dijous, 5 de març de 2009

Eurovisions, strike 1

El meu estimat Valencià Ninja m'ha recordat que enguany se celebra a Rússia el Festival d'Eurovisió. I també que aquest estiu passat, Rússia va humiliar internacionalment el groller nacionalisme georgià. Supose que ja ho recordeu, tot allò dels ossets i els abkhazos.
Doncs ja és l'hora de la revenja!

La cançó que presenta Geòrgia a Eurovisio es titula WE DON'T WANT A PUT IN



Es tracta d'una cançó funky amb unes lletres farcides d'indirectes:

We dont wanna put in the negative move
Its killing the groove
I'm a trying to shoot in some disco tonight
Boogie with you

Malauradament, els catalans no podem participar en aquest xou amb veu pròpia. És una llàstima. Ara que hi ha fitxatges de cantants estrangers i picabaralles internacionals, jo aprofitaria per a presentar en nom del meu país a la Tigressa de l'Orient.

Serà tot el que vulgueu, però ells que van vèncer l'imperi espanyol.



Sí, ja sé el que esteu pensant... aquesta senyora és clavada a la meua sogra!

16 comentaris:

SergiBR ha dit...

mmm...aquesta tigressa...no ens haurem vist en alguna altre banda?? Que bé que canta!!

Pare Bukkàkez ha dit...

Em trec el barret per Gerogia.

Em clavo un tornavís a cada orella per la Tigresa.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Jo sóc aixina un poc fan de l'estampat de leopardo, li pots dir a la sogra si té alguna cosa per a retirar, que me la regale?

Modgi ha dit...

Faig un comentari molt obvi si dic que la tigressa és "molt gran"?

Des de la cançó d'en ray charles que georgia no tenia tantes possibilitats.

jmc ha dit...

el cantant de les ulleres sembla el veí marica de les teresines.

La RaTeta Miquey ha dit...

La seva sel·lecció musical sempre m'agrada, mestre, i més si al seu darrera (no el seu sino el de la sel·lecció) hi ha un missatge social..
un nueeevooooamaaaaaaneceeeeerrrrr...

sargantana ha dit...

ara dubto si m'agrada mes la iaia tigressa o els de *amo a lauraaaa* que tambe tenien el seu puntillo..m'ho pensare.
si..si..he de pensar-ho be aixo.

Josep ha dit...

Estimat Sergi BR:
canta com els àngels... fa que la gent desitgi ser asexuada.

Respectada Eminència Reveredíssima Pater Bukkàkez:
només un tornavís? Tinc entès que la casa Hilti ha fabricat un model especial de trepanadora de 500mm per a casos com aquest.

Apreciada Comtessa d'Angeville:
eeep! La foto, vull vore la foto!! Sí, la necessite... vostè en leopard... siii...

Benvolgut Modgi:
les obvietats també són benvingudes.

Benvolgut JMC:
no ho sembla, ho és. La vida de l'artista és molt dura, toques sostre amb Les Teresines i acabes fent videoclips de tecnokumbia.

Benvolguda RaTeta Miquey:
em consta que alguns partits polítics, així com entitats religioses, s'estan disputant els drets de la cançó per a fer campanyes de captació de votants/adeptes.

Benvolguda Sargantana:
a mi la Tigressssa me la posa dura... no sé si això val com a pista...

Puji ha dit...

M'ho ha tret de la boca: si aquesta és la seva sogra!

Valero Sanmartí ha dit...

Igual que la seva sogra? No va conèixer també a la seva xicota al Caribe Caliente, per casualitat?

Jaume Pros ha dit...

Ja és segur que Geòrgia podrà cantar aquesta cançò? Havia sentit a dir que potser la podien fins i tot prohibir, per pressions "putineres".

sr. manel ha dit...

Aquest any eurovisio sera molt gran: la tigresa, els pits de la Soraya...

Josep ha dit...

Benvolgut Puji:
ho consultaré amb el meu advocat, el meu metge de capçalera i el meu rabí d'urgències, i si hi estan d'acord, escriuré alguna coseta referent a la meua família política.

Benvolgut Valero Santmartí:
no ho recordo, la nit em confon...

Benvolgut Jaume Pros:
ja ho diuen, "si els fills de Putin volessin, més bombes caurien"

Benvolgut Senyor Manel:
no s'oblidi vostè de les grans potències que mai defrauden, com Turquia, Moldàvia o Albània...

xavi ha dit...

Home, ja se que es tard, però potser en comptes de la Soraya, podríem enviar a la seva sogra ( a la qual aprecio molt) fent un duet amb la "tigresa"

Vironer ha dit...

Tigresa de Oriente/me pones caliente/eres ferviente/y te hincaría un diente/un tu teta turgente.

Josep ha dit...

Benvolgut Xavi:
crec que la meua sogra no s'identifica gaire amb Espanya, ni amb França. Ella va més amb Brasil, la República Dominicana, Haití i Veneçuela

Benvolgut Vironer:
BRAVO! poeta, poeta, poeta!!!