dissabte, 31 d’octubre de 2009

Fires de Sant Narcís 2009 (primera part)

- Ha estat a la presó. No se n'amaga pas.
- Cada dia va al gimnàs, i allà hi fa un exercici intens. Està catxes i ben entrenat.
- Té una actitud contundent i combativa.
- Te la pell plena de tatuatges, perforacions, escarificacions, brandings, i tota mena de guarniments corporals.
- Parla barrejant idiomes com l'espanyol i l'anglès.
- Vocalitza poc quan parla.
- Li cal una ortodòncia.
- Té amics a països exòtics.

Ell és El Batu.





- Ha estat a la presó. No se n'amaga pas.
- Cada dia va al gimnàs, i allà hi fa un exercici intens. Està catxes i ben entrenat
- Té una actitud contundent i kombativa.
- Te la pell plena de tatuatges, perforacions, escarificacions, brandings, i tota mena de guarniments corporals.
- Parla barrejant idiomes com l'anglès, el català, el basc i l'espanyol.
- Vocalitza poc quan parla.
- Li cal una ortodòncia.
- Té amics a països exòtics.
- Es dutxa cada dia.
- Sap llegir i escriure.

Ell és Juanra, de KOP.



9 comentaris:

SergiBR ha dit...

Aquests també tenen pintes de pocs amics.

Neandertal Total ha dit...

M'he alegrat molt de veure el primer personatge. Pensava que jo era el més esperpèntic del món, però no. Com a poc el segon. Ufffff.

Albert B. i R. ha dit...

Gran descripció de tots dos!

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

jaja que curios , acabo d obrir el pc amb una RESSAKA com un piano i veig al teu blog lo de les fires que es on estava fa hores....

vaig a probar un spidifen que m han dit que va molt be

jo no els vaig veure pero un amic meu si i em va dir que van desplegar una ikurriña i un grup que va tocar abans que ells va dir proclames contra la ciutat i a favor de la famosa nuria portules......

iaiapunkarra ha dit...

Pell de gallina cada KOP que escolto aquest tema.

Brutals!!

Anacrònic ha dit...

I després diuen que no s'hi apren res a l'escola.

Senyor Merdevalista ha dit...

El Batu vs. John Cobra. Jo això ho vull veure.

Efrem ha dit...

Oh, què fariem sense ells?

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi:
tu sí que saps trobar vídeos al YOUTUBE.

Benvolgut Neandertal:
potser el cinqué. Hi ha més gent en aquest cercle de lluitadors/fantasmots.

Benvolgut Albert BiR:
gràcies!

Benvolgut GAT:
no era cap ikurriña, sinó una bandera britànica adaptada per a daltònics.

Benvolguda Iaia:
els temes són bons, sí.

Benvolgut Anacrònic:
els cineastes del futur són els adolescents que avui filmen bretolades amb el mòbil.

Benvolgut Merdevalista:
i jo, i jo!

Benvolgut Efrem:
mmm.... segurament ens miraríem la Belén Esteban amb ulls de desig.