dimecres, 9 de setembre de 2009

300: un any (entrevista)

Un excés d'abdominals pot perjudicar el cervell.


Aquest humil blog compleix un any de vida tot arribant als 300 posts. Per a celebrar tan magne esdeveniment he accedit a concedir una entrevista al prestigiós crític mediàtic Ferran Monegal.

Monegal- Avui entrevistem al senyor Josep, autor d'un blog de molt èxit anomenat Relax.
Josep- Descans, el blog s'anomena Descans.
Monegal- Ah, sí, això. Senyor Josep, quan va començar a escriure aquest blog.
Josep- Fa un any, per això ara estem celebrant el primer aniversari.

Monegal- Ah, es nota que aquest pollastre és de ciències i sap fer númbrus. Parlant de ciència, d'on treu aquestes coses científiques que explica.
Josep- Dels vells apunts de la facultat. Hauria de tirar-los al contenidor blau, però em temo que hi ha coses que són de mal reciclar.

Monegal- Continuem, en el seu blog ens parla molt dels seus sogres, però mai diu res de la seva senyora. Com diu el Papitu, el nostre canari flauta, això és perquè vostè és un calçasses i té por de la seva dona.
Josep- Doncs no. No en dic res per una senzilla raó: sóc solter i sense compromís. Sóc solter i tinc sogres, tot plegat és un estrany fenomen que desafia les lleis de la genealogia i del Dret Civil. Ara mateix hi ha una comissió vaticana per a investigar el cas a vore si es tracta d'un miracle.

Monegal- I parlant de miracles, d'on ve la idea de fer un Consultori Religiós?
Josep- La culpa és de l'integrisme religiós que professava ma mare. Era tan fanàtica que, hores d'ara, encara no tinc gaire clar quina religió practicava.
Monegal- Ah, aleeerta, que surten moments autobiogràfics. De seguida parlem de les novetats del seu blog aquesta temporada, però primer posaren quatre anuncis. Un minut de publicitat i tornem
Josep- D'acord. Aquest anunci el cobrarà vostè o jo?

____________________________________


Aquest dijous 10 de setembre, a les 10 del vespre, Cinema a la Fresca amb el documental "BCN Thematic Park" del realitzador vallcarquí Marc Almodòvar.

És lleig, però simpàtic.

(Continuarà)

15 comentaris:

Albhert ha dit...

Per molts anys i molts articles!

MARTELL DE REUS ha dit...

Em poso de peu en llegir una entrevista tan maca i des d'aquí dono un petó a la teva entranyable sogra que deu estar assentada en un silló tot sentint la impecable dicció del senyor Ferran.

Jordi ha dit...

Ho celebraràs amb una orgia amb travestis?

Markutis ha dit...

Cony! Massa anuncis a la tele. Ara que s'estava posant interessant...

Per cert, Josep, gairebé ploro amb el troç de documental que enllaces. Genial!

Modgi ha dit...

300 posts en un any. té vostè una velocitat de mecanografiat comparable al ritme cardíac d'un hàmster.

Felicitats, sr.Josep!

iaiapunkarra ha dit...

Per molts anys!!!

noveldaytantos ha dit...

Nosaltres també volem ser entrevistats, i si es possible també volem cobrar l'entrevista, que la vida està molt cara i tal, ja saps.

Mike Litoris ha dit...

Felicitats!!! Faci'n molts més, així la pròxima entrevista serà amb Jesús Quintero!!Visca el barça.

Agnès S. ha dit...

Llegia i sentia la seva veu!
La del Monegal s'entén, la seva no se com és.

Molt bé pels 300!

Magic Pop ha dit...

Què bo, tenir sogres i ser solter sense compromís...quina entelèquia més fascinant. Per molts anys!!!

C.E.T.I.N.A. ha dit...

300 post/365 díes? Tu no tens nùvia!

SM ha dit...

Per molts anys! I que en vinguin molts més.

Sergi ha dit...

Per molts anys, i jo que ho vegi, com se sol dir

sargantana ha dit...

molte felicitats senyor josep
es pot demanar indemniçacio??
no, ..per res...per res..
jejejejjej

Josep ha dit...

Benvolgut Albhert:
moltes gràcies. No tinc qualitat, però tinc quantitat. Parlo del blog, no pas del meu penis (que no té ni una cosa ni l'altra).

Benvolgut Martell:
gràcies! La meua sogra s'emociona amb aquestes coses.

Benvolgut Jordi:
quan la guàrdia urbana i els fotògrafs d'El País deixin de patrullar per la Boqueria.

Benvolgut Markutis:
l'autor, el Marc Almodòvar era una peça clau de l'AIXÒ TOCA.

Benvolgut Modgi:
gràcies! És que he preparat opos, i això dóna punts. Escriure ràpid, no pas tindre un blog.

Benvolguda Iaia:
moltes gràcies. Ja ho celebrarem com cal.

Benvolgut Noveldaytantos:
parlaré amb el meu agent, a vore que troba.

Benvolgut Mike:
ja veig les preguntes "Has catado hombre?"

Benvolguda Agnès S:
m'afalaga vostè! Ah, la meua vida és viril i seductora. Massa viril i seductora, els meus amics no em truquen perquè es poden tornar gais.

Benvolgut Magic Pop:
gràcies! Quan el miracle sigui oficial ja li dedicaré alguna estampeta commemorativa.

Benvolgut C.E.T.I.N.A.:
sí que en tinc. Però pateixo d'insomni i ejaculació precoç, raó per la qual tinc tant de temps lliure.

Benvolgut SM:
moltes gràcies, igualment!!

Benvolgut Sergi:
moltes gràcies! Ho intentarem, oi?

Benvolguda Sargantana:
el meu advocat ja ho està tramitant.