dimarts, 25 d’agost de 2009

Karina i jo (ha passat)

Un home veterà en el bizarrisme em va informar que la històrica cantant Karina actuava a les Festes Majors de la Vila de Sants.



Tenint en compte el meu estat anímic vaig accedir a anar-hi. L'actuació es va realitzar a la Casa Gran del carrer de Rosés, va començar puntual i va durar una horeta justa. No sé qui presideix la Comissió de Festes d'una de les poques colònies industrials que encara sobreviuen a la comarca del Barcelonès, però l'any passat hi actuà el Luis Aguilé i sempre porten personatges semblants. Toni Rovira Itú viu a Sants?

Sense orquestra, i amb una perfecció vocal que feia sospitar el playback (playback, o cum nutrition, ves a saber) l'actuació no va decebre i es va limitar a cantar els temes coneguts. Crec que algun no era seu, però era famós i de la seua època, així que va colar.

El públic era heterogeni: iaiones de Sants, malalts de ballaruca, coetanis i coetànies de la cantant (molt ben abillats per a l'ocasió), addictes al bizarrisme, gais amb més ploma que un ramat d'estruços, noietes de vint-i-pocs anyets ballant com boges cançons de la seua àvia... i un servidor.

Val a dir que la cançó que més em va agradar fou Aires de Fiesta. És clar que jo, aquesta cançó, la vaig conèixer uns trenta anys més tard, formant part de la banda sonora de la pel·lícula Acción Mutante.

16 comentaris:

bule ha dit...

Segurament porten gent d'aquella època per acontentar la Núria Feliu.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Quina enveja!! No puc morir-me sense haver vist a la Karina cantant (o algo), una llàstima que ja no l'acompanye el perruquer aquell que no sé com li deien.

MARTELL DE REUS ha dit...

Així potser també podrem retrobar-nos amb les entranyables cançons del Josep Guardiola cantant injustament oblidat i que ha hagut de buscar-se la vida entrenant equipos de futbol.

Pais secret ha dit...

El perruquer crec que es deia Terroba o Torroba, Comptessa.
Crec que el nom feia la cosa per què a la pobre Karina li va sortir gat per llebre, tot i que van passar per caixa en diverses ocasions mostrant les mútues misèries...D´això fa temps ja...

Aguilé, Karina,...desfilada de mòmies, quin yuyu!

L'illa dels monstres ha dit...

Antològica escena per a una antològia pel·lícula. Mutants al poder!

Jordi ha dit...

La Karina està follable.

Simó Martí i Olmos ha dit...

A JORDI: hui en dia?

Sergi ha dit...

Luis Aguilé, Karina... I jo perdent el temps

Valero Sanmartí ha dit...

Podem canviar cromos d'encontres bizarros. Jo tinc a Josmar, a Rebeca (Duro de pelar), Marianico el Corto... pero repe només a Cjimo Bayo. No sé si li interessa.

kap ha dit...

I en Carod Rovira no ha dit res de fer una manifestació per evitar que passin coses com això de la Karina a Sants? Quin país!

noveldaytantos ha dit...

Ni pagant-me vaig a veure Karina. Sóc dur però no tant. Diguem que sóc semidur.

Josep ha dit...

Benvolgut Bule:
sí, Sants ha de demanar perdó a la Humanitat.

Benvolguda Comtessa:
el marit i perruquer de la KARINA, l'únic home que mai l'ha despentinat.

Benvolgut Martell:
ostres, que fort!!

Benvolgut País S:
Domingo Terroba, va ser després.

Benvolgut Illa:
a partir del 2012, diuen

Benvolgut Jordi:
n'he conegut de més valents

Benvolgut Simó:
he de confessar que jo cridava "guapa!!" durant el concert

Benvolgut Sergi:
meravelles de les festes de Sants. O no.

Benvolgut Valero:
accpeto! Jo he anat a veure el xou del Toni Rovira Itú

Benvolgut Kap:
és que una cosa així acabaria amb violents aldarulls.

Benvolgut Noveldaytanos:
tots tenim un preu...
alguns en tenen fins i tot dos!!

Ò ha dit...

Benvolgut senyor Josep,
Aprofitant aquest bell post sobre la Karina, li comunico que he tingut a les mans un single de "Coses", però tal com el vaig agafar el vaig tornar a deixar en alguna cubeta perduda de botiga de vinils de 4a mà perquè crec recordar que la portada no em mereixia cap respecte. Vaig pensar que si la portada no era decent, el que contenia el disc encara ho seria menys.
Pel que fa a la carrera discogrfica d'Emilio el Moro, i perdoni que em citi, el remeto a un article que vaig (o millor dir em van) publicar a l'Avui: http://oscardalmau.blogspot.com/2008/08/perversions-2.html

Josep ha dit...

Benvolgut senyor Òscar:
caram, em podria dir vostè on es troba aquesta botiga? Li estaré molt agraït.
Bona observació amb això de les portades, ha pensat en aplicar-la també als grups heaviat·tes dels anys 80'?

I pel que fa les autocites, ací sempre són benvingudes. I el seu article a l'Avui encara més.

Anònim ha dit...

SR. bizarro,
en eixe article seu,
hi manque una foto actualitzada de sa Karina,,,

com pot ser que anès a l'esdeveniment sense la pertinent makineta d ' afotus ???

es voste un desvergonyit...

pep

Josep ha dit...

Benvolgut Pep:
efectivmanet, sóc un desvergonyit. Però no puc anar amb una càmara de fotus a cap lloc on hi hagi dones de més de 65 anys sota els efectes de l'alcohol.

És una sentència judicial que he de complir, arran d'un lamentable incident, causat per un desafortunat malentès ocorregut a Benidorm entre unes jubilades de l'IMSERSO, unes irlandeses fent un comiat de soltera i un servidor, que estava fent un reportatge científic sobre la reproducció dels moluscs gasteròpodes.