divendres, 12 de desembre de 2008

El XISRIMZU no m'ha convidat

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores

Els propers dies 15, 16 i 17 de desembre es farà a Barcelona la Trobada Euromediterrània sobre Gestió de la Diversitat Religiosa en l'àmbit municipal: de la pluralitat al pluralisme, organitzada per la Xarxa Internacional Sobre Religions I Mediació en Zones Urbanes (XISRIMZU). L'esdeveniment tindrà lloc en el marc incomparable del Museu Picasso.

Incomprensiblement, el Mestre Matisyahu i jo no hem estat convidats. No és la primera vegada que passa. I no serà l'última. Molt em temo que, per pura enveja, ni el Matisyahu ni jo serem mai convidats a esdeveniments d'aquesta mena. Una veritable injustícia!

No cal que us parli del meu Consultori Religiós, eina indispensable d'ajuda psicològica, superació personal, confort espiritual i convivència religiosa. Ací teniu l'enllaç:

http://descans.blogspot.com/consultori-religios

Si us fa mandra llegir, podeu mirar-vos aquest videoclip de tres minuts del gran Matisyahu:





Em pregunto com s'ho faran els del càtering per a oferir plats variats respectuosos amb totes les prohibicions religioses.

19 comentaris:

Agnès ha dit...

No et convidaran mai!
No volen qui els pugui fer ombra.
Amés, segurament posaries en evidència l'estupidesa del assumpte, la qual amb una tarda potser n'hi hauria prou. Esclar que tres diets d'hotelet i pensió complerta a Bcn,qui li fa un lleig?

sergibr ha dit...

Ostres, feia temps que no sabia res de cap dels ZZTop!!

Pepa Loves ha dit...

home, vols dir que de patates fregides no en pot menjar tothom??

cabreada ha dit...

Ne razumem ničesar o pripombah, da me pusti, da samo govorim špansko

Josep ha dit...

Benvolguda Agnès:
Jo visc, treballe i pague impostos al Pais Barceloní. Tampoc era tan cas!
Un dels convidats és l'Oriol Amoròs, Secretari d'Immigració. El conec.

Benvolgut Sergi:
quan jo era un adolescent em vaig comprar dos k7 dels ZZ TOP. Supose que seran a ca ma mare.

Benvolguda Pepa Loves:
no coneixes la famosa Secta de les Que Perètuament Estan a Règim!? Si us plau, parfavó, damanu!!

Spanish bastard self-called Cabreada:
My last summer in Slovenia was incredible, good!
Who help you to traslate it to slovenian? Some friend? The office toilette cleaner?

Up the B. Friends Who Kill S.!!

Josep ha dit...

עוף מכאן

Enzo ha dit...

has provat de bestir-te amb una túnica taronja i a rapar-te els cabells? Per tal que et convidin has de demostrar que estàs més pirat que la resta d'assistents, al menys.

Pepa Loves ha dit...

Doncs jo un dia em vaig posar una túnica taronja i una calva(es que això de rapar-me al zero, em va fer cosa....)i amb uns platerets vaig sortir al carrer(jo i dos més), la gent ens mirava mikilla raro...clar que era carnaval, però la experiència va ser bona...ho recomano!jeje

Josep ha dit...

Benvolgut Enzo:
el color taronja combina bé amb el negre. Però rapar-me els cabells? Tu has vist quines grenyes més boniques que tinc?

Benvolguda Pepa Loves:
ves que això del XISRIMZU no sigui una prèvia del Carnestoltes. Com que a Barcelona qualsevol excusa és bona per a truere a pasturar el Carlinhos Brown... podria ser... a l'Ajuntament de Barcelona li encanta gastar diners!!

Elemno ha dit...

El jueu sefardita està malalt i no surt. Avui follo.

Modgi ha dit...

E-mularia anar només per saber a quants credos et pots allistar en un sol dia.

Vostè, Sr.Josep, sermpre serà el gurú de la catosfera cucafera.

cabreada ha dit...

Gracias por visitarme. Saludos. Feliz navidad

M@Nu ha dit...

He de dir sr josep que xisrimzu sembla el nom d´algun tipus d´arros basmati amb alguna mena de salsa india.

Dit lo qual tinc que pregunta-li si té voste la agenda d´activitats que es celebraran eixos dies, sap si n´hi ha alguna mena de inmolació a modo de mascletà ?

Moré ha dit...

S'ha de reconèixer que sentit de l'humor en teniu... eh! Per cert conec a Matisyahu, és Khabatnik també i segur que també riurà molt amb els teus comentaris. Esperem que torni aviat a Barcelona. Anirem seguint el teu blog

Josep ha dit...

Xalom Moré:
és un honor que visitis aquest blog. I si li pots fer arribar una traducció d'aquest escrit al Matisyahu, t'estaré molt agraït.
Realment, en Matisyahu canta molt bé, i sap fer bones lletres.
FELIÇ HANNUKÀ

Benvolgut M@nu:
la diferència entre un municipi sociata (com Elx o Barcelona) i un de pepero (com Castelló de la Plana o València) rau en detalls com aquest: hom no és capaç de distingir una institució municipal d'un restaurant vegetarià. En fi.

Benvolgut Modgi:
intentaré col·lar-me als actes. Si ho aconsegueixo, informaré sobre els canapés i les converses dels il·lustres mandataris.

Senyora Cabreada:
ves quina cosa. Sort que Google té un servei de traducció.

Benvolgut Elemno:
Sergi, ets tu, oi? Per cert, el nostre estimat Nenuk és un askhenasí acabat. I el seu estil en jardineria i paisatgisme és pur estil Daniel Libeskind.

Núria ha dit...

Molt fàcil, que mengin pa fet amb pols de marbre i beguin aigua depurada

Simó Martí i Olmos DNI: 73586766-z ha dit...

Jo opine que no, que no en general.




(en realitat anava a dir alguna cosa com "Visca Matisyahu!" o "que gran el Matisyahu", però he pensat que l'altre comentari era molt més intel·ligent)

sergibr ha dit...

I per quan un concert d'aquest paio amb aquests de teloners?

Josep ha dit...

Benvolguda Núria:
pols de marbre, quins records! Quan jo era un nen, i Elx ja era una ciutat en desindustrialització, el talc, el matarrates i la pols de marbre eren els complements dietètics dels toxicòmans de la ciutat. Algun dia faré un relat: Carrús 1989. Bé, també podria ser Zona Franca 2007... collons, el meu paisatge humà no ha millorat gaire amb els anys!!

Benvolgut Simó:
et ben jure que la majoria pensa que no en general. I aviat faré un escrit (un post) sobre el tema.

Benvolgut Sergi:
a vore si endevine qui ha escrit la lletra de la cançó.