dissabte, 12 de setembre de 2009

301: un any (l'entrevista continua)


Monegal- Continuem. Parlàvem del seu Consultori Religiós. M'ha dit un ocellet que això ho fa perquè quan vostè tenia 18 anys es va matricular a la Facultat de Teologia de Barcelona i encara en conserva el trauma.
Josep- Bé, aquest ocellet està mal informat. En realitat jo volia fer-me el carnet VIP de la discoteca ARENA, al Gaixample barceloní, al carrer Diputació amb Balmes. Em vaig ficar en un local ple d'homes vestits de negre, amb collars d'or penjant, i vaig omplir la sol·licitud. Malauradament no era la discoteca ARENA, sinó la Facultat de Teologia.
Monegal- Ja ho veuen, aquest pollastre també fica la pota. I parlant de ficar la pota: fa uns mesos vostè va donar suport a la candidatura d' Oriol Junqueras, d'ERC-ALE, a les eleccions al Parlament Europeu. Però ha d'admetre que, malgrat la seva maratoniana campanya de cinc dies, els resultats foren decebedors. Decebedors i hasta dassapsiunants.
Josep- Bé, jo crec que si no fos per la meua brillant aportació, l'home eixe encara hagués obtingut menys vots.

Quatre publicistes com el Josep, i enfonsem el Ridao, el partit i el país.


Monegal- Ja ho veuen, l'autoestima la conserva ben alta. Quines novetats té preparades per aquesta nova temporada?
Josep- L'Hermenèutica de la cançó d'estiu donarà pas a l'Hermenèutica de la cançó infantil i l'Hermenèutica publicitària. També hi haurà una nova secció de Toponímia i Nomenclàtor. També oferiré més homes solters (amics, coneguts i saludats) a veure si lliguen. Vides exemplars... i bàsicament el que em roti. Com sempre.

Monegal- Moltes gràcies, donem per finalitzada l'entrevista. D'això... ara voldria fer-li una preguta personal, una consulta. Vostè que sembla un expert en el tema, com ho puc fer per a saber si una noia és una "noia de tota la vida, XX" o una "noia trans, XY"?
Josep- És molt fàcil: recolzi el seu cap a la panxa de la noia, posant l'orella al melic i mirant cap a munt, els pits i la cara de la noia. Faci una lloança de la seua bellesa, reciti-li un poema d'amor i dema-ni-li matrimoni. Si nota un pessigolleig al clatell, és que es tracta d'una noia trans.
Monegal- Moltes gràcies.

4 comentaris:

Agnès S. ha dit...

M'ha agradat!
Espero que no s'acabi amb el 301, recordi que encara queda la secció del "Papito". (La qual -cosa- les meves orelles encara no s'han acostumat a sentir.

Paraula clau: whenois (?)

Mercè ha dit...

Moltíssimes gràcies pel comentari que has deixat a ca meva.
Passaré sovint per la teva.
A reveure, doncs.

La raTeta Miquey ha dit...

Un resum brillant de la seva curta existència. Per cert, no té previst obrir un consultori boletàire? sap que dóna MOLTA audiència, això dels bolets?

Una abraçada graaaaan!!!

Josep ha dit...

Benvolguda Agnès S:
gràcies!

Benvolguda Mercè:
benvinguda tu a la meua. Al jacuzzi hi caben dos.


Benvolguda RaTeta:
"curta existència" fa referència a la mida del meu penis o la durada de les meues ereccions??
I de quins bolets parla vostè? Dels al·lucinògens?