dimarts, 28 d’abril de 2009

Bodorriu a Donosti

Per increïble que sembli, un servidor té vida social. Com ja us vaig explicar en un post anterior, el passat cap de setmana vaig anar a unes noces a Donosti.

La cerimònia fou tan garrula com qualsevol altra, però això sí: en tres idiomes. I sobre això de l'aprenentatge i ús de les llengües, un euskogarrulo em feu una observació:

"Joder, es que en castellano se dice botella y en euskara botila, y claro, tu lo dices en catalán, ampolla, y pues eso, parece que digas otra cosa, je je je.. "




La majoria de dones catalanes saben quan demanen una ampolla i quan mamen una polla. Però sempre hi ha excepcions


Conclusió. Per això jo no parlo l'euskara: un idioma que no té la vocal neutra, ni pronoms febles, fa de mal parlar.


Ah sí, quan hom va al País Basc ha de parlar d' El Tema. Em fa una mica de mandra parlar d' El Tema, així que deixaré que ho facin d'altres, i que ho facin cantant:




13 comentaris:

sr. manel ha dit...

Algun dia hauríem d'analitzar l'expressió "anar mamat" com a sinònim d'anar borratxo. Segur que hi ha algun tipus de connexió amb les polles i les ampolles...

Xavi ha dit...

Tothom sap que a Euskadi follar no es pecar, és miracle!

Pere Llufa ha dit...

Botila em recorda a Woitila, que lliga més amb la tradició catòlica basca que no pas ampolla que no sé pas amb quina tradició lliga però en tot cas, genera una associació d'idees molt més interessant.

Sempre és millor que et mamin la polla, que no mamar-li a un Papa; mort, a més a més.

KASHNA ha dit...

Mamar un amb polla o mamar una ampolla més o menys és el mateix.

LA botella no dóna joc. És avorrida. Desterrem-la.

Markutis ha dit...

Aquest mite de que les basques no follen sempre m'ha tingut encuriosit. Jo crec que és un invent dels bascos per no reconèixer que són la única raça en la que la polla la té ella.

SergiBR ha dit...

No sé perquè però aquest programa em té totalment captivat...Deuen ser les celles del wyoming, segur...

La RaTeta Miquey ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
La RaTeta Miquey ha dit...

Continuo a la NOSTRE Feria de Abril vestida de pubilla. Ara ja sense enagus. La resta em supera.

Alguna dona gran es va fumar un puro, al casament? i van riure com lloques? és el que m'es m'agrada de fer-me gran, pensar que un dia seré així.

Pare Bukkàkez ha dit...

Sr. Josep, tinc entès que en Sacha Baron Cohen està a punt de treure una nova pel·lícula sobre un altre personatge anomentat Bruno, un expert en moda, crec que austríac.

Pel que fa el mite de les basques, jo en coneixia una que voltava per aquí Barcelona que estava per sucar-la al pil-pil.

kap ha dit...

Comprovo que els euskogarrulos mamats als casaments diuen les mateixes imbecilitats que els hispanogarrulos mamats en casaments...
Hauríen de prohibir-ho això de les noces...

Josep ha dit...

Benvolgut Senyor Manel:
ah, i quantes dones es fan passar per borratxetes per a fer allò que volen, però el manso respectiu no els hi proposa. HIPOCRESIA!

Benvolgut Xavi:
encara recordo quan un zipaio em va preguntar què anava a fer jo a Hernani. "Turisme sexual, és clar" li vaig respondre.
Crec que va demanar el traspàs a la Legión.

Benvolgut Pere Llufa:
això, això, que allà hi ha molta gent que va a missa els diumenges!

I poques dones que la xupin bé.

Benvolguda KASHNA:
TOTALMENT D'ACORD AMB VOSTÈ!

Benvolgut Markutis:
ves que no sigui que els bascos són parents dels thailandesos.
No són indoeuropeus, ni tampoc semites, així que d'algun lloc hauran eixit.

Benvolgut Sergi BR:
i no serà que el que fan a les altres cadenes és força trunyós? O que el re-emeten molt?
O que les col·laboradores estan ben bones!?

Benvolguda RaTeta Miquey:
doncs ja en som dos. Això de madurar també té coses bones.
Sobretot si l'únic que envelleix és el DNI, i hom segueix sense canes, ni arrugues, ni disfuncions erèctils.
I com que mala memòria sempre n'he tingut, doncs això... (no sé que deia)

Benvolgut Pare Bukkàkez:
mmm.... sembla interessant...
I pel que fa a la basca, algun dia parlaré d'una catalana molt guapa liada amb un basc molt lleig

Benvolgut KAP:
noces = noses
Donc sí, això de les noces és una ruïna, sobretot pels polígams com jo

iaiapunkarra ha dit...

No he vist mai una terra amb tants nois guapos per metre quadrat, verge santíssima com estan aquests bascos forts i guerrers, si no follen és perquè no volen.

Josep ha dit...

Estimada Iaiona:

cliqui vostè aquest enllaç
Eneko Huarte Mendikoa i digui'm si l'andova basc té cap atractiu més enllà de l'estrictament científic.