divendres, 5 de juny de 2009

Actes de cloenda



Avui divendres finalitza la campanya electoral a les eleccions al Parlament Europeu. Els principals actes de cloenda són els següents

-ERC - ALE: el genial Oriol Junqueras finalitzarà la seua brillant campanya (com es nota que aquest blog està patrocinat) a la ciutat de Girona, al Palau de Congessos, passeig de la Devesa 35.

-CiU - CEU: Ramon Tremosa farà un míting al Complex Esportiu de L'Hospitalet Nord (al costat del Camp Nou)

-PSC - PSOE: final de campanya a Molins de Rei.

-EUPV - IU: final de campanya a Alacant.

I un servidor de vostès, farà l'acte de clausura al Club Trans Brasileires de Sants (carrer de l'Equador número 2, metro Sants-Estació). I és que la campanya ha estat esgotadora i jo em mereixo un bon descans.


15 comentaris:

Pare Bukkàkez ha dit...

Tornen les trannys a can Josep, si és que mai havien marxat. Sí senyor.

Jo crec que al Club Trans s'hi pot trobar a més d'un candidat, un cop hagin finalitzat la campanya.

La web és fantàstica. Tots/es tenen un mínim de 25 cm de cuca però en cap foto s'adivina ni un petit bony genital. I això que no se n'haurien d'amagar pas, que la web ja deixa ben clar que són travel·los.
Com se les gasten, tu, tan a Barcelona, com a Madrid, com... a Reus!

MARTELL DE REUS ha dit...

M'ha sobtat que la coalició del Sr. Duran hagi triat un lloc tan indecorós com el costat del Camp Nou (tot ple de senyores que fumen) per cloure la seva campanya electoral.

Luluji ha dit...

Te un bon equip, tot s'ha de dir :)
No siguis tant susceptible, no ho deia pas amb "cara de perro" potser, em va faltar posar el jejeje
apa adeuuuu

Agnès S. ha dit...

Si li has de treure els pantalons en aquesta, ves que no et cansis més!
Bona campanya maco!

La raTeta Miquey ha dit...

Massa elegant, aquesta... fa prou per voste... i se la veu força proparada per depositar el vot a l'urna, si...

SergiBR ha dit...

Un home amb la mà a la butxaca, gratant-se ves a saber el què, no em mereix credibilitat alguna.

iaiapunkarra ha dit...

Ostia santíssima, brutal el comentari d'en Sergi!!

Així que aquest paio ve avui a Girona? Doncs que vigili si va per la Devesa i se li fa fosc...

Josep ha dit...

Benvolgut Pater Bukkàkez:
un senzilla cerca al google imatges de Trans Barcelona dóna milers de fotos com aquesta. Faci la prova!

Benvolgut Martell de Reus:
és que el Duran-Lleida és demòcrata-cristià. Cristià de cintura cap a dalt i demòcrata de cintura cap a vall.

Benvolguda Luluji:
no, no estic enfadat. Tot el contrari, m'encanta com escrius.

Benvolguda Agnès S:
un dia d'aquests parlarem de les diferències entre la roba ajustada i la roba subcutània.

Benvolguda RaTeta:
sí, li faré un míting personalitzat.

Benvolgut Sergi BR:
ah, els professors universitaris!! Jo de gran vull ser professor universitari. I gratar-me amb aquest estil.

Benvolguda Iaia:
a la Devesa de nit? jo de Girona tinc bons records, les dones gironines saben el que es fan.

Amapola Domingo ha dit...

Gràcies per recordar-me lo de les pastilles sempre se m'oblida...

Quan veig un cartell del Tremosa em ve al cap la canço del Polònia: TREMOSAAAA, ARTISTA... TREMOSAAAA, QUIN PILLO..! I com nomès em sé aquest cop vinga a repetir, vinga a repetir...

Salut!

Valldalbaidí ha dit...

No et dic que no... Perquè això de tallar-me les pilotes... de bon rotllo... eh!

#M# ha dit...

Apa noi, com esta aquest lloc? Justament esta prop d'on estic ara. a veure si em passe un dia.

Anònim ha dit...

Ací al País Valencià votarem pel BLOC que això d'ERC ens queda un poc lluny.

Salutacions des de Castelló.

Josep ha dit...

Benvolgut Valldalbaldí:

és que jo practique el màrketing agressiu

Benvolgut #M#:
S'ha fixat vostè que a Sants cada volta hi ha més lesbianes i locals d'intercanvi de parelles?


Benvolgut Anònim de Castelló:

vote vostè lliurement, però si vol li puc presentar gent interessant d' ERPV

iaiapunkarra ha dit...

Ai Josep...Que ara entenc la teva afició a penjar fotos de travestis: Noies Gironines? Devesa de nits?

Josep ha dit...

Benvolguda Iaia:
la gironina eixa era XX i menstruava. I més coses.

Trans maques, a Barcelona. No es pot negar!