dilluns, 1 de desembre de 2008

Contra el feisbuqueig

La campanya contra els abusos en el feisbuqueig continua. Segons m'informen, alguns activistes ja han començat la clonació de plastes. De moment n'han colant dos: un pesat dels moviments socials i un que es pensa que és un gran comunicador.

Per a continuar a contraofensiva, us adjunte algunes anotacions que podeu emprar en les actualitzacions d'estat:

Àmbit socio-econòmic:
- Estic refundant el capitalisme
- Estic refundant el feudalisme
- Estic refundant l'esclavisme

Àmbit científic:
- Estic resolent la Conjectura de Poincaré
- Estic solucionant la Hipòtesi de Riemann
- Estic calculant la quantitat d'aigua que hi ha al subsòl de Mart

Àmbit familiar:
- Estic endreçant les dentadures postisses dels avis, per ordre alfabètic
- Estic fent vudú amb la foto de l'ex-marit de la tieta Gertrudis
- Estic falsificant el testament dels meus pares, i també la recepta de Gall Dindi Esferificat i Deconstruït

Si el present és lluita el futur és nostre

15 comentaris:

pepa loves ha dit...

una pregunta,per quin nom et puc localitzar al feisbus???;D

Carla ha dit...

Quina mania a puntar-se a tot allò que surt de nou! Es que no hi ha criteris??? EL Faceboock es com la telebrossa, un cop t'enganxa la novetat, "-Mira si he trobat aquell company d'escola!Quina gràcia!-" La gent s'hi queden enganxats en la resta,que no és un passatemps, sinó un perdre temps...Però ja tinc amistats que m'estan insistint en que hi entri,grrrggrrrrr!!! amb lo bé que estic jo amb el messenger, i els blogs,i les webs! No o faré,i esperaré a veure si es cansen ells/es.

Haller ha dit...

vaig a fer-me un perfill de lucoil i em faré amic de Rajoy. Com a estat possaré "está interesado en hacerse con el control estratégico de la energía en España".
Podría acullonà al Rajoy per missatjes al seu mur...

A vore quan ens dones la teva adreça feisbuq, que sembla que no tens amics per allà ;)

Josep ha dit...

Benvolguda Pepa Loves:
pots trobar-me als següents grups
- Alumnes de l'Institut Oceanogràfic del Segrià.
- Treballadors de l'Institut Mèdic Mengele.
- Productors de Cautxú Admiradors de Pamela Anderson i Carmen de Mairena.
- Accionistes de Terra-Lycos Seguidors de les Profecies de Malakies.
- Jugadors de Petanca 2.0
- Adictes al Cantuesso i el Nubolet.

Benvolguda Carla:
sí, la paraula NOU és un vell reclam publicitari. Fot-li oxímoron!

Benvolgut Haller:
qui ha posat la veu en off en el vídeo de "Hola, soy tu mano"?

Haller ha dit...

veig q'estàs intrigat pel tema de la veu en off... Ja t'ho he dit, en una resposta al comentari que vas fer al youtube... Jo! Alguna objecció en particular?

L'Avi ha dit...

Sembla que o ets dins del Facebook o no ets res... Collons mira que arriba ser kumbaia, l'invent dels pebrots...

Josep ha dit...

Benvolgut Avi:
efectivament, és massa kumbaià, tothom és "amic". I si donen l'opció "enemic"?

Benvolgut Haller:
si em dones permís, penjaré el teu vídeo al meu blog.

Haller ha dit...

clar que pots util·litzar-ho. Ara bé, no sigues molt cabró amb les crítiques, q'imagine que tindràs alguna preparada.

Josep ha dit...

Benvolgut Haller:

procure ser respectuós amb les formes. Ja ho haurà vist vostè.

Haller ha dit...

Cap problema! Sincerament, m'agraden les críques, es pot aprendre molt amb elles. Té vosté via lliure.

Xavi Ochando ha dit...

Hola, Josep!

Només una pregunta: Per a quan una clínica de desintoxicació del fèixbuc?

Salut i alegria!

Xavi

Josep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...

Benvolgut Haller:
demà a les 07.30 hora valenciana, eixirà el seu vídeo en aquest blog.

Espere la seua valuosa opinió.


Benvolgut Xavi:
d'açò en parlaré el dimecres

sergibr ha dit...

Jo l'he trobat xulu el video. Tenint en compte les parides que s'hi poden arribar a veure, aquest era minsament entretingut.

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi:

ara ja pots mirar-te els tres vídeos