dissabte, 10 de gener de 2009

El HALLER es supera!

Senzillament genial, és el HALLER.

6 comentaris:

Pare Bukkàkez ha dit...

Bravo sr. HALLER!
Espero que li donguin molts calers els de LaSexta per emetre el video més tard de la 1 de la nit.

Ah! I preciosa, la seva habitació.
;)

sr. manel ha dit...

A mi, i ja li vai dir a ell, m'esta passant que la seva gossa esta començant a ser un mite erotic per mi. Me llena, me llena

sergibr ha dit...

Perra, perra, perra!!! Quin crack, molt bo. Tens sort que el teu blog sigui visitat per genis com ell i jo.

Anònim ha dit...

quin morro! en contes de fer vidrios tu penjes els que fan els altres. Aixi tambè faig jo un bloc

Haller ha dit...

Gràcies a tots, pels elogis!!! La meva gossa es la meva mussa, font inesgotable d'inspiració...
Ara bé, per 30€ podeu passar una nit amb ella, no soc celós i necessitem financiació...
A vore com van les próximes entregues, vullc fer-li un videoclip a un grup amic i no sé com aniré de temps...

Josep ha dit...

Benvolgut Eminència Reverendíssima Mossen Bukkàkez:
a vore si l'escolten i passem tots a viure de la Sexta. I sobretot: amb la Sexta... Pilar Rubio... Patrícia Conde... Usun Yoon... Berta Collado...

Benvolgut Senyor Manel:
jo sóc més d'eugues. Encara hi ha classes.

Benvolgut Sergi:
genis com el Halles i qui més?

Benvolgut Anònim:
en el fons, aprofitar-se de les virtuts dels altres, també és una virtut.

Benvolgut Haller:
30 euros!? Si us plau, que estem en crisi!!