dissabte, 23 de maig de 2009

Reflexions blogaires de cap de setmana

Quants blogs pot tindre un ésser humà?


Aquest ésser humà, en Francesc Puigcarbó, en té 22. Efectivament, està gaudint d'una bona jubilació i té molts de temps lliure. I jo que me n'alegre.

I un ésser berguedà? Quants blogs pot arribar a tindre un ésser berguedà?
Un ésser berguedà pot arribar fins a 73 blogs, com és el cas de Moisès Rial.


I després em critiquen a mi per practicar la poligàmia!

A ell li toleren 73 blogs i mi em critiquen per anar amb més d'una dona, colla de racistes!

20 comentaris:

SergiBR ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...

Anònim: t'has passat! El Moisès és amic meu.

Sergi: m'he liat! Esborrant els comentaris de l'Anònim he tret també el teu. Perdona'm. El teu era inofensiu.

Josep ha dit...

Sergi: saps com es fa per a recuperar un missatge esborrat?

Josep ha dit...

Benvolguts lectors:

el missatge del Sergi deia una cosa com aquesta:
"menos lobos Caperucita".

I el pitjor és que té raó.

F.Puigcarbó ha dit...

ei! en Captaire de la Coca de Recapta m'ho ha fet saber,
En realitat en tinc 2o (dos són per proves), però també t'haig de dir que a Wordpress en tinc set que són els de castellà.

KASHNA ha dit...

jo en tinc dos des de fa 2 mesos... I no me costa gaire mantenir-los contents. Cada un té les seves seves necessitats i m'els estimo per igual.

Però bé... em sembla una verdadera proesa tenir-ne 22... o... o... 73!!! àixò és tenir ànsies infinites de comunicar-se amb el món!! s'ens acabarà l'espai a internet!!!!!!!

Luluji ha dit...

Doncs no deuen dormir pobres, jo amb un i en tinc prou.
per cert, lo de inanimat, era una pregunta..si et fixes amb el de l'esquerra, és un peluix :)
He mirat els blocs que segueixes, i em partia de riure amb els noms,son genials, els hi faré una ullada.

Un peto, adeuu

Josep ha dit...

Benvolgut Francesc Puigcarbó:
vint-i-set funcionant i dos en proves? Vos sou un geni!

Benvolguda Luluji:
doncs no sé quin nom posar per enllaçar el teu blog. Cap suggeriment?

La RaTeta Miquey ha dit...

si que és creatiu, el personal... jo em trenco les banyes per mantenir-ne 1 i mig i la gent va per centenars... quina enveja més insana... bones reflexions de cap de setmana, Sr. Josep (demà anirà a fer l'arròs a cal sogre? callo, callo que té raó... no n'haig de fer rés d'això, jo...)

Luluji ha dit...

Respecte als inanimats,val, tu gunayeeees :)
I el meu bloc, pensava que tenies més imaginació, però bé, és el meu món, tal i com jo el veig.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Amb un ens sobra... senyor quin maldecap pensar només en dos!!!

Josep ha dit...

Benvolguda RaTeta:
doncs sí, he anat a dinar a ca'ls sogres. Avui feien peix, lluç concretament.

Benvolguda Luluji:
grààààcies! Sí, tinc imaginació, però no vull ferir sensibilitats.

Benvolguda KASHNA:
parlem d'homes o de blogs?

Benvolguda Contessa:
és evident que vostè parla de blogs, si només parla de DOS.

Josep Barberà ha dit...

Massa blogs senyors! Jo, els últims 6 o 7 mesos que no he actualitzat, he descobert tot un mon ahi fora...

I ara, que s'ha acabat Lost, Heroes, House, How I met you mother, etc... he tornat!

Salutacions, company punk ;)

SergiBR ha dit...

Tan greus eren els comentaris de l'anònim?

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Amb 73 blogs tampoc no trobarà núvia. Ho sap no?

Josep ha dit...

Benvolgut Barberà:

eeeps! Que jo m'he endrapat les quatre temporades de LOST en tres mesos i mig!

Benvolgut Sergi:

no massa, però no vull que es mosqueji. A ell li sabrien greu!

Benvolgut C.E.T.I.N.A.:

poca broma, que l'home té nòvia. Això sí, ella és valenciana... i ja se sap...

SuNe ha dit...

Jo ara he anat pel segon, el primer s'aburreix sol i com que jo no li fai gaire cas doncs així és fan companyia mútua.


Consta en el llibre dels records guiness l'home/dona/vampir amb més blogs del món? seria interessant.

Josep ha dit...

Benvolgut SuNe:
doncs si hi ha premis i contrapremis a tot arreu (cinema, Tv, Novel·la...), en l'àmbit blogaire s'hauria de fer el mateix. Contrapremis als pitjors blogs.

I els rècords: blog amb menys lectors, amb menys comentaris, amb més temps sense actualitzacions...