dimarts, 7 de juliol de 2009

Si tu no hi vas, els monyes guanyen

Viure al País Barceloní té molts avantatges. Per exemple: pensar, veure i viure les coses com un militant del PSC. És per això que faré ús dels mètodes montillescos per a guanyar els Premis Blog Catalunya.

Si no guanyo jo aquest premi, qui el pot guanyar? Fixeu-vos bé en el perfil dels meus rivals:

- Buscant una família. Aparentement és un blog dedicat a l'adopció d'animals. Un blog ple d'amor per les bestioletes de Deu, en aparença. Però tots sabem que, darrere d'aquestes virtuts s'hi amaga una terrible perversió anomenada zoofília. Com que tots els gossets que treuen al seu blog són menors de 16 anys, hem de concloure que es tracta de zoofília pederasta.



- Javier Garcés. Un monyes escultor i artista plàstic barceloní, fascinat per les coses petites i senzilles. Si els monuments no són monumentals... com carai han de ser? En fi, estàtues millor com aquesta.



- Mariona. Si el Món de l'esport d'èlit és ple de dopatge, els que fan un triple esport dur com el triatló, han de ser politoxicòmans per força. Que aprenguin de mi, que escric sense consumir drogues! No em calen, ja sóc així de sèrie.

14 comentaris:

Albert ha dit...

No el voldria alarmar senyor Josep, però em sembla que el seu blog ja no surt a la llista i no podré votar-lo 4 cops novament... expulsió? tongo? encerrona?
Avui no dormiré...

Mike Litoris ha dit...

El mateix dic, ahir no el vaig poder votar!A veure si el senyor Montilla estarà pel mig...

Anònim ha dit...

Sento dir-te que ja no surts a la llista de candidats...

Josep ha dit...

CARAI!!
És cert, estic flipant. Què ha passat?

Gabriel ha dit...

Potser hi ha alguna norma que no permet atacar els altres candidats, ni que sigui en conya.

bule ha dit...

potser s'ha oblidat del regals pertinents als membres del jurat

Pare Bukkàkez ha dit...

Alerta, que Viniesfera surt dues vegades!
Em cago en la puta.

Val a dir, sr. Josep, i sempre des del meu punt de vista, que li faltaria un títol més contundent que DESCANS (que per aquest nom, sembla que sigui el blog d'una tieta).
Un "Travel·los, hermenèutica i glumcida" o un "Esmegma mental" potser atraurien l'atenció dels indecisos alhora de votar.

KASHNA ha dit...

Josep!!! reclami!!!

(fijo que és que no els hi agradat la foto del gos)

la bruta mecánica ha dit...

poc sentit de l'humor tenen alguns

AhSe ha dit...

Segurament ha estat la foto del gos.

Marta ha dit...

Ja passaré més sovint pel teu blog, avui l'he descobert i m'ha fascinat la fina ironia dels teus escrits.

Marta ha dit...

Primer de tot salutacions. Sóc la Marta i et convido a passar per casa meva reflexionshumanes.blogspot.com. Espero que t'hi sentis a gust.

Simó Martí i Olmos ha dit...

igual no encaixen bé les crítiques encara que siguen en forma de la clàssica fina ironia anglesa on apareix una imatge d'un senyor practicant el coit amb un gos.

Josep ha dit...

Bon dia a tothom:

Bé, la meua desaparició de la llista és anterior a l'aparició d'aquest post i de la foto del gos al blog. I de fet, en eixa foto, s'intueix però no es veu.

No en sé la causa. Quan en sàpiga alguna cosa ja us ho diré.

Ah, vigileu si viviu entre Perpinyà, Girona, Barcelona i Andorra, que aquests dies hi ha molts ionkis circulant. En diuen Tour.