dijous, 4 de desembre de 2008

Article 119


Benvolguts lectors, benvolgudes lectores

Probablement, molts de vosaltres estareu preparant l'estampida del pont de la Putíssima Constitució. M'alegre per vosaltres, pel turisme interior i per la reactivació econòmica.

Alguns, per ideologia o per economia, us negueu a gaudir d'uns dies de descans. Uns i altres hauríeu de llegir-vos la Constitució de la URSS del 1936. En el seu article 119 proclama el Dret al Descans. Stalin no només era un criminal, també tenia un cínic sentit de l'humor. Ací teniu l'enllaç http://www.eroj.org/biblio/stalin/consti36/consti36.htm

I si us fa mandra llegir, podeu mirar-vos aquest vídeo que només dura un minut i mig.




12 comentaris:

Super Coco ha dit...

Pos si poz zi,

hay gente que nos pillamos el puente, y es eso acaso pecado?.

vacaciones cuatro veces al año tampoco es tanto.

Haller ha dit...

Mooooolt gran el video. Aquestos de l'etb sí que son bons. M'agradaría tindre aquesta cadena... fan cosses bonísimes. Coneix vosté els chistes del Yayo??? A mi m'agraden moltísim, eixes situacions tenses... Brutal!

Per altra banda, la festa es la festa i benvinguda siga, sempre. La celbració és anecdótica... o al menys, per mi

sergibr ha dit...

Vaya Semanita 1 - Polònies, Cracòvies i Vinagres 0.

Modgi ha dit...

Gran vídeo! com l'han clavat. Si hi ha alguna cosa que uneix aquest conjut de sel·leccions autonòmiques que és espanya és el cantamanyanisme.

Anònim ha dit...

aquest blog nomes es interessant quan poses coses que no son teves

merike ha dit...

Estimo aquest blog. No ho entenc però és molt divertit i m'encanten totes les coses divertides que no entenc. M'encanten totes les dificultats que he de conquerir i aquest blog és difícil per a una persona que no és intel·ligent. Video maca. Salutacions d'Hèlsinki!

iaiapunkarra ha dit...

Boníssim!

Sort que aquest vespre podré la ETB.
Apa, agurrrr

Josep ha dit...

Benvolguda Merike:
gràcies pels compliments. Em pugen molt l'autoestima. En tot cas, deixa'm que faci un parell d'aclariments

1) Si una cosa no s'entén, és probable que sigui jo qui s'explica malament.
2) Si un acudit no fa gràcia, igual és que no té gràcia. A tots ens passa.

De totes maneres, gràcies

__________________________________

Benvolguda Iaia Punkarra:
el teu nòvio és basc, oi?

Benvolgut Anònim:
et trobàvem a faltar. Tens tota la raó.

Benvolgut Modgi :
he he he... jo diria que això de la droperia és universal. La prova és que aquest blog, anomenat DESCANS, té visitants d'arreu del Món. Planeta Mandra!!

Benvolgut Sergi :
vés al blog del senyor Jaïr Domínguez i li dius el mateix.

Benvolgut Haller:
es pot parlar de festes, farres i parrandes, sense parlar de València Capital?

Benvolgut Super Coco:
si no és indiscreció, a on anirà vostè a gaudir d'uns dies de descans?

Núria ha dit...

Boníssim el vídeo i el punt a vegades irònic del teu bloc. Gràcies pel teu comentari, que m'ha permès conèixer-lo.
Salut i descans que jo també faré festa, perquè pont, pont...no n'hi ha no?

Haller ha dit...

Sí és posible qu hi hagi festa sense parlar de València, però ha d'estar lligat a una persona: Jainme de marichalar.

Enzo ha dit...

que millor manera de celebrar la gran putísima constitució que no fent ni puto caso a los discursitos políticos que nos esperan estos días (fue algo grande, lo hicimos de puta madre, aquel día dormimos en la misma cama que Fraga, we are the world we are the children, etc.)

Josep ha dit...

Benvolguda Núria:
gràcies pels compliments! Sempre pots aprofitar els dies "d'afers propis" de la feina per allargar unes curtes vacances.

Benvolgut Haller:
m'agrada que isca aquest tema. Jo crec que el millor successor al tron és el Jaime de Marichalar. I en aquest sentit hauria d'anar la reforma constitucional.

Benvolgut Enzo:
gran idea. Val a dir que el concepte "en la misma cama que Fraga" és ideal per a una altra festivitat, la de l'1 de novembre, o Halloween.