dilluns, 23 de febrer de 2009

El 144

Segons alguns cabalistes, el 144 és una xifra complerta, ja que és dotze vegades dotze.
Segons els mandeans, als cabalistes se'ls hi en va l'olla de mala manera.

No tinc costum de fer càbales, però en aquest cas aprofitaré que aquest és l'escrit 144 per a repassar els continguts d'aquest blog, a veure si està complert:

- He confessat que sóc racista.
- He parlat de Zelestin Korbatxof.
- He iniciat una important tasca de divulgació científica.
- He obert un consultori religiós.
- Us he obert les portes del meravellós món de l'hermenèutica.
- M'han dit de tot per haver criticat l'integrisme islàmic:



Doncs sí, avui fa un dia perfecte per a les autocites !


6 comentaris:

iaiapunkarra ha dit...

Has criticat el teu sogre sempre que ha sortit el tema (i quan no, també).

Has confessat les preferències trans sota risc que la teva dona -o pitjor, el teu sogre calb- ho llegeixi.

I no només t'has conformat amb el teu blog: Has aconseguit desvirgar algun blog siguent el primer a comentar.

Apa, que duri!

zel ha dit...

D'això...del racista no me'n recordo, millor vaig a buscar pels teus racons secrets....

SergiBR ha dit...

Tampoc has dit res de que només et dones d'òsties amb paius més baixets que tu.

Anònim ha dit...

Hola, què tal?
Qui sap si hi hauran molts més racistes del que pensem (cap els esquimals, s'entèn)!
També, m'he quedat "a quadros" quan he llegit alguns comentaris que et posaren per criticar hamàs... per què en aquest conflicte hem de triar entre israel o hamàs? per què no podem dir, :no, cap dels dos?
I més cuadres quan he vist la foto de la xica que s'autocita! quines fotos poses, sobretot em pregunte: quins llocs d'internet visitaràs per trobar aquestes perles?
Adéu!
maria (t.blanques)

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia Punkarra:
és que on estiga una trans ben operada, que es trega un calb amb pèl a les orelles!
Per cert, segons l'enquesta, he de dur mon sogre al RIVIERA.

Benvolguda Zel:
vigila amb el que et pots trobar!

Benvolgut Sergi:
així és FALS! Abans d'atonyinar un tio calculo el seu Índex de Massa Corporal, i si difereix en un 10% a la baixa, respecte del meu, no l'hostio. A no ser que vagi acompanyat, llavors sí. I si va sol, busco una persona anònima, els presento, i quan ja es coneixen, els colpejo a tots dos.
JO TINC UN ELEVAT SENTIT DE LA JUSTÍCIA I LA PROPORCIÓ!!

Benvolguda Maria de Tavernes Blanques:
a la plana web del PP-CV, m'isqué en l'apartat de "buscant nous militants"

Anònim ha dit...

I always inspired by you, your opinion and way of thinking, again, appreciate for this nice post.

- Murk