dijous, 20 d’agost de 2009

Reflexions paternofilials de cap de setmana

Fa 30 anys la generació dels nostres pares veia i vivia així la paternitat i la maternitat.



Així doncs no ens hem d'estranyar gens si avui en dia nosaltres ens ho prenem així.


Les societats evolocionen, i com es pot observar nosaltres som molt més madurs que els nostres pares.

__________________________


AVÍS LEGAL: La generació dels meus pares exclou els meus pares polítics, ço és els meus sogres. Qualsevol semblança entre Pedro Almodóvar i mon sogre és pura coincidència. És més, qualsevol semblança entre ma sogra i Flavio McNamara només es possible sota els efectes de l' LSD.

8 comentaris:

Fino Montilla ha dit...

Als meus paras polítics no son als meus sogras. Al meu pare polític es el Jose Luís i la mare és la Manuela de idem.

AhSe ha dit...

Bonissim. :-D

Sonia ha dit...

Quins videos, quina por, no em digui res més son cortesia de Prenatal oi?

Asimetrich ha dit...

Per suposat, som molt més madurs que els nostres pares... i també que les noves generacions. I això ho pensen totes les generacions :-O. Gran blog!.

SergiBR ha dit...

Això fa temps que ho havia vist. Però riguis massa, que quan et van confirmar la teva paternitat, vas pujar de genolls al turó del Carmel i donaves més volteretes que un dofí insinistrat.

Recorda que tots sospitavem del Nenuko.

Albert ha dit...

Oh! el gran programa d'en Maury!

Si no els ha vist li recomano la sèrie de vídeos de la gent amb fòbies:

http://www.youtube.com/watch?v=ta-FGE7QELQ

http://www.youtube.com/watch?v=-GaNGYekjCg

http://www.youtube.com/watch?v=BjJVN_RkbTw

Etc...

Tot mentides, de ben segur, però fan "risa"...

zel ha dit...

Els teus sogres... mira, de tant parlar-ne m'agradaria conéixe'ls!

Josep ha dit...

Benvolgut Fino Montilla:
és dura la vida a Can PSC?

Benvolguda AhSe:
moltes gràcies!!

Benvolguda Sònia:
sí, és la darrera moda en tècniques publicitàries.

Benvolgut Asimetrich:
si no ens ho diem nosaltres, qui ens ho dirà!??

Benvolgut Sergi BR:
el Nenuk és tot un referent cultural i sexual. O no.

Benvolgut Albert:
he obert els vídeos i estic flipant. On fan els càstings?

Benvolguda Zel:
ja li diré a l'advocat que tramiti una visita vis a vis al Centre Penitenciari de Can Brians.

El que no entenc és perquè vols fer un trio amb els meus sogres...