dijous, 13 d’agost de 2009

Reflexions primatològiques de cap de setmana

Sovint sentim a parlar de la manca de dones en determinats àmbits. Un d'aquests terrenys que semblava vedat a les dones era el científic i tècnic, on durant segles han estat els homes els que han fet els descobriments i s'han emportat la glòria.

Bé, hi ha una disciplina científica on les dones han estat moltes i molt bones: la primatologia. Jane Goodall, Dian Fossey, Biruté Galdikas, Linda Marie Fedigan... una llarga llista de dones brillants que s'han dedicat a la ciència de la primatologia?

El meu dubte és: per què tantes dones solteres han dedicat la seua vida a l'estudi de micos i mones?

Una pregunta inquietant.

19 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser per la mateixa raó per la qual tantes dones amb parella dediquem les nostres vides a intentar entendre el comportament dels nostres mansos...

AhSe ha dit...

Potser eren massa lletges per tenir fills.

Anònim ha dit...

Això em recorda el que va dir Lord Byron: "Com més conec la humanitat, més aprecio el meu gos"

Agnès S. ha dit...

Doncs potser perquè estudiar els homes, al natural i des d'una vitrina :

a) Hagués semblat politicament incorrecte?
b) Perquè haguessin acabat tots els estudis en dos dies?

Ghiah!Hegh!Hehe!

Agnès S. ha dit...

Ah! Paraula de comprovació: "minizone"

Anònim ha dit...

Perquè per unes quantes abraçades, no cal posar rentadores, ni cuinar diferents plats, ni anar a cals sogres,...

SergiBR ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SergiBR ha dit...

He tornat.

En aquest moments confusos, m'odio a mi mateix per utilitzar els meus amics i els seus blocs, per fer-me auto- propaganda.

zel ha dit...

No pas, inquietant no, em sembla que les dones ens entenem força bé amb els micos i mones en general, HI ESTEM ACOSTUMADES GENÈTICAMENT....

sr. manel ha dit...

Per què ningú comenta que el que el senyor Josep volia dir, subtilment, és que les científiques es follen els micos? M'equivoco professor?

AhSe ha dit...

Doncs t'equivoques, col.lega! Es l'instint matern que les va impulsar a estudiar els micos, i no pas la sexualitat!

iaiapunkarra ha dit...

Collons, i jo que al principi pensava que anaves a parlar dels pobles que organitzen caravanes de solters per trobar dones!

La raTeta Miquey ha dit...

Jo amb això no tinc criteri. M'agraden peluts, tant homens com micus que de fet, venen a ser el mateix.
Us deix. Tinc hora al jardiner, que em fa les angonals.

Sonia ha dit...

Jajaja, ostres quina percerpció la seva, quin angle més subtil i pervers el seu.
Si té raó el seu comentarista - Sr. Manel_ potser era una confusió acceptable, però sapiga que a partir d'ara a la piscina tots els mascles joves van degudament depilats.

Josep ha dit...

Benvolgut/da Anònim/a:
hi ha cap especialitat científica dedicada a l'estudi del matrimoni?

Benvolguda AhSe:
i no serà que les dones intel·ligents són, la gran majoria, lletges?

Benvolguda Agnès:
sospite que té vostè raó,,,,, minizone, micropenis...

Benvolgut/da Anònim/a:
mmm... i les vacunes?

Benvolgut Sergi:
jo encara sóc a la muntanya. Ens veiem dimecres a Gràcia?

Benvolguda Zel:
sobretot les que us dediqueu a l'ensenyament, oi?

Benvolgut Sr. Manel:
bona observació! Un servidor no para de cercar les parafíl·lies més perverses, i la gent es pensa que el que hom fa és ciència...
Zoofília, eixa bonica i ecològica pràctica.

Josep ha dit...

Benvolgut AhSe:
val a dir que hi ha dones que, en comptes de manso, sembla que hagin adoptat un fill. I homes que es deixen adoptar!!

Benvolguda Iaia:
aquest tema està pendent. I amb noms i cognoms!!

Benvolguda RaTeta:
casualment jo sóc un home de pèl al pit. Negre i arrinxolat, per a ser més precisos.

Benvolguda Sònia:
tots menys jo. Übersexual sí, Metrossexual no.

un blog nocturn... ha dit...

Bones,

aquesta silenca no es té per extremadament babaua, també vaig a la rasuradora per q em faci les angonals i tinc una certa tendència pels homes amb pèls. De fet quan veig aquests 'matxotes' tant rasuradets penso en el meu nano petit i em fa un no sé què que no sé jo...

Potser m'hauria d'haver dedicat a la primatologia... però no em tinc per molt lletja i si hi ha algú que m'hi té que es busqui una mona, perquè se me'n refot!

No tinc gaire paciència per entendre al 'meu' manso, només el deixo fer i així anem fent fa tropocent-mil mesos, que vol dir anys.

I no vull adoptar ningú.

Siau parentela

Lluís ha dit...

Perquè volen allò que és autèntic.

Josep ha dit...

Benvolguda Hipnosi Nocturna:
insinues que el teu manso és com un primat? En cas afirmatiu, dominant com el goril·la o promiscu com el bonobo?

Benvolgut Lluís:
homeee, que també és autèntic estudiar els cargols, els bolets i els núvols de tempesta!
És més, no estudiar res, encara és més autèntic.