dimecres, 27 de maig de 2009

Mushrooms League

La final victoriosa de Roma ens recorda que s'acaba la temporada. I que cal preparar la temporada que ve.

Fas un programa de televisió i et cal un guionista? Presentes un programa de ràdio i necessites un col·laborador? Dirigeixes el Full Parroquial i busques una persona que faci la secció de crítica taurina? Doncs estàs de sort! Jo no sóc l'home que necessites, però sóc molt més barat!

Alguns serveis que puc oferir:

- Una mica de Poesia Quotidina de Combat
- Uns moments de Divulgació Científica
- Una secció de Consultori Religiós
- Un expert fent Anàlisi econòmic


I si et cal més gent, per un mòdic preu, pots contractar el servei full equip. Alguns noms a considerar:

- Un que fornica sense profilaxi, ni amor http://jonomesfolloapel.blogspot.com/
- Un enginyer enginyós http://occtt.blogspot.com/
- Un mestre hintel·lijent http://humor-hintelijente.blogspot.com/
- Un que vol i pot http://vullserblogger.blogspot.com/
- El pollastre responsable d'aquest anunci http://elpitdepollastre.blogspot.com/
- I tots els que veieu enllaçats a la columna de la dreta! (no m'hi caben tots)



Podeu enviar les vostres ofertes al següent correu electrònic: Josep.Braut @ Gmail.com

O escriure alguna coseta on posa Comentaris.

18 comentaris:

La RaTeta Miquey ha dit...

"A quant" per aparèixer a la columna de la dreta, Sr. Josep? jo puc fer fotos, carajilleres això si

Josep ha dit...

Benvolguda RaTeta:
vostè ja hi surt, a la columna de la dreta. On posa "visites ratolinaires"

I ja posats, vostè sí que té bons contactes. En el gremi, vull dir.

Markutis ha dit...

Home! Li agraeixo la gestió, que bona falta em fa. Quant cobraria per representar els meus interessos laborals a jornada completa?

sr. manel ha dit...

Jo afegiria al seu currículum la paraula "flexible". Així, els caps que siguin honrats poden entendre que es vostè un ésser que s'adapta a totes les tasques,i els que siguin degenerats poden pensar que pot "rebre-la" en moltes postures diferents. A mi no m'ha foll..., dic, fallat mai.

Anònim ha dit...

Complets no en fa ?

SergiBR ha dit...

Altre vegada t'has quedat sense feina?

KASHNA ha dit...

jo també dintre de poc potser necessitaré un representant que em vengui a bon preu.

Jo no estic a la seva columna :(.

Li escric una carta de presentació amb l'esperança de que em tingui en compte:

Sóc una dona de 26 anys guapa, atractiva, simpàtica, amb sentit de l'humor, do de llenguës i que li agrada ensenyar cuixa i pechuga. Venc el meu temps a canvi de diners. Experiència acreditada com a venedora de bitllets de RENFE, venedora de sandwitxos, comunicadora del trànsit, fotògrafa amateur i d'altres feines fàcilment oblidables.

Cordialment,

Kashna, la marmota ensopida. "

Josep ha dit...

Benvolgut Markutis:
treballe a mitja jornada. Fix més comissions.

Benvolgut Senyor Manel:
per a flexible de debò, en Ron Jeremy.

Benvolgut Anònim:
depèn del preu, i de la clienta

Benvolgut Sergi BR:
el treball és un càstig diví. Cinc milions de persones gaudim d'un relax, patrocinat pel ministre KorbàtxofBenvolgut Kashna:
com que no!? On posa "visites marmotaires"... estan per ordre d'actualització.

Pel que fa l'anunci... deixaré que siguin els altres lectors el que el comentin.

Vladimir Nabokoix ha dit...

encara em falta carrera...

SuNe ha dit...

Doncs m'han ofert un programa de radio local per començar al septembre... però em sembla que es cobra algo semblant a aire... o res... ara no recordo...

iaiapunkarra ha dit...

Com que no pots portar el teu sogre de pepes, ara proves de vendre'ns a tots nosaltres?

Pere Llufa ha dit...

Des del més profund respecte i admiració que us professo sento dir-vos que si mai em trobo en la disjuntiva d'haver d'escollir entre vos i la sra. Kashna en un procés de selecció, optaré per ella.

Com comprendreu, contra l'aptitud de "ensenyar cuixa i pechuga" no hi tenim res a pelar.

Luluji ha dit...

juas juas això és més bo que el colacao abans d'anar a dormir, que bo!! i no t'ensabono
La proposta es interessant, però no.. sempre he sigut una mica passsota.
Apa bnit.

Josep ha dit...

Benvolgut Vladimir:
carrera de què? Si vol treballar a la Corpo li caldrà aprendre a parlar barsaluní i xuclar amb bon ritme. Si el que vol és fer d'enginyer, vagi vostè a la UPC.
Però si vol enriquir l'odisfera, ja li dic jo que vostè està demostrant molt talent!!

Benvolgut SuNe:
home... per un parell de birres, un servidor i uns quants més li podem fer una cosa arregladeta!!

Benvolguda Iaia:
el pitjor és que la meua sogra TAMBÉ vol que la porti de vicis! Vol un llepador que treballi a ritme de txa-txa-txa (es veu que enyora el bon cunnilingüis) i un travel·lo mulat (té curiositat la dona).
La família que es perverteix unida es manté unida!

Benvolgut Pere Llufa:
Ah, en sóc ben conscient, i no competiré amb ella en eixe camp. Per això em postulo per a un lloc més discret.

Benvolguda Luluji:
Moltes gràcies!! Tu fas que em pugi l'autoestima.

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Em sembla que a "El hormiguero" busquen gent

Mireia ha dit...

renoi!!! Ni els de l'INEm tenen tanta feina!

Valero Sanmartí ha dit...

Ah Josep, no em puc creure que vostè necessiti buscar feina per dues raons:

- Les seves múltiples facetes laboral-creatives.

- La seva afició pels travestis: això evidencia que vostè és una persona sense massa miraments.

- Perquè hagués jurat que les influències del seu sogre eren tan àmplies com les seves entrades capil·lars.

Sobre un servidor, si algun caçatalents o coolhunter gosa posar la seva atenció sobre seu, ja se'n pot anar a la puta manera. De totes formes, i per si de cas, em permeto ressenyar el TOP 5 LABORAL: empaquetador de surimis, operari d'una central nuclear, segurata a la Breat&Butter,constructor de boies per l'exèrcit de Canàries, àrbitre d'atletisme infantil i juvenil.

Josep ha dit...

Benvolgut C.E.T.I.N.A.:
accepten ex-presidiaris? En eixe cas els envie un burrículum ipsofàcticament.

Benvolguda Mireia:
vols dir? Imagina't aquesta nova ocupació "Animador de les Cues de l'Atur"... interessant, oi?

Benvolgut Valero:
vostè m'ha fet crèixer l'autoestima cinc centímetres. Una mica dolorós per a la perruquera xinesa, però molt satisfactori per a la dominicana.

D'altra banda, tot i haver-me arrossegat per les ETTs, no he exercit cap de les feines que em descriu.
Encara hem de prosperar a pitjor!