diumenge, 1 de març de 2009

Analisi estadístic

La darrera enquesta tenia una pregunta molt personal: Què en penseu del meu sogre?
Les respostes proposades, i els vots obtinguts, foren els següents:

- L'he de respectar, encara que sigui calb 3 vots (10%)
- L'he de respectar, encara que sigui gai 3 vots (10%)
- L'he de respectar, encara que tingui pèl a les orelles 3 vots (10%)
- L'he de respectar, encara que no sàpiga pronuciar les erres 3 vots (10%)
- L'he de dur al RIVIERA, el pobre s'ho mereix 17 vots (58%)

La conclusió és clara: els lectors d'aquest blog són persones compasives i caritatives. Heu demostrat ser solidaris amb un col·lectiu que no veu reconeguda la seua discapacitat (ser calb, no dir les erres i tindre pèl a les orelles). M'heu tocat la fibra sensible. Ara mateix m'en vaig al Riviera. M'hi penso estar tota una setmana, provant quina és la millor professional i quin és el millor servei. I és que mon sogre es mereix el millor.

I la propera enquesta: Quina iniciativa empresarial creus que ens treurà de la crisi? Podeu fer propostes on posa comentaris.

9 comentaris:

Agnès S. ha dit...

En els pitjors dels casos.,Quan és posi de moda, ser un "penjat" i fer-se okupa legal del que hauria estat el teu propi pis.
No és una iniciativa empresarial, però apartir d'aquí ja només és podrà anar cap amunt.
(Estaré alerta a els demés comentaris que segur seran més millors.)

Enzo ha dit...

Tu mateix tens la clau. O un puticlub o una pastisseria. Si el negoci va malament (en el primer cas ho dubto) sempre pots menjar-te el gènere. Si lo de la pastisseria no et convenç: drogues, alcohol, tangues amb la cara de Jordi Hereu ... tot el que sigui vici mai estarà en crisi.

La RaTeta Miquey ha dit...

Forner. Et llevaries de matinada per fer el millor pa del barri sent un home respectable i respectat. Faries content als veïnatge quan complaent, els oferiries una barreta "d'aquelles blanquetes" o "no, no, la de l'esquerra, aquella ben torrada". Tindries la pell blanca i fina com la d'un nadó. i la roba mai seria llardosa.
La feina de forner sempre la he trobat d'allò més respetable.

iaiapunkarra ha dit...

Logística de maletins per la LFP

Enzo ha dit...

Una idea d'última hora: membre del PP a Galícia ... futur assegurat durant 4 anys. Si passes pel Riviera, potser et trobes a Fraga per allà, rememorant vells temps, allà por el jurásico superior.

sargantana ha dit...

jo noi...quina sensibiltat!! aquest carinyo per el teu sogre...
es una cosaaaa...en fallen les paraules..
estic emocionada,
(sort que no tenim nenes...jajajjaj)
despres et contesto la pregunta...m'ho tinc que pensar primer,...
em retiro a deliberar amb el meu jo.
fins despres!

Anònim ha dit...

blogger

SergiBR ha dit...

Jo opino que faries bé d'impedir qualsevol connexió del teu sogre a l'adsl.

Els camins d'internet són inescrutables...

Josep ha dit...

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

les vostres propostes són realment bones. Crec que farem una bona enquesta