb el Nenuko.

Anònim ha dit...

i tu en qui festival donaras la teva conferencia sobre art i assaig?

Elemne ha dit...

jo aniré a veure JAMES BOND

Anònim ha dit...

Sergi, tots els que quedes tenen "kkk", vegila!

Josep ha dit...

Benvolgut/s Anònim/s:
Moltes felicitats! El 40% dels lectors d'aquest blog et/us prefereixen.

Benvolgut Sergi:
quin plànning més interessant! Em convides?

Benvolguda Elemne:
tu sí que saps! Una sala plena a vessar de gent, telèfons mòbils sonant, crispetes volants, comentaris en veu alta... d'ací a dues setmanes les sales on es projecti aquest film estaran buides.

iaiapunkarra ha dit...

Jo seguiré amb les meves lliçons de Màgic.

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia Punkarra:

Banyoles no és pas tan lluny! Si vols, hi pots anar amb una ouija i parlar amb el Khoisànid del Museu Darder.