dilluns, 22 de desembre de 2008

Error, omissió o mala fe?

Segons publica la premsa, Xavier Bru de Sala serà la persona encarregada de dirigir el Consell Nacional de la Cultura i de les Arts. És un dels onze noms que Presidència va fer públic ahir i que formaran el plenari del consell, si el Parlament els ratifica el 21 de gener. Els altres noms són Xavier Antic, Juli Capella, Jordi Coca, Manuel Forcano, Chantal Grande, Francesc Guardans, Sílvia Munt, Marta Oliveras, Pilar Parcerisas i Rosa Vergés.

No sé si es tracta d'un error, una omissió, enveja o mala fe, però jo hi trobe a faltar els següents noms:

- Josmar
- Tomeu Penya
- Carmen de Mairena
-
Dongus Parranyàkof
-
El Mayakumbo de Guacahamba
-
Tanu Peligrossi
- Aramis Fuster
- Marlene Mourreau

Per raons político-partidistes no hi hauria de ser l'Ariel Santamaria. Però que consti que ha escrit temes tan bons com aquest:


9 comentaris:

Anònim ha dit...

no h'hi ha cap de valencià

sr. manel ha dit...

Alerta! Si a Josmar. No a Ariel Santamaria! Va prometre que ens instal·laria un follodrom a Reus i res. Per cert, al vídeo que il·lustra el seu post; el pajaru que surt cantant, el tal Oriol, va ser company de classe meu. A un col·legi de capellans si. Quants records (sniff,sniff. M'ha fet d'Isabel Gemio per un dia.

Haller ha dit...

Trobo les seves propostes interessants. Quines perles podrien deixar-nos carmen de mairena i en Josmar. He tingut moltes cosses a fer els últims dies, però ja m'he posat al dia del blog., però pareix que torna la tranquil·litat.

Josep ha dit...

Benvolgut Anònim:
a la llista hi ha el Dongus Parranyàkiof, que és tàrtar i ve a ser el mateix.

Benvolgut Senyor Manel:
acompaaaanya'm, et sorpreeeeendràs... a vore si ens explica vostè com era eixe col·le de capellans.

Benvolgut Haller:
vacances nadalenques, oi?

Valero Sanmartí ha dit...

Quant d'esnobisme en la formació d'aquest consell! Molt millors les teves propostes, Josep, molt millors.

Per raons q ara no venen a cuento, vaig asistir a un concert del dia de l'orgull gay a BCN. Hi van actuar en rigorós playback Tamara, Locomia, Rebeca ("duro de pelar") i l'inmens Josmar. Així que puc aixecar orgullosament la testa i cridar ben fort "Sí, jo sóc un dels afortunats que ha vist actuar a en Josmar!". Per cert, que el concert aquest va ser un esperpent de principi a fi...

I per acabar, una proposta per aquest consell alternatiu. El gitano de Balaguer. Aquí us adjunto uns link amb un vídeoclip i un en q sopa amb amics desfasats seus i parlen d'heroina. Molt millor el segon, esclar.

http://www.youtube.com/watch?v=dQznxhmG1xQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yl77rgq6vRw&feature=related

M@Nu ha dit...

Josmas si que es un puto crack , encara tinc a la retina els videos on cardenas li fotia descarregues eléctriques al cul ... deu meu, va marcar la meva adolescencia

Josep ha dit...

Benvolgut Valero Sanmartí:
vostè ja té un bon advocat?

Benvolgut M@nu:
Josmar, i el seu culet rodonet, blanquet, duret, en tanga i botes de cuir... encara m'excite, ufs mmm!!!

- assumpta - ha dit...

Ja no recordaba a Josmar, aquest si que era un crack! Encara deu de seguir igual? i amb aquelles go-gos?, je,je, ai aquell culet !!!

Josep ha dit...

Benvolguda Assumpta:
jo crec que és un mite eròtic i musical. Com l'Elvis Presley. Algun dia en faran segells commemoratius