dilluns, 18 de maig de 2009

Gürkel, valentian wear


Si no hi ha cap més sorpresa d'última hora, demà dimecres el senyor Paco Camps, el president que va prometre sis-cents eurets mensuals a cada valenciana prenyà, declararà com a imputat en el cas Gürkel (o Gürtel, ho he vist escrit de totes maneres).


Jo crec en la seua inocència. Un home que només ha gastat 6000 € en traduïr un anunci del valencià al valencià, ha de ser humil i assenyat. Si acceptava regals en tèxtil era per alforrar. Ah, quantes diferències amb el President de la Generalitat del Nord!

àdhuc, nogensmenys, fora cabòries


YES, WE CAMPS!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

He, he, idó passo pena per en Montilleta, aquí despullat, mentre en Camps va tan ben vestit i en Jaume Mates (pels que no ho sabau, ex-president d’aquell lloc que voltros anomenau “Ses Illes”), un palauet que Hisenda investiga perque diu que val el triple del que va declarar...he, he

Bàrbara

http://www.diariodeibiza.es/secciones/noticia.jsp?pRef=2009042200_2_323101__Pitises-i-Balears-Hacienda-afirma-palacete-Matas-vale-triple-declaro

Judith ha dit...

Si fos jo la que perseguís als rarets em donaria per satisfeta amb l'exit que semblo tenir però no, quant més normals m'agraden, menys cas em fan.

Em sembla molt inteligent lo de seguir la ruta del clavagueram, sobretot la part del detector de metalls. Ja que estàs buscant només les teves monedes (molt honrat, tú) que em podràs portar les meves?

Judith ha dit...

Sí, home, aquí en tens una foto: http://www.bde.es/img/euros/moneda2e_cruz_n.gif

En general totes les que se li assemblin son les meves, apunta. Els hi agrada anar de bars a beure fins perdre la rao, les molt pendencieres. I en quant em despisto un moment també anar-se'n de putes, sospito, per que sino no entenc com desapareixen tan ràpid...

Josep ha dit...

Benvolguda Bàrbara:
un dia parlaré sobre els germans Cañellas, Jaume Matas i Maria de la Pau Jané.

Benvolguda Judith:
vigila amb aquest blog, que el visiten molts homes rarets.
I moltes dones pecadores, també.

#M# ha dit...

Camps, i un poc en general tots els dirigents del PP al País València, haurien d'haver nascuts morts.

Josep ha dit...

Benvolgut #M#:
jo pense que la part del lòbul temporal i el neocòrtex que controlen la bona conducta i la percepció de la realitat, la tenen morta i ben morta. De tota la vida

Són molts els valencians que ho sospiten!