dissabte, 26 de setembre de 2009

Denuncia grups que promouen l'odi

He rebut aquest missatge a través de Facebook:

**** t'ha convidat demà a "DENUNCIA GRUPOS QUE PROMUEVEN EL ODIO".

Nom: DENUNCIA GRUPOS QUE PROMUEVEN EL ODIO
"Denuncia estos grupos y/o envía un correo, no cuesta nada"
Tipus: Protest
Data i hora d'inici: Demà, 26 setembre a les 01:45
Dia i hora de finalització: dilluns, 26 / octubre a les 04:45
On: DESDE TU CORREO ELECTRÓNICO

Per veure'n més detalls i respondre, segueix l'enllaç inferior:
http://www.facebook.com/n/?event.php&eid=284909755467&mid=12727f8G25d6b64fG3adc441G7

Gràcies,
L'equip del Facebook


M'agradaria aclarir un concepte sobre l'Odisfera: L'Odisfera no promou l'odi, l'Odisfera allibera l'odi, que és molt diferent.

Els psicòlegs són molt cars, les drogues perjudiquen la salut i atonyinar la família és molt lleig i una mica il·legal. Desfogar-se en un blog és molt barat, no perjudica la salut, ni afecta terceres persones (ningú està obligat a llegir-te).

6 comentaris:

Modgi ha dit...

hi estic d'acord. jo no promoc l'odi, són els altres el que m'el promouen a mi.

Dr. Muerte ha dit...

A mi no me'l promouen, a mi me'l creen, me'l supuren, me'l transmeten, me l'indueixen, me'l regalen, me'l regalen!
I jo només els puc dir "tira p'alante no? o montamo aquí una mesa"!

Josep ha dit...

Estimat Modgi:
totalment d'acord.

Estimat Dr. Muerte:
i més coses, però hi ha verbs que són de mal conjugar.

Markutis ha dit...

Ai la puta! Ara ens prohibiran odiar en pau? Doncs jo necessito odiar una mica cada día, eh. Pensi que masturbació a part és l'única cosa que es faig en solitari pensant en els altres.

zel ha dit...

A mi em passa com el Modgi, els altres em fan odiar, i el més trist, és que sovint m'odio a mi mateixa...

Josep ha dit...

Benvolgut Markutis:
Això és gravíssim. És més, qualsevol dia ens obligaran a aplicar la paritat a l'hora de masturbar-nos.

Benvolguda Zel:
i això? Per què t'odies??