diumenge, 27 de setembre de 2009

Homes d'oferta: P.A.

Benvolgudes lectores:

m'adreço a vosaltres, ara que ja s'han acabat les festes de Santa Tecla a Tarragona i les de La Mercè a Barcelona. Ara que comença la tardor, ara que s'escurça el dia i ve el fred, ara que s'han acabat les festes majors i, en dramàtica conseqüència, serà molt difícil aconseguir que un home borratxo accedeixi als vostres desitjos carnals... ara és el moment de recórrer a la solució que us ofereixo: HOMES D'OFERTA.

El meu cercle d'amics, coneguts, veïns i saludats és ple d'homes solters. I és per això que us els ofereixo. Si alguna de vosaltres està interessada en algun d'aquests homes, només m'ho ha de dir, i jo ja gestionaré el contacte.

Començaré fort, i per això avui us proposo aquest home, P.A.

Doble camuflatge: franja verda i ulleres de Sol.


El senyor P.A. no és un home guapo, és cert. Tampoc està catxes, ni és simpàtic, ni és intel·ligent, ni és ric, ni està sexualment ben dotat. Però encara que no us ho cregueu, embolicar-vos amb ell és una opció molt interessant. Per què? Doncs

- Perquè després d'estar amb aquest home, només podeu anar a millor.
- Perquè estant amb aquest home, ja no cal que col·laboris amb cap oenagè, tu ja has superat totes les aportacions de solidaritat.
- Perquè després d'estar amb aquest home, la teua sexualitat ja no tindrà cap mena d'ambigüitat: seràs lesbiana sense cap mena de dubte.

17 comentaris:

Markutis ha dit...

Em temo que li calen unes quantes classes de màrketing, Sr. Josep.

Josep ha dit...

Estimat Markutis:
si el senyor Buenafuente va aconseguir que el Santi Millán fos un sex-symbol, jo puc fer que el senyor P.A. esdevingui un mite sexual.

Anònim ha dit...

Com ho sap vostè que el senyor P.A. no està sexualment ben dotat?

Pere Llufa ha dit...

Us heu deixat de posar-hi el preu.

iaiapunkarra ha dit...

Te un aire a Lluís Llach i això -almenys personalment- no anima gaire la festa.

Per cert, ja ho saben, els teus amics?

Pere Llufa ha dit...

iaia, a Lluís Llach i Lluís Gavaldà.

Josep ha dit...

Benvolgut Anònim:
aaah, aleeerta, aquest Anònim sí que mossega!! Molt bona la pregunta.

Benvolgut Pere Llufa:
cinc euros el servei, però estic dispossat a negociar.

Benvolguda Iaia:
quan ho saben deixen de ser amics. Alguns esdevenen admiradors. D'altres passen a la categoria de sicaris.

Laura ha dit...

Doncs aniré a fer un creuer per l'illa de Lesbos.

Trebor ha dit...

Què diu, Markutis!? Un 'màrqueting' de primera. Ha pensat mai a fer-se mànager? Jo conec un tio, amant del Pop-rock, que ne busca un...

Cheewee ha dit...

Josep, ja et veig fent d'hostessa de "el precio justo"

Cheewee ha dit...

Josep, ja et veig fent d'hostessa de "el precio justo"

Eixa ha dit...

5 eruos, diu??? Jo, ni que me'n paguessin un milió, tinco trinco...

Dr. Muerte ha dit...

Si no hi ha cap dona que el vulgui guardi-me'l viu que potser quan torni em serveixen els seus ronyons, fetge, cor i/o pulmons. La resta no la necessito. Bé, potser les còrnees, però si duu ulleres ja no les vull.

Josep ha dit...

Benvolguda Laura:
jo també preferisc les dones ans que els homes.

Benvolgut Trebor:
moltes gràcies!!

Benvolgut Cheewee:
no ho descarti vostè.

Benvolguda Eixa:
he he he cinc euros és el que ha de pagar la dona.

Benvolgut Dr. Muerte:
en prenc nota.

eixa ha dit...

És que si a sobre de buidar la llista d'homes d'oferta, a sobre, la dona en qüestió ha de pagar per a tenir-los... ehem! Com dir-ho d'una forma senzilla...? Diguem-ne que seguirà tenint l'agenda plena, senyor Josep!

Josep ha dit...

Eixa:
vols dir que em costarà trobar-li parella al P.A.?

Eixa ha dit...

Li costarà horrors, li ho ben asseguro...! Sé el que em dic...