dimecres, 8 d’abril de 2009

Coses del calendari

És un home gran i de pell bruna. Porta barret i vesteix de negre. Coneix bé les tradicions del seu poble, la història i les llegendes. Té una gran autoritat moral sobre la seua gent. Vetlla pels seus i procura dur-los pel bon camí.


Feliç Dia del Poble Gitano, Patriarca.

És un home gran i de pell bruna. Porta barret i vesteix de negre. Coneix bé les tradicions del seu poble, la història i les llegendes. Té una gran autoritat moral sobre la seua gent. Vetlla pels seus i procura dur-los pel bon camí. Sap llegir i escriure.


Khag Pèssakh Kasher Sameakh. Feliç Pèssakh

Els que aquests dies aprofiteu per a sortir en processó amb els amics de la Hermandad del Cristo del Gran Poder de Alabama podeu desfogar-vos on posa Comentaris.


"Barack, Barack, surt que tens visita!"

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Professor Josep, recordo aquella pel.lícula "Crema Mississippi", en la que per variar, Gene hackman feia el paper de bo, i on un grapat dels dels cucurutxo cremaven la casa i les vaques d'un negre, entre altres "delícies". Un nen negre deia: "arribarà els dia en que el sheriff serà negre"...els del cucurutxo no es podien ni pensar en les seus pitjors malsons, que el president també fos negre.
Molt divertit el comentari a aquesta foto. Per cert, que tampoc ha cremat res, al capdevall.

Andreu Totxana

Haller ha dit...

Aquesta sí que era una processió amb sentiment i no tan "comercial" com les de ara. Hem perdut l'espirit, ja no n'hi ha esperança...

Gabriel ha dit...

Que bonic, sempre he trobat que el club de ex presidents americans es una bonica tradició.

Que es la foto?, quan van anar a buscar al actual president a casa seva per fer-l'hi la sorpresa de sa vida?

Coincideixo amb Haller, es nota que aquesta gent encara creu en el que fa.

Modgi ha dit...

L'última foto és un grup d'espermatozoides cel·lebrant el Sant Joan?

Els jueus saben llegir i escriure, però són molt pesadets amb la seva llengua. Hi ha una noia que treballa amb mi que parla 7 diomes, com diria el canyita brava (7!). Doncs va el jueu li pregunta:

- Hablas hebreo?
- No.
- hablas siete idiomas y no hablas la lengua de cristo?
- La lengua de cristo no es el hebreo, es el arameo.

Paaaam! (fi de la n'ecduta.
-

Anònim ha dit...

tu ves fent brometes racistes i ja veuras com acabes

Haller ha dit...

Ei, cabró. Jo també vullc un anònim subnormal per al meu blog...

Dr. Muerte ha dit...

Osti! d'on ha tret la foto que ens vam fer al darrer aplec? que jo sàpiga només la tenim jo i.... maleït fill de puta! mira que li vaig dir que no anés ensenyant la foto per internet hòstia! que després tot són queixes... no podria retocar la foto perquè jo no hi sortís? sóc el segon de l'esquerra que subjecta la creu com si fos una traca dels diables de festa major. Sí home, el que té posat de guapo... va faci'm el favor i retoqui-la, que no vull que et tatxin de xupacàmera...

Pare Bukkàkez ha dit...

Callin, que jo vaig proposar fer la processó d'aquesta setmana Santa amb una creu cremant, o un Crist cremant, o alguna cosa cremant, que donen més espectacle i a més a més, il·luminen molt. Em van mirar amb cara d'esgarrifança i em van dir que si volia ser jo qui cremés.
Els vaig dir que no, que jo suo de seguida i "no és plan".

PS: Ara pensava... coloms en flames, sí que fan patxoca. L'Esperit Sant, ardent d'amor e il·luminant el camí. I ja tens un primer plat, per després. Els hi ho proposaré.

Josep ha dit...

Benvolgut Andreu Totxana:
és cert que el Gene Hackman fa quaranta anys que no envelleix perquè ja va nèixer vell?
I que té la mateixa expressió facial, fins i tot quan va al dentista!?

Benvolgut Haller:
ben vist i ben dit! Passió, passió i menys anar a Baquèira!

Benvolgut Gabriel:
un petit apunt. Si ton pare és negre i ta mare és blanca, a Cuba, Jamaica o Haití et diuen "mulato". A Ripollet "cafè amb llet". Però als EUA segueixes sent "negre".
Quanta llet se li pot tirar al cafè per a que segueixi sent cafè!?

Benvolgut Modgi:
podria ser, darrerament les tècniques de reproducció assistida han avançat molt.
I pel que fa a l'arameu, jo el parle molt malament. Em fallen les oracions subordinades de relatiu.

Benvolgut Anònim:
veig que vostè no ha llegit això
http://descans.blogspot.com/2008/09/ho-confesse-sc-racista.html

Benvolgut Haller:
la majoria de vegades son amics meus, com el Sergi o el Fidalgu.

Benvolgut Dr. Muerte:
doncs sí, alguns paguen 10.000 euros per anar a una processó que sortirà per tele i ningú els veurà la cara!

Benvolgut Pare Bukkàkez:
si es mira aquests vídeos olímpics, veurà que no és bona idea deixar anar coloms quan s'ha d'encendre un peveter
http://www.youtube.com/watch?v=xgAXCAWQUic