dijous, 16 de juliol de 2009

Tívoli i Bodorriu


Si tot va bé, avui divendres m'escaparé al Teatre Tívoli a veure el comiat de Minoria Absoluta. Després de nou anys, els tel·loners de La Segona Hora s'acomiaden. Vaig descobrir la seua existència gràcies a un company de feina, que escoltava L'Hora del Pati de l'Albert Om i el Minoria Absoluta. A partir de la temporada 2004-2005 em vaig anar aficionant al programa.
Els moments culminants foren amb la redacció de l'estatut i la crisi del trist-partit 1.0 Darrerament havien perdut pistonada, i és possible que l'equip humà necessités un descans. Però la fòrmula crec que encara funciona.


Ah, i el dissabte tinc un altre bodorriu... però ja en parlarem més endavant, oi? D'acord, una bestreta:

- Ell és Mosso d'Esquadra

- Ella era clienta habitual de les discoteques Get Back, Costa Breve, i tota eixa zona. En fi, que a la noia li agrada molt....




... li agrada molt el futbol, com podeu observar!


11 comentaris:

Valero Sanmartí ha dit...

Benvolgut Josep, jo també tinc la idea d'apropar-me a l'adéu del Minoria, però vol dir que no s'hauria d'estar al teatre amb un parell d'hores d'antelació perquè hi haurà una cua llarguíssima?

Comtessa d´Angeville ha dit...

Com aniràs vestit a la boda?

MARTELL DE REUS ha dit...

Un cop vaig anar-los a veure en directe a l'estudi mentre feien el Minoria, va ser força interessant. El que no he estat a temps és de poder veure en directe a la Neus Bonet, em sap greu :(. Ara només em queda el Gaspar Hernàndes mmmmm

KASHNA ha dit...

Jo els vaig descobrir més o menys per la mateixa época... quan em vaig avorrir del Buenafuente a la SER, em vaig passar al Minoria, que per aquell temps durava una hora.

Segons la meva opinió la van cagar quan van allargar el programa a dues hores.

Crec que havien d'haver fet el pensament mooolt abans... com fa 3 anys, aproximàdament (durant la temporada que jo vaig fer-lis de becària, més o menys).

Se sap què és farà la temporada vinent? suposo que la segona hora seguirà sent la segona hora? o també serà la primera? Perquè si és així també la cagaran... Preferiexo escoltar dos porgrames bons i curts, que un llarg de merda.

sr. manel ha dit...

SR. Josep, és que això de fer tantes coses alhora no es pot. Fer la tele i la ràdio i tot a la vegada és impossible. És com fer-s'ho amb dues ties a la vegada: és impossible perquè sempre deixes a un a insatisfeta.

Modgi ha dit...

A mi m'interessa la línia de la Comtessa (ara Vienetta). Què et deposaràs?

Josep ha dit...

Benvolgut Valero:
té pebrots la cosa... HI HE ANAT AVUI!! I m'he col·lat a la SER i tot!

Benvolguda Comtessa:
de negre rigurós! El putot verbeneru anirà de de blanc.

Benvolgut Martell:
en viu i en directe he vist La Segona Hora. Gran programa.

Benvolguda KASHNA:
ei, ens has d'explicar eixa etapa de la teua vida. Promet ser interessant.

Benvolgut Senyor Manel:
home, si ho fas amb dues noies trans és més fàcil.

Benvolgut Modgi:
voleu que porti el mocador zíngar per a vore si la núvia és verge?

L'illa dels monstres ha dit...

comorl? avui? Pensava que el Minoria s'acomiadava la setmana que ve

AhSe ha dit...

Doncs jo no puc observar. Pero si que valdria la pena veure si la nuvia es verge, en el fons, perque es fa la boda sino per a demostrar que la nuvia es/era verge!? Haurieu de posar camares video i grabar-ho tot!

la bruta mecánica ha dit...

Jo per la cara que fa a la foto diria que no és verge

Josep ha dit...

Benvolguda Illa:
sí, divendres ens vorem al Tívoli.

Benvolguda AhSe:
vol vostè una crònica dels fets?

Benvolguda Bruta Mecànica:
dona de poca fe!!