diumenge, 21 de juny de 2009

Si no un tens premi no ets ningú

Benvolguts lectors, benvolgudes lectores:

aquest blog pica alt, vostès prou que ho saben. És per això que aquest blog, i un servidor de vostès, s'ha presentat als Premis Blocs Catalunya 2009.

Com que no existeix la categoria "Millor Blog amb Consultori Religiós", aquest blog participa a la de Blogs Personals.

I ara, per tal d'animar les votacions i inclinar les voluntats en favor propi, una mica d'erotisme. Si llegiu aquest blog quan sou a la feina, mireu de reprimir els vostres instints.



Veieu el tros de metall llarg, dur i erecte de la part inferior de la fotografia? "Un canó d'artilleria" pensareu. Doncs no, abans de que jo em baixés els pantalons, allò era un aparcament del Bícing .
I és que n'hi ha que tenim massa sex appeal.

Endavant les atxes! (encara que siguin mudes)

22 comentaris:

La teua amiga dels divendres ha dit...

Quanta gent enfeinada!

Quants de blocs que hi ha per a votar! Quanta gent amb coses per dir!
O tanta gent que es creu que allò que diu interessa a algú!

Ho confessaré, t'he votat sense tindre el menor coneixement de cap dels teus rivals.

No és això fidelitat, amor meu?

KASHNA ha dit...

Ostres... m'ha costat trobar-te però ja t'he votat.

En la llista he reconegut 3 blogs més d'altres coneguts... Però su em caus millor i dius coses més interessants :P

zel ha dit...

Je, ja ho sabia, aquesta que veus aquí ja t'ha votat...perquè una també va patir un moment egocèntric i s'hi va apuntar, coi, i en la mateixa categoria que vos, senyor!

Valero Sanmartí ha dit...

Ja donen diners amb aquest premi? Jo és que no crec en els premis sense diners: per mi són com aquell col·lega que et diu "l'altra nit vaig pillar" i en realitat la cosa no va anar més enllà de besitos, llengua i magrejada.

Modgi ha dit...

Quan li atorguin el premi pensi que l'ha de rebutjar. No hi ha res que et doni més classe i fama d'underground contracorrent que rebutjar un premi.

iaiapunkarra ha dit...

Guaita tot el públic femení, tu!

Només per aquest cul ja tindràs el meu vot també.

T'ho dic ara que encara no he vist qui són els altres ni quin cul tenen.

I doncs què et pensaves, que et votem pels teus coneixements d'hermenèutica teològica profunda?

SergiBR ha dit...

No fins que no facis un post sobre l'eneko.

Markutis ha dit...

Tens un vot només perquè m'ha fet gràcia el gag del bicing. Ara, no siguis gayer i fes un pas més endevant. Si ja ets el rei de l'autocita, spameja sense pietat els blocs del teu entorn, home.

Vladimir Nabokoix ha dit...

jo el voto, però penso que s'hauria d'haver apuntat a l'apartat d'educació. és que no compten, tots els coneixements d'hermeneutica que estem adquirint els lectors?

Pare Bukkàkez ha dit...

1) Trobo lamentable que no existeixi categoria d'humor. Però molt més trist és que no hi hagi categoria d'ODI.
2) En general, quina puta merda de noms de blogs es fa la gent. Del nostre/meu no n'estic orgullós, però és que n'hi han de tant fluixos que fa riure.
3) Té el meu vot. No ens decepcioni.

La RaTeta Miquey ha dit...

la samarreta vermella és del Decathlon??? n'estic buscant una desesperadament.

Passo d'hermenèutica ja saps que sols m'interessa la teva vessant trans però vale. Et votaré. Sóc una romàntica i el primer comentari que has rebut m'ha arribat al cor.

Per cert, totalment d'acord amb el Valero. Jo coneixia una que cada mati m'explicava que havia pillat amb aquest, amb aquell fins el dia que li vaig demanar detalls.... besitos i magrejades, si...

Gabriel ha dit...

Busco a la llista a qui dona el meu vot, no t'ho prenguis malament pero m'agrada examinar els candidats abans de votar.

He tingut grans esperances en el blog "Buscant una Família".

Pel titol he pensat que era un payo buscant parella com fos i la buscaba amb un log. Una combinacio tal de patetisme i sinceritat m'ha emocionat.

L'he obert i lo primer que he vist es un payo amb un gos en braços. Quin shock!!!!! Zoofilia, sinceritat i encara mes patetisme. Extasiat ja estaba a punt de donar el meu vot quan m'he adonat.

Es un web d'adopcio d'animals!!!!!
I jo que pensava que havia trobat un anima besona. snifff segeixo buscant.

http://buscantunafamilia.blogspot.com/

iaiapunkarra ha dit...

Ja he votat. Puc tornar-ho a fer des de l'altre correu. Ara bé, si vols que ho faci, ensenya més. Que al cap i a la fi ja saps com funcionen les coses en aquesta vida.

Per cert, s'hi hauria d'incloure categoria d'Odisfera.

MARTELL DE REUS ha dit...

La fundacion "Josemaria Escrivá" també organitza un concurs de blogs de temàtica pietosa. Estic convençut que si t'hi presentes el sense baixar de l'autobús i com a català que ets a partir d'ara ho tindràs tot pagat

Thera ha dit...

Vinga, fet... m'ha costat trobar-te, quina pila de blogs!!!!

Agnès S. ha dit...

Ja,...també he tingut feina, ens deus, com a mínim, la foto més d'aprop. :))))

Albert ha dit...

Votat! Ara faré ús de les múltiples adreces garruleres de què disposo per votar-lo uns quants cops més... m'encanta rebentar les bases dels concursos....

Dr. Muerte ha dit...

Quina colla de galifardeus. 2 segons es triga en trobar el bloc. Edició/Buscar "Descans". Quantes hores han de perdre encara alguns per navegar més depressa...
Votat queda senyor Josep. Fins el darrer dia de les votacions faré que els pacients el votin abans d'entrar a quiròfan... fer-los votar després de l'operació seria una tasca massa difícil... no sé si m'entén...

Mel Villalbí ha dit...

Apreciat Josep, no us conec; vau fugir d'estudi en el moment culminant. En tot cas, una sublim fembra del SL o del SP (descontrolo l'entelèquia) que respon al nom de Leia m'ha passat el seu racó... i lògicament he decidit solidaritzar-me en la pobresa i l'enfermetat de qui buida el pap per no parlar.
Salutacions del més enllà.

Josep ha dit...

Benvolguda Amiga del Divendres:
ben fet, el millor és votar acríticament. Quan hom vota amb coneixement de casa, passen coses com les que ara pateixen a Teheran.

Benvolguda KASHNA:
Gràcies!! És que escriure un Consultori Religiós, penjar fotos de trans i comentar detalls morbosos del meu sogre és d'allò més interessant. Té vostè una birra pagada.

Benvolguda Zel:
Gràcies! El meu egocentrisme té un punt encantadorament creatiu. Com que no tinc res de que enorgullir-me, doncs m'ho invente totalment.

Benvolgut Valero:
ah, caldrà preguntar! Si no hi ha diners, l'acte de lliurament serà espectacul·là

Benvolguda Modgi:
ah, o el rebutjo o faig una bonica performance en el moment del lliurament.

Benvolguda Iaia:
Moltes gràcies, però el cul és mèrit de viure en un pis sense ascensor. Gràcies arquitectes i constructors del país!

Benvolgut Sergi BR:
d'acord... parlaré de l'Eneko. Vols que ho faça a favor o en contra?

Benvolgut Markutis:
ho faré mestre, ho faré. I més encara. Ja ho vorà. La setmana vinent.

Benvolgut Vladimir:
ho he intentat, però aquesta colla de xiïtes iranians no m'han deixat. Ni en cultura, ni en política... Indignant!!

Benvolgut Pater Bukkàkez:
d'acord i meravellat amb tots tres punts. Si el present és lluita el futur és nostre!

sr. manel ha dit...

Els premis són el principi del final. Que li diguin al Ronaldinho...

Josep ha dit...

Benvolguda RaTeta:
si vol la samarreta, se la regalo. M'han fet accionista de Decathlon. Sap que al meu fons d'armari cap peça de roba supera els 9.99 €?

Benvolgut Garbiel:
ja ho veu! L'avantatge de les trans és que no se'n troben de menys de disset anys.
I pel que fa el vot responsable, miri quin desastre viu l'Iran!

Benvolguda Iaia:
oh sí!!! Voti vostè tantes vegades com pugui. Com en el bon sexe, s'ha de repetir tant com el cos aguanti.
Fixi's en Perpinyà, que han hagut de repetir les eleccions municipals per una tupinadeta de no res...

Benvolgut Martell de Reus:
ara mateix vaig a inscriure'm. Crec que si en Luter haguès presentat les seues 95 tesis en forma de concurs, Europa s'hauria estalviat dos segles de guerres de religió.

Benvolguda Thera:
Gràcies!!! Com deia el filòsof "Hi ha d'altres mons, però són en aquest. Hi ha d'altres homes, però s'han posat silicones".

Benvolguda Agnès S:
ho faré. També li podem demanar a la DGS que facilitin una còpia de la meua fitxa policial, amb emprentes dactilars i tot.

Benvolgut Doctor Muerte:
moltes gràcies! I els que els seus pacients són persones de prestigi. I de litigi.

Benvolgut Albert:
Oh sí sí sí!! Triomfarem!!

Benvolgut Mel:
gràcies pel vot. Vaig aprendre a fer-me fonedís quan era estudiant al C.P. Fontcalent. CP no vol dir Col·legi Públic sinó Centre Penitenciari.

Benvolgut Senyor Manel:
ho diu vostè perquè m'estic engreixant, o per què contracto els travel·los de tres en tres??