diumenge, 6 de setembre de 2009

Män Som Hatar Kvinnor

"Aix, no sé... és que em fa ràbia veure tanta gent al metru llegint el mateix llibre. No m'agrada que ho llegeixi tothom". M





Aquesta frase la va dir fa uns anys una amiga en referència a El Codi Da Vinci i els altres llibres de Dan Brown. Fa temps que no la veig, així que no sé que en pensarà de la trilogia Millenium de l'Stieg Larsson.

Aquest estiu he començat a llegir-me-la i que voleu que us digui, m'està agradant. La moralina progre-feminista no m'agrada, ni tampoc els noms dels personatges, que semblen eixits d'un catàleg d'Ikea. Però per la resta, els dos primers són prou entretinguts.


____________________________




Conec els lectors d'aquest blog i sé que amb una recomanació literària no en tenen prou. És per això que, abans de que ho facin els altres, ja ho faig jo: trauré de context les meues paraules.


8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara només et falta trobar el moment i el lloc adeqüats per a sortir a passejar amb en Larsson sota el braç...

I és que hi ha moments en què s'ha de deixar de banda la literatura escandinava per a gaudir de plaers més propers, no ho trobes? :-)

KASHNA ha dit...

senyor Anònim serà difícil que el Josep surti a passejar amb el Larsson, ja que està mort des d'abans que es publiquès el llibre. Ara, si fa una sessió de Uija, m'apunto.


jo sóc una de les magnificades de Larsson. No podia dormir, menjar, follar,... sense pensar en com cony continuava el següent capítol.

Això si josep, el tercer s'ha de llegir si vol saber com acaba tot. Però és més fluix que el segon, que per mi és el més xulo.

Vironer ha dit...

No ho dubti. La seva amiga fa cua al cinema per ser la primera de veure la segona part de l'obra. Se'ls ha polit tots. Jo només he vist el coi de pel·li, i només puc remarcar els pits esprimatxats i separats de la prota. Li fots betum, a la nena, i passa perfectament per una alletadora nòmada subsahariana.

sr. manel ha dit...

Quan vaig anar al Marroc, llegia la Bíblia al tren. Ningú llegia el mateix que jo! Li recomano l'experiència de sentir-se diferent!

Valero Sanmartí ha dit...

O vagi a Arenys de Munt a passejar-se entre la manifestació feixista amb lantologia de Joan Vinyoli sota el braç. Èxit! Èxit!

Pare Bukkàkez ha dit...

Jo algun dia em penso calçar ulleres de pasta i mirada profunda, mentre llegeixo un TEO al metro. A crear absurdes tendències.

Josep ha dit...

Benvolgut Anònim:
els plaers propers són els que es posposen, com els museus de la ciutat on vius.

Benvolguda KASHNA:
moltes pàgines, però fàcils de llegir. Ara bé, si els noms fossin més propers, encara aniria més ràpid.

Benvolgut Vironer:
aquesta noia és gairebé mudarnilla. Ella no ho vol, però ho duu ben endins.

Benvolgut Sr Manel:
el pitjor de ser diferent és no saber-se diferent, i el pitjor de l'adotzenat és esforçar-se en ser diferent.

Benvolgut Valero:
parlant d'Arenys, els restaurants de la ciutat faran l'agost aquest cap de setmana, amb tanta gent que els visitarà, oi?

Benvolgut Pater:
"El TEO va a Thailàndia a fer turisme sexual", preferentment en un míting feminista.

Anònim ha dit...

També poden ser plaers propers les festes de la Mercè... tot que amb tanta oferta com hi ha potser t'hi perdràs. Em sembla que hauràs de buscar una estoneta per a relaxar-te... o per a llegir Larsson, tu mateix.