dimarts, 23 de juny de 2009

L'inevitable post de Sant Joan

La revetlla de Sant Joan és una festa popular molt arrelada i en la que, d'una manera o altra, hi participa la majoria dels catalans.

Malauradament la nit de foc i petards no està exempta d'accidents i drames. Cada any ens despertem amb les mateixes notícies. És per això que vull apel·lar el vostre sentit comú i demanar-vos PRUDÈNCIA. Com que una imatge val més que mil paraules...

Observeu el que passa quan hom no pren precaucions amb els petards.



Observeu el que passa quan hom no pren precaucions amb les petardes.


"Precaussion amigo condustoooo"

10 comentaris:

Thera ha dit...

Gràfic, molt gràfic senyor! Ara m'adono de la importància d'haver estat prudents. Bon dia!

Josep ha dit...

Benvolguda Thera:
sí, cal ser molt prudents en nits com aquesta

KASHNA ha dit...

menys mal que ja he esmorzat...

AhSe ha dit...

Que es un Intel-lectual Punk?
I per cert, la segona imatge es... el que em penso que es?!?

La raTeta Miquey ha dit...

gelets del Dr. Muerte, amic? cal dir que, almenys, el post és original... feliç solstici

MARTELL DE REUS ha dit...

Aquesta foto fal·lica és la que quedava pendent de publicar del senyor Berlusconi?

Agnès S. ha dit...

No se quina de les dues fotos m'ha impresionat més...

Per cert, com deu tenir el "xumino" la petarda? ...si us plau Sr. Josep, NO CAL! No cal que posi la foto... GRÀCIES!

Josep Barberà ha dit...

Aiiii, company Josep; quant de mal ha fet el senyor Jair d amb els seus links ;)

Josep ha dit...

Benvolguda KASHNA:
jo tinc un respecte pels lectors, no com els dels informatius de la Tv. Guerres, epidèmies i jugadors del Reial Madrit a l'hora de dinar... QUIN MAL GUST!!

Benvolguda AhSe:
Bufa, concepte difícil de definir! Originari dels anys de la Grip del Pollastre, en ple Aznarisme... ja et contaré, ja...

Ah, la segona imatge és un entrepà de bacteri Treponema pallidum amb penis humà.

Benvolguda RaTeta:
doncs sí, de vegades en tinc. Ell sí que fa una tasca social. I vida social a la tasca.

Benvolgut Martell:
no, la que queda pendent del Berlusconi és més sucosa. Només diré un nom... Carmen de Mairena.

Benvolguda Agnès S:
doncs és una llàstima. Per cert, conec una noia molt guapa que s'ha especialitzat en Anatomia Patològica... ara em fa nosekè repassar-me-la (amb la mirada, s'entèn)

Benvolgut J.B.:
de quins links em parla vostè? Detalls, més detalls!!

Anònim ha dit...

cuanta rao.
no sabia que feien coses d'aquesta manera els petards