dilluns, 19 de gener de 2009

PER L'AMOR DE DEU! 08

Benvolgut Professor Josep:

No sé ben bé quan va començar tot plegat. Potser fou el dia que vaig descobrir que els L.A. Lakers de la NBA eren millors que el Joventut de Badalona. O quan vaig adonar-me que era més educatiu el pacífic Santa Klaus que la violència del Caga Tió. O quan vaig trobar que els Òscars de Hollywood tenien més glamour que els Gaudís catalans. O tal vegada quan em va semblar més escaient celebrar el dia dels enamorats per Sant Valentí en comptes de Sant Jordi. O potser el dia que vaig veure que Barak Obama era més carismàtic de José Montilla.

El fet és que m’he tornat addicte a la Pepsi-Cola, al·lèrgic al vi del Penedès i estic totalment americanitzat. Què he de fer? Què puc fer?

Atentament, Quim-Kevin Ç. un català americanitzat



Benvolgut Quim-Kevin: El problema que m’ expliques té difícil solució, però en la fe sempre hi trobaràs una resposta.

Ja que és tan gran la teua passió pels EUA, el millor que pots fer és convertir-te a una religió genuïnament americana. N’hi ha dues de molt recomanables: els Mormons i la Cienciologia.

- Si optes pels Mormons tingues en compte que aquesta religió contempla la poligàmia. Això té un avantatge, que es poder mantenir relacions sexuals amb moltes dones sense caure en l’adulteri, però un greu inconvenient: tens molts més sogres (dos per cada nova muller). És possible que la teua senyora no entengui que tu puguis anar amb més dones, i que ella vulgui el mateix privilegi. En aquest cas has d’emprar el Llibre de Mormó, i citar a Jacob, capítol 2, verset 28:

Perquè Jo, Vostre Senyor Deu, tinc delit per la castedat de les dones. I el fornici és per a elles una abominació i un pecat”.


- Si optes per la Cienciologia, religió més moderna i fashion, recorda que has d’observar els següent preceptes revelats a L. Ronald Hubbard (natural de Nebraska i fundador de la Dienètica i l'Església de la Cienciologia):

L’home és bàsicament bo” Si la bondat ha d’anar a la base, és millor no pensar que hi ha més amunt.
Que està intentant sobreviure” Val a dir que alguns seguidors d’aquesta Església, per a sobreviure, necessiten esmorzar caviar i desplaçar-se en jet privat. Però hem de ser tolerants!
Que la supervivència depèn de sí mateix i del seu proïsme i de l’assoliment de la fita de la fraternitat amb l’Univers.” No és que els adeptes semblin marcians, és que ho són!
I nosaltres, els de l’ Església, creiem que les Lleis de Deu prohibeixen a l’home:
Destruir la pròpia espècie
; “ Cal matisar que és la pròpia espècie. Per exemple, Pilar Rubio i la Duquessa de Alba són éssers de la mateixa espècie? A mi em costa de creure.
Destruir la cordura dels altres” Algun dia, els presentadors de Tele5 i Antena 3 hauran de donar comptes al Senyor.
Destruir o esclavitzar l’ànima dels altres” Algun dia, les companyies de telefonia mòbil i accés a internet hauran de donar comptes al Senyor.
Destruir o reduir la supervivència dels seus veïns o companys” Algun dia, els de la discoteca de salsa que tinc just a sota de ma casa, hauran de donar comptes al Senyor.
I nosaltres, els de l’ Església, creiem que l’esperit pot salvar-se, i que només l’esperit pot salvar o guarir el cos” I deixa’m que et recordi que, per a esperit, les begudes espirituoses.

Si optes per la Cienciologia, que la VISA t'acompanyi.

Rep una salutació cordial i espiritual del Professor Josep.

10 comentaris:

Haller ha dit...

Aixó de mejar-se la placenta del teu fill entra en l'esglèssia de la cienciologia??? Es un dubte que tinc desde fa temps...

Quant a la duquesa de Alba i a Pilar Rubio, crec que la cossa està prou clara. Hauriem de creuar els dos especimens i vore si l'individu creat és fértil. En cas afirmatiu, són la mateixa especie. En cas contrari, no ho son.

sr. manel ha dit...

Aixo de la placenta segur que era desig propi d'en Tom. Ell va posar l'escusa que ho manava la cienciologia però no. Es com quan ve una alumna estrangera i la intentes convencer que l'intercanvi de fluids corporals es quelcom cultural del pais.

eva al desnudo ha dit...

Fa molt temps que hi ha gent que es menja la placenta del seu fill, molt abans de totes aquestes religions¿? fashions.
Es veu que se la fan estofadeta y conviden als amics més íntims (espero que a mi no em passi mai això).
La duquesa de alba es la mateixa persona que carmen de mairena igual que rouco varela es la mateixa persona que paco clavel.

MARTELL DE REUS ha dit...

Jo no tinc cap mena de dubte opto per la creença borbònica, t'ho pots fer amb moltes dones sense haver de patir per les sogres.

sr. manel ha dit...

Per favor srta. eva al desnudo: no faci servir el nom de la Carmen de Mairena en va. I no la barregi amb la duquesa d'alba, un dels mites eròtics d'aquest any. Són dos éssers diferents, una mioa de respecte.

eva al desnudo ha dit...

Té tota la raó Sr Manel, m'he empenedit just després d'escriure.

Canvio a la Carme per la Ivana Trump.

Josep ha dit...

Benvolgut Haller:
la placenta és rica en proteïnes. Si la mare fa una vida sana, no hi ha cap impediment en menjar-se-la.

Benvolgut Senyor Manel:
ah, la religió, quantes meravelloses excuses ens ha donat
- "no puc anar a ca'ls sogres, el sàbbat és sagrat"
- "no puc anar a dinar amb tu, estic en ple dejú del Ramadà"
- "no és el que sembla! A aquesta senyoreta que veus lligada al llit i gemegant obscenitats, el que li estic fent és un Exorcisme"


Benvolguda Eva al Desnudo:
veig que no sóc l'únic que sospitava de la doble vida de Rouco/Paco Clavel

Benvolgut Martell de Reus:
i ja posats, cobrar pel simple fet d'existir. Quin xollo és la monarquia pels monarques!

AhSe ha dit...

Mare de deu, Senyor! Pot ser que voste estigui rebent aquestes cartes DE DEBO? Si aixo es tan veritable com les religions que coneixeu, mes val anar-me a dormir. Jo no tinc cap religio i el cristianisme el detesto. I si fos a escollir un deu, escolliria al Thor. (I a mes, Ell segur destrossaria amb un cop de ma a aquell frustrat i gelos impostor anomenat Iahve! Iahve es un deu impotent i fals! Iahve es una burla! I els seus seguidors uns desafortunats que podriran a l'infern!)

Llastima que un cervell com el seu hagi pres el cami del no-natural. Te un impressionant sentit de l'humor. La veritat es que seria una llastima, m'he passat unes quantes hores no parant de riure amb tot allo del setembre i una part d'octubre del 2008...

AhSe ha dit...

Are you going to speak the truth, for honesty's sake? Do you even know what any of these abstract notions is?!
Which is your god? & what on earth is this blog, "The Christianity Reloaded"? It's so disgustingly pathetic!!!

Josep ha dit...

Estimda AhSe:

primer de tot, moltes gràcies pels compliments, m'afalaguen molt!!

I pel que fa el cristianisme reload, val a dir que també he emprat textos musulmans, confucionistes, taoistes, budistes i ateus. Perquè hi ha ateus que es prenen certs llibres com a textos sagrats pels quals matar (stalinistes vs trotskistes). En cada moment empro el text que em va millor.

Ah, si tens cap consulta religiosa, estic al teu servei.