divendres, 2 de gener de 2009

L'heroi de la muntanya

Avui, divendres dos de gener, la majoria de catalans fa pont. Els que treballen, bàsicament en el comerç i el sector hostaler, estan pencant a un ritme frenètic. És per això que no em deixa de sorprendre que avui, de cinc a vuit de la vesprada, en la foscor, el fred i la soledat de la muntanya de Montjuïc, i hagi un homínid que pretengui fer una signatura de llibres.

El llibre en qüestió és El sorpasso perico, un assaig seriós sobre el passat i present del RCD Espanyol, amb un conjunt de receptes per a fer del club blanc-i-blau el primer de Catalunya, superant el Barça en menys de 25 anys. Insisteixo: no és humor, és seriós.

De debò hi ha paricus prou malalts com per anar-hi? En fi, ací teniu l'enllaç al blog de l'autor.
http://sergifidalgo.blogspot.com/2008/12/firma-libros.html

22 comentaris:

iaiapunkarra ha dit...

Jo t'asseguro que sí que n'hi ha. Jo mateixa en conec un que si el sents a parlar del seu equip blanciblau, sembla que estigui parlant de l'amor de la seva vida. Mai l'he vist parlar així per cap dona, t'ho asseguro. Però jo l'entenc.

Els dies que perd no té gaires ganes de res. Per tant, últimament no té gaires ganes de res. Quan em veu, li serveixo de catarsi, perquè nosaltres estem pitjors que ells. Més ben dit, nosaltres no podem estar pitjors. I t'ho dic ara, abans que sigui diumenge, perquè si perdem (que és el més probable), sí que podrem estar pitjors.

Enzo ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

que facil que és fer llenya del arbre caigut!

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia Punkarra:
em pregunte si hi ha algun ésser humà que tinga tatuat l'escut o el logo dels Barcelona Dragons.

Benvolgut Enzo:
el dia que jo trega un llibre fliparà la humanitat!!

Benvolgut Anònim:
llenya de l'arbre caigut? Tractant-se de l'Apanyò hauríem de dir "fer llenya del bonsai caigut".

Enzo ha dit...

Anònim: resum de la fòrmula per què l'Espanyol superi el Barça en una setmana:

- Fitxar a Casillas, Alves, Pujol, Messi, Villa, Gerard, Xavi Alonso, Torres, Makelele, Cristiano Ronaldo i a mi d'entrenador.
- Omplir cada partit el camp.
- Vendre més samarretes que el Madriz i multiplicar per 15 el número de socis.
- Canviar de patrocinador a nike, adidas o alguna empresa forrada.
- Crear apañó TV de pago y que todos los socios se suscriban.
- Hacer que ZP se haga del apañó.

Valero Sanmartí ha dit...

Jo sempre he sospitat que els Barcelona Dragons era una secta. De debò, hi ha massa coses que no acaben de quadrar-me en aquesta entitat...
Sobra el periquisme no sé que dir... El meu cervell disposa d'una extrany mecanisme d'omisió que provoca que sovint em descobreixi a mi mateix oblidant que l'Espanyol és un equip afincat a Barcelona.

Josep ha dit...

Benvolgut Enzo:
vostè és un home de fina crueltat. M'agrada.

Benvolgut Valero Santmartí:
he de confessar que jo vaig anar en alguna ocasió a veure els Dragons. I no voldria semblar un fantasma, però... he arribat a lligar amb cheerleaders dels Dragons. He d'ademetre que eren ties normals i corrents, però... el morbu és el morbu!

Haller ha dit...

Collons, si és en seriu tinc ganes de llegir-lo, a vore quina classe de barbaritats es recullen allà. Em pareix que ell sí que s'ha passat amb el perico (cocaina, en Madrid)

sr. manel ha dit...

No es pot parlar de l'espanyol sense fer l'acudit fàcil:

- Quin és el camp de futbol més gran del món??

- El camp de l'Espanyol, perquè no s'ha pogut omplir mai.

sergibr ha dit...

L'heroi de les muntanyes sóc jo.

Josep ha dit...

Benvolgut Haller:
jo si vol li puc regalar un exemplar. Descriuen fenòmens interessants, com "la síndrome Calimero" i "la síndrome d'Astèrix".

Benvolgut Senyor Manel:
he he he... molt bo! Conec alguns paricus que són paricus per amor a la marginalitat. Si demà el 90% dels catalans es tornessin paricus, aquests que jo conec es farien del Beisbol Club Viladecans.

Benvolgut Sergi:
parra lo carro!! No confongues el Ripollès amb el Nepal. És cert que en tots dos territoris una part important de la població és vitamínicodeficient. I sovint costa diferenciar una cabra nepalí d'una divorciada ripollenca. Però en termes estrictament geogràfics i geològics són territoris ben diferenciats.

zel ha dit...

He anat al blog, noi...Divertit ja ho és, eh?

Com prova el nou 9????

Josep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...

Estimada Zel:
he visitat el web de l'ajuntament del teu poble, així com el de la CUP que hi teniu. Algun dia hi aniré a fer turisme. Què em recomanes visitar?

Pel que fa l'any nou, molt bé. Me'n vaig anar a clapar a les set. Molt poc alcohol, tot en locals lliures de fum... molt bé.

I referent els paricus... filla meua, el paricu que no té sentit de l'humor és que és un fatxa.
Sort que jo practique l'agnosticisme futbolero

Sergio Fidalgo ha dit...

enzo... seguramente me pedirán explicaciones en 25 años, pero para entonces yo seré una momia que ocupará un lugar preferente en el British Museum, sección Mesopotamia.

Saludos,

Enzo ha dit...

Saludos Sergio.

Yo y alguno de este blog estaremos en la sección cafres del Museu d'Historia de Barcelona, al lado de la sección de "gilipollas" que es donde estará la momia de Hereu. De todas formas, a pesar de la profunda crítica hacia tu obra y su contenido, te deseo lo mejor.

No creo que sea una obra que pase a la historia por su realismo, pero oye, igual cuela. Nunca se sabe y está claro que tendrás tu audiencia entre los pericos.

De todas formas, el objetivo de superar al Barça ... lo tenéis chungo, demasiados políticos son blaugranas, y eso no va a cambiar ni en 25 años.

Buen 2009 y que vendas muchos libros.

Markutis ha dit...

D'un perico es pot esperar qualsevol cosa.

Amb el permís implícit d'en Josep, em permeto autopromocionar-me amb un post on vaig diseccionar l'espanyolisme:

http://vullserblogger.blogspot.com/2008/11/dime-de-que-equipo-eres-y-te-dir-de-que.html

iaiapunkarra ha dit...

Markutis, t'he deixat un comentari al post del teu blog.

Josep ha dit...

Benvolgut Sergio Fidalgo:
si a tu ja t'agrada que et donin canya. Els paricus teniu un rotllet massoca molt clar.

Benvolgut Enzo:
efectivament, és un sistema que es retroalimenta. El Barça té seguidors, ergo em faig del Barça, com que sóc del Barça l'ajudo i aquests té èxit i guanya seguidors...

Benvolgut Markutis:
les autocites són benvingudes. Així m'estalvio fer copias+pegar

Benvolguda Iaia Punkarra:
ara estic intrigat

la raTeta Miquey ha dit...

Amic cansat, La RaTeta voldria enviar-te un comentari al teu mail, és possible? quin email tens?

la raTeta Miquey ha dit...

aixxx, se m'ha escapat el dit i he pitjat abans d'hora. El meu és el laratetamiquey@gmail.com
Una abraçada

Josep ha dit...

Benvolguda Miquey:

ja t'he enviat l'imeil