dijous, 29 d’octubre de 2009

Corrupte de la setmana: Rodrigo de Santos


No sé si aquest racó d'Europa, per alguns anomenat Països Catalans, està passant la seua particular Tangentopoli. Si és el cas, crec que caldrà donar uns premis. Jo propose El Corrupte de la Setmana. Vindria a ser com l' Empleat del Mes, però un sistema cleptocràtic.

Aquesta setmana, aprofitant que ja tenim la sentència en ferm, jo propose el regidor del PP a l'ajuntament de Ciutat de Mallorca Javier Rodrigo de Santos, condemnat per corrupció de menors i contra la salut pública. Ja n'hem parlat anteriorment, en aquest post.

Aquest individu és culpable dels següents crims:

- Malversació de doblers públics.
- Corrupció de menors.
- Atemptar contra la salut pública (donar cocaïna a menors d'edat)
- Abús dels serveis de solàrium i depilació.
- Ser catòlic, de missa dominical.
- Ser del PP, amb l'agreujant de responsabilitats en matèria d'urbanisme.

Malauradament l'actual Codi Penal només té tipificats tres d'aquests sis delictes, raó per la qual només li han caigut tretze anys i sis mesos de presó.

21 comentaris:

MARTELL DE REUS ha dit...

Amb el recurs de casació acabaran absolent-lo del tot.

CusCus ha dit...

S'ha oblidat de dir que és petaculs.

Per altra banda apunti un pressumpte: Andreu Jiménez, PSC, Sant Andreu de Llavanere. Amb interessos a Santa Coloma i Montcada, així que Kashna, apunti que potser el proper raid de Garzón li passa davant dels morros.

Senyor Merdevalista ha dit...

Uhm, interessant la nova aposta. A veure qui creu que mereix ser el següent.

Ah, ja que seguim amb el tema de corrupteles, m'ha arribat això. A veure què els sembla:

http://www.tentacle.cat/bitllet.htm

Albert ha dit...

dels quals passarà 4 setmanes i 3 dies en una cel·la amb piscina i faisà per sopar.

Albert B. i R. ha dit...

Amb el tema de Santa Coloma en podríem posar uns quants. Jo em quedo amb aqeust alcalde de Sta Coloma que viu al Turó Park... De tant malament que ho fa, ni viu a la ciutat que governa! http://albert-bir.blogspot.com/2009/10/loasi-catala-explota.html

Pais secret ha dit...

Potser, al pas que anem, hauràs de fer un post de corruptes per dia.
Creixen com el gram i a més sembla que cada dia se superin amb martingales, a veure qui la fa més grossa.Tens feina per estona...

Markutis ha dit...

Sense que serveixi de precedent, el corrupte que ens ocupa ja va passar 9 mesos a la presó per aquests fets. Sí, senyor Josep, m'he llegit el sumari judicial que ha enllaçat perquè m'ha fet gràcia tenir accés a un document d'aquesta mena. L'únic és que l'alfabet en el que estan escrits els noms dels menors em resulta inintel.ligible.

Anònim ha dit...

T'oblides de que és un mariconàs.

maria ha dit...

Ostres quin personatge!Segur que el deixen anar de seguida...

Anònim ha dit...

Mariconàs...i pare de 4 o 5 fills...(una cosa no treu l'altra, és clar)

zel ha dit...

Grandíssim cabró...estamos rodeados!!!!

la niña del pozo ha dit...

Tots a la foguera. Si no comencem a posar càstigs exemplars a tota aquesta gentussa que roba diners públics -que després no tornen mai- aquesta gentussa continuarà robant, perquè sospesant pros i contras sempre arribaran a la conclusió que els surt a compte passar un temps a la presó.

Oriol ha dit...

Crec que no hi ha prou qualificatius per un element com aquest (fill de puta serviria?). El més trist, com diuen per aquí, és que encara en sortirà massa ben parat.

Curiosament (o no, com vostè va ben dir, és difícil ser original) el meu últim post va exactament d'aquest mateix tema.

esmegmatitzat ha dit...

no calent tantes raons, només per portar una camisa rosa ja mereix que li tallin la bossa escrotal i li arrenquin els testicles tot trencant el conducte que els uneix a la pròstata...

en referència a l'altre tema, no tingui dubtes i envïi les seves indignacions a la segona hora, no sap quin plaer produeix sentir les pròpies subnormalitats escrites, llegides en directe per la ràdio.

Llucia ha dit...

Vos record que aquest senyor fotia una mitja de 14 claus diaris (entre dos amants habituals i d'altres esporàdics, la majoria professionals) i quan tornava a ca seva li deia a sa dona que havia anat un moment a nedar a la platja del Molinar.

És un corrupte i un pepero i un hipòcrita. Però no em negareu que secretament també és el vostre heroi. SexMachine!

Nota: la política dels països catòlics té fama de ser més corrupta que la dels països protestants. Un pic més, Rodrigo de Santos en serveix com a exemple: després de robar a saco per comprar drogues per poder aguantar i boixar com un malalt, feia de "costalero" a les processons de Setmana Santa. I així netejava els seus pecats.

CusCus ha dit...

Llucia, jo crec que més que a n'es Molinar, anava a Can Pere Antoni, aka, Sa Merdera.

Ho dic sobretot per ses seues tendències sexuals.

Helena Arumi ha dit...

Sr.Josep, no ve al cas amb aquest post, però li he deixat resposta al blog de Mr. Valero en allò de les envejoses de les famoses guapes.
Li ho copio aquí:

Sr Josep, vostè ho té TOT: és guapo, interessant i intel·ligent i a sobre té sentit de l'humor!
Vostè ha de tenir una cua de kilòmetres, fa fila d'encantador, així que no es faci l'humil home...que deu tenir un curriculum que més d'un ja el voldria...

Jo en canvi sóc lletjeta i gens expectacular, però encara que no ho sembli sóc simpàtica. Ja sap l'amiga de la tia bona. Això sí, enveja de les guapes/os no en tinc.
M'accepto tota imperfecta, no totes podem ser la Elle Mc Pherson. Jo en canvi, de bellesa interior en tinc molta!

Petons!!!

Què t'anava a dir ha dit...

De tots els corruptes que estan sortint els darrers mesos, aquest sens dubte és el meu favorit. No oblidis que el van enxampar fent una felació a un menor, i també que va contractar una prostituta pq desvirgués un nen davant seu.

Difícilment superable.

Sergi ha dit...

Ha tocat tangencialment un tema molt interessant pels pancatalanistes: la corrupció també és un element que ens defineix com a poble. Visca!

xavi ha dit...

Jo el faria Sant Patró de les Illes

Josep ha dit...

Benvolgut Martell:
home de poca fe!

Benvolgut CusCus:
bé, té tot el dret del Món a ser gai. El problema és que es pagava els xaperos amb doblers públics.

Benvolgut Merdevalista:
m'encanta aquest joc.

Benvolgut Albert:
Als EUA teniu "presons de mínima seguretat" oi? Com són? Com un spa?

Benvolgut Albert BiR:
bon article el seu

Benvolguda País Secret:
de moment ho faré setmanal.

Benvolgut Markutis:
jo me l'he llegit en diagonal, cercant només el morbu. Aquest paio va ser imputat per mal ús de la VISA municipal. I a partir d'ací, ja tot.

Benvolgut Anònim:
és guapico, oi?

Benvolguda Maria:
dona de poca fe!

Benvolgut Anònim 2:
un pitxabraba, que en diuen.

Benvolguda ZEL:
dona de poca fe!!!

Benvolguda Niña:
tens raó, però em fas una mica de por.

Benvolgut Oriol:
és que el tema té el seu que.

Benvolgut Esmagmatitzat:
ah, si vostè fos legislador... quin meravellós Codi Penal redactaria vostè.

Benvolguda Llucia:
aaaah.... tot un mascle insaciable... Per cert, el coneixes en persona?

Benvolguda Helena:
m'afalagues moltíssim!
Moltes gràcies.

Benvolguda Quetanavadir:
un home de gustos exquisits. I molt generós.

Benvolgut Sergi:
doncs sí! La nostra corrupció és més elegant.

Benvolgut Xavi:
hi ha un post nou dedicat a aquest home.