dimecres, 3 de desembre de 2008

Contra el feisbuqueig 2, la lluita continua

Benvolguts conciutadans, ací teniu algunes propostes per a campanyes feisbucaires. Crec que us poden ser d'utilitat per acabar amb la plaga

Àmbit socio-tecnològic:
- Uneix-te al grup Volem agulles hipodèrmiques i dispensadors d'EPO al Bícing.
- Uneix-te al grup Salvem les Humanitats, exigim el Facebook en llatí.
- Uneix-te al grup Ecologistes a favor dels cementiris nuclears, l'aparició de noves espècies mutants compensarà les extincions que ja hem provocat.

Àmbti socio-cultural:
- Uneix-te al grup Enviem Joan Lluís Bozzo a la presó.
- Uneix-te al grup Volem bukkake al Teatre Nacional.
- Uneix-te al grup El millor llibre de personatges que s'ha escrit mai és la Guia Telefònica de Mèxic DF.

Àmbit socio-sanitari:
- Uneix-te al grup La Seguretat Social ha de pagar els tractaments contra l'alopècia.
- Uneix-te al grup El logodepa egaxera els meus prolebmes de palra.
- Uneix-te al grup El fist-fucking és una teràpia preventiva per al part sense dolor.

Endavant les atxes! (encara que siguin mudes)


La lluita continua!!

6 comentaris:

Haller ha dit...

Jo m'apunte al del fist-fucking. Jo soc dels q'opinen que pot ser una terapia molt positiva per a les prenyades. Ara bé, els parts deurien dir-se "one girl-one child", per la similitut amb "two girls one cup","two boys one hole", etc, etc

zel ha dit...

Jejejeje, el del logopeda i la seva parla és collonut, ja m'hi apunto, que jo, darrerament, no sé què em dic...

Super Coco ha dit...

Jo m'apunto al del cementiri nuclear, al del fist, y a tots els que portin la paraula hole, que no se por que me pone.

Pero bueno, Padre, vengo a confesarme, he pecado y me he creado una cuenta fb y la uso. sobretodo los cutrejuegos mientras hablo por telefono y lo de hacerse fan de cosas inutiles.

A ver profesor, como lo hago para crear estos grupos y que la gente se haga fan?

que yo soy un poco inutil

Josep ha dit...

Benvolguda Zel:
si vols puc donar-te classes de dicció. Sóc un crack. La dicció és perfecta, la fonètica immillorable, la gramàtica de manual... el problema és que no dic res interessant!!

Benvolgut Haller:
jo pense que el fist fucking s'ha de practicar ABANS de la prenyamenta. Per si de cas.

Benvolgut Super Coco:
passi'm vostè el telèfon del batlle del municipi on viu. Jo ja faré d'intermediari amb els del Consell de Seguretat Nuclear.
Crisi jo? Amb comissions del 3% mai!

sergibr ha dit...

Esteu obsessionats.Si no li fots ni putu cas, el feisbuk no existeix. Per mi és com el Falete, que tothom en parla i jo no sé encara qui cullons és!!

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi:
no és tan fàcil. Podem passar de l'Skizo? Quan s'atansa i comença dir coses... podem passar d'ell?

Doncs amb el Facebook passa el mateix.