dimarts, 21 d’abril de 2009

Per Sant Jordi, lobotomies

"L'analfabetisme, igual que la virginitat, un cop s'ha perdut ja no es recupera" proverbi santsenc.

Recordes els teus inicis a la lectura? Els llibres de drap, els llibre amb música (jo encara recorde un de Xesco Boix, Cançons a la vora de la via del tren), o títols mítics com El Teo es fa de la CUP o El zoòfil d'en Pitus. Sí, eixe plaer iniciàtic ja no tornarà mai més. L'analfabetisme, i el posterior plaer de l'aprenentatge, han desaparegut.

Però la ciència avança que és una barbaritat, i d'igual manera que hi ha una cirurgia per a reconstruir l'himen prematurament perdut, himenoplàstia, també hi ha una solució mèdica per a tornar a gaudir dels inicis de la lectura.


La Clínica Lobototeknon ofereix un innovador tractament que et permet recuperar l'enyorat analfabetisme. I de passada oblidar tot allò que has llegit de Lucía Etxebarria, Juan Marsé o Antonio Gala.


Aquest Sant Jordi regala una lobotomia.

AQUEST SANT JORDI, CLINICA LOBOTOTEKNON.



Un regal inoblidable, un regal difícil de recordar.

18 comentaris:

Albert ha dit...

Senyor Josep, es supera dia a dia!

Puji ha dit...

Em sembla que m'hi apunto.

Houellebecq ha dit...

Yo preferiría olvidar las veces que lo he pasado mal o he hecho el ridículo. También diría que los malos libros pero esos es mejor recordarlos para no volver a caer en ellos.

Pere Llufa ha dit...

Jo m'he fet una himenoplastia al cervell, per allò que diuen els homes que tenim el sexe al cap.

Ara la meva virginal testa està preparada per a rebre nous coneixements.

Començaré renovant la subscripció a Carall Fort.

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Home, també estaria bé per disfrutar com el primer dia de Mellvile, García Márquez, Camus, Eco, Auster, Kafka, Monzó, Joyce, Kundera,...

marquesadEsade ha dit...

La idea de la lobotomia em sembla perfecta i amb moltes aplicacions pràctiques, però la himenoplàstia és, amb perdó, cutre de collons. Quan et treuen els punts, deu quedar més arregladeta la cosa?

Pare Bukkàkez ha dit...

La primera imatge em recordo el meu pas per la pressó.

SergiBR ha dit...

Recordo perfectament aquest parell de llibre que anomenes.

Jo em vaig enamorar i rellegir una vegada i una altre un altre memorable de la literatura infantil com va ser: Viatge al país dels Maulets. tot un clàssic.

Els dijous nous ha dit...

Em pots donar la direcció d'aquesta clínica? Es que em sembla que encara em queda incrustat a la memòria algun fragment del Larsson i el voldria treure fora...

Markutis ha dit...

Quina gran idea! Ara tinc l'excusa perfecte per justificar la meva ignorància. Gràcies, Lobototeknon.

Gabriel ha dit...

La ignorancia es la base mes solida per la felicitat i al igual que la inocencia un cop perduda ja no torna més.... excepte si tens sort i enxampes l'alzheimer, cullons la vida sempre dona una segona oportunitat. Si es que ens queixem per vici.

Voldria aprofitar per donar les gracies a Loboteknon pero no m'enrecordo perque (uff com pica aquesta cicatriu al cap).

iaiapunkarra ha dit...

I si et fiques un tampax per l'orella, es perd la virginitat cerebral?

Agnès S. ha dit...

Si home! Amb els gustos i disgustos que m'han costat tants coneixements!
Ara que, respecte a la virginitat, si que lo millor seria oblidar, oblidar el dia que la vas perdre.
Hehehe!

Agnès S. ha dit...

Ja no pel malet, sinó per com i amb qui, i a on!....i fns aquí puc llegir..

el tropilla ha dit...

buscant un llibre que critica la religio en Jordania, no se si coneixes el "Small Gods" de Terry Prattchet... el millor regal de Sant Jordi per a la meua odalisca bulgara...

i jo que solia viure a sabadell...

Dr. Muerte ha dit...

No facin cas! Lobototeknon és un frau! no entra per la seguretat social ni tant sols per Sanitas!
Vinguin a la meva consulta! Lobotomies dos per un! vingui amb la seva dona i la seva amant quan l'han enxampat i les deixo fines fines a les dues! Podrà seguir follant-se-les com el primer dia!!!

Consulta del Dr. Muerte!
C/ Satanàs 666, baixos (al ladito de la Caixa).

Josep ha dit...

Benvolgut Albert:
moltes gràcies! La cirurgia, que em fa miracles

Benvolgut Puji:
els grups de més de sis persones tenen descompte

Benvolgut Houellebecq:
no treballarà vostè en una editorial? Ah, el negoci...

Benvolgut Pere Llufa:
vostè és un exemple a seguir.

Benvolgut C.E.T.I.N.A.:
sí, però això és per a lectors més madurs. Com en el sexe, no és bo començar amb un Double Fist Fucking.

Benvolguda Marquesade:
només hi ha una manera de saber-ho.

Benvolgut Pare BUKKÀKEZ:
"Universitat", vem acordar que en diríem "Universitat"

Josep ha dit...

Estimat Sergi:
quins records... i quins rècords!

Benvolgut Dijous Nous:
amb molt de gust: a les pàgines blanques (com la nostra ment)

Benvolgut Markutis:
estem per a servir

Benvolgut Gabriel:
ah, el famós alemany que ens amaga les coses

Benvolguda Iaia Punkarra:
sí, per això els adolescents van amb auriculars tot el dia

Benvolguda Agnès S:
VOLEM SABER-HO TOT!!

Benvolgut PAU TROPILLA:
m'he perdut, ara ets a Israel o a Jordània? Estudiant o a la presó?

Benvolgut Dr. Muerte:
he d'admetre que vostè està en un nivell superior. Pocs saben fer les autòpsies pre-mortem com vostè sap fer-les.