diumenge, 15 de febrer de 2009

Euskaltxungoa Batasuna

Dels que conec, els més combatius no tenen sentit de l'humor. I els que tenen sentit de l'humor arrosseguen antecedents penals.

És una llàstima: m'haguès agradat presentar-me a les eleccions basques (o a les basques electorals, segons com es miri) amb una llista anomenada EUSKALTXUNGOA BATASUNA (Unitat dels Bascos Xungos). Us imagineu la Guàrdia Civil i la Brunete Mediàtica analitzant la llista, investigant els integrants i cercant missatges ocults a les consignes electorals?

Ja fa tres anys que vaig escriure això:
http://www.piradosalpoder.com/pirados/21/03/2006/233
Segons sembla, la cosa segueix tenint la seua vigència.

6 comentaris:

zel ha dit...

Jo vinc, si t'hi presente, vull esser a la llista...jo em cuidaré de la culturoroka...

kusdoninpelkul ha dit...

democràcia sí... però per segons ki... o això sembla k succeeix al país veï. Ja he trobat l'error dels D3M i els d'Askatasuna. El k haurien d'haver fet és presentar una candidatura amb el partit anomenat ARRIBA ESPAÑA (ke pot tenir un doble sentit si seguim la popular cua "tan arriba ke no nos moleste"). Ves a saber, potser així els hi haguessin acceptat... La propera campanya intentaré fer-los el màrketing pk no tinguin més problemes. Ai pobrets, tu.

Pare Bukkàkez ha dit...

Jo podria entrar a les llistes? Sóc mig basc: tinc gonorrea permanent.

Josep ha dit...

Benvolguda Zel:
tu vols que et treguin la plaça de funcionària?

Benvolgut Kusdoninpelkul:
o que l'Otegi demani públicament el vot per al PP. De fet, els de Polònia ja feren un gag sobre això.

Apreciada Eminència Reverendíssima Pater Bukkàkez:
no serà pas dels Gonorrea d'Hernani? En eixe cas... igual som parents!

Sergio Fidalgo ha dit...

Lástima... me hubiera empadronado en Pasaia sólo para votarte!

Anònim ha dit...

Thank you very much for the information great post, found it on Yahoo.