diumenge, 9 d’agost de 2009

Reflexions commemoratives de cap de setmana

El mes que ve farà un any que vaig obrir aquest blog, efemèride que coincidirà amb la publicació del post número 300. Per tal de commemorar tan magne esdeveniment caldria fer quelcom, no us sembla?

Algunes idees que tinc:

1) Tancar el blog i demanar ajuda a les autoritats sanitàries.
2) Anar a Marina d'Or i autoimmolar-me amb corbates Gürtel. (El Valentian Wear ha tret una línia de justíca prêt à porter)
3) Deixar que una dona, d'eixes que tenen un clítoris de 40 centímetres, m'obri un nou camí vers noves sensacions.
4) Deixar que una dona, d'eixes que tenen un clítoris de 40 centímetres, li obri a mon sogre un nou camí cap a noves sensacions.


Podeu deixar els vostres suggeriments on posa Comentaris.


A Paris, manifestant-se amb una colla de gavatxes feministes. No sóc jo, és el meu germanastre bastard.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc altres idees per a celebrar aquest esdeveniment... però potser no és el lloc ni el moment.

Modgi ha dit...

Sembla que li ha sortit un bon plan, sr. josep. Jo hi afegiria:

- Deixar-se bigoti.
- Fer-li una sessió foto-eròtica al seu sogre pel calendari pirelli.
- Llepar-se el colze.
- Totes les ulteriors.

Pare Bukkàkez ha dit...

Jo de vostè oblidaria bloggers i wordpress i translladaria la paradeta a Tuenti o Badoo. Són el futur.

AhSe ha dit...

Ni idea. Cremar alguna cosa simbolica potser.

zel ha dit...

Jo proposaria una foto ben gran del propietari, que segur que ens alegra la vista... això dels quaranta centímetres de clítoris és ficció, no hi creguis pas, és com els 30 en repòs...això només a l'Àfrica...

Markutis ha dit...

El de la dreta és el seu sogre?

SergiBR ha dit...

Ja ho sap aquest gavatxo de la foto, que pot ser sodomitzat en qualsevol moment per un travel.lo xungo del Poble Sec??

Josep ha dit...

Estimats lectors i estimades lectores:

prenc nota dels vostres suggeriments. Us va la carn crua, oi?