dijous, 1 de gener de 2009

Ho confesse: m'agraden les trans


Hom les anomena sirenes, perquè són dones amb cua. D'altres en diuen noies trans o travel·los. Crec que tots i totes sabeu a quina mena de dones em referisc. Doncs sí, ho confesse, m'agraden. Ací us done alguns motius:

- No els hi sap greu que les tractes com a objectes sexuals. Han lluitat molt per a ser reconegudes com a dones. Reconegudes, admirades i desitjades. Elles ja tenen bellesa interior, el que volen és que es reconega l'exterior.

- No tenen cel·lulitis, ni un gram.

- Els xutes hormonals les fan envellir amb dignitat.


- No cal patir per si es queden prenyades.

- No tenen el mal humor premenstrual.

- És molt fàcil trobar-los-hi el clítoris.

17 comentaris:

Markutis ha dit...

No amagui la raó principal, picaró. A vostè li agraden perquè mai es neguen a practicar el sexe anal. I a sobre poden fer-te un massatge perineal profund, molt profund.

Markutis ha dit...

Sense oblidar una evidència: ningú sap millor com fer una mamada que un ésser humà amb penis.

Anònim ha dit...

t'has passat la nit de cap d'any en un bar de travestorros?

Josep ha dit...

Benvolgut Markutis:
té vostè molta raó. És nota que coneix el tema. És més, crec que hauríem de fer un workshop (en català vuorcxop) sobre aquest interessant col·lectiu

Benvolgut Anònim:
en certa manera sí. M'he entaulat amb un santsenc transvestit de mosso d'esquadra i un gallec transvestit de segurat·ta. I els meus amics, probissons, sols (sense mi) per pubs i wiskeries.

sr. manel ha dit...

Alerta! S'ha de diferenciar entre els que van armats i els que no. Fer-t'ho amb una "tia" que la temes gran que tu deu ser traumatic. Trobo una falta de respecte als seus fidels lectors el no mencionar a la Molt Honorable mussa del travestisme: Carmen de Mairena. De fet jo he creta un grup al facebook sobre aquest mite:

http://www.facebook.com/editapps.php?ref=mb#/group.php?gid=54406354056

sergibr ha dit...

Tu estàs segur que aquestes dels bikinis són travel.los? No en fan massa pinta eh?

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Manel:
Carmen de Mairena no és una trans. Carmen de Mairena és un mite vivent!!

Benvolgut Sergi:
avui a les 13.15, a Sants, una trans m'ha convidat a anar a la disco. Ves quina cosa

Les fotoss he tret de:
http://www.trannysurprise.com/
http://www.travestisbrasilenas.com/
http://drivingmisstranny.com/
http://www.tsmoviezone.com/

i moltes més...

jordi ha dit...

feliç 2009!

(sóc iprou)

Josep ha dit...

Benvolgut Jordi:
feliç any nou. I a vore quins nous relats mos regales.

Haller ha dit...

A mi em recorda al sorpresa sorpresa. A més la persona que sorprén també porta "un micro".

Josep ha dit...

"Acompáñaaaame una noooooche más..."

Benvolgut Haller:
sí, Sorpresa Sorpresa. Però jo també pense en el Shin Chan, amb el Trompa, trompa

Màrius Domingo de Pedro ha dit...

Estimat soci.
Aquest cop no puc estar d'acord amb tu, a mi, els mamífers, m'agraden més escuats.

Josep ha dit...

Benvolgut Màrius Domingo de Pedro:

sé que la meua fascinació per les ciències biològiques i ambientals és compartida per molts altres homes. Els diaris, en la secció de RELAX en són testimoni.

Què t'anava a dir ha dit...

Jo estic amb Sergibr: Crec que les ties dels biquinis són dones XX, no dones XY. O si no, estan retocades de Photoshop. A mi aquelles cinturetes no m'enganyen.

Josep ha dit...

Benvolguda Què t'anava a dir:

efectivament, les dones XX i les XY tenen algunes diferències a la cintureta. Però també és cert que es pot operar (extracció de les costelles flotants) i retocar amb photoshop. Mira't la cintureta d'aquesta:
http://fhg.ladyboypros.com/fhg-2008/lbp_pic06_1_1/images/Lea110010111000.jpg

També hi ha d'altres elements retocats amb photoshop, però si els pose al blog m'acomplexaré.

Sònia Ferrer ha dit...

interessant... molt interessant... De fet tot a la vida té part positiva i negativa, almenys per a mi. I si si... hi han 10 tipus de persones... m'ha encantat!

Josep ha dit...

Benvolguda Sònia:
gràcies pels compliments. És important saber trobar el cantó positiu de les coses i les persones.
En el cas de les noies trans n'hi ha dues, de cares positives segons els gustos.

Per cert, per pura curiositat, en quina emissora treballes?