diumenge, 4 d’octubre de 2009

Homes d'oferta: M.R.



Estimades lectores

l'home que avui us ofereixo és d'allò més especial. És un home amable, intel·ligent i culte, però si hi ha algun tret característic que n'he de destacar, és que aquest home és el meu advocat. I jo estic en deute amb ell.

És el meu advocat, molt bé, però que té això d'especial? Per què l'hauríeu de triar? Us donaré tres motius:

1) Si ha estat capaç de parlar en favor meu, serà capaç de parlar del que sigui. A ell sempre li semblaran interessants els teus temes de conversa!

2) Si aquest home ha estat capaç de defensar-me a mi, serà capaç de fer qualsevol cosa que li demanis. Deixa volar la teua imaginació, que amb ell no tindràs límits!

3) Si ha estat capaç de trobar proves de la meua innocència, és capaç de trobar qualsevol cosa. Farta dels homes que no et saben trobar el Punt G? Doncs aquest senyor et trobarà el G, l'H, l'I i el J.

14 comentaris:

Albert ha dit...

no compro! :D

sargantana ha dit...

i segur que no es el seu sogre disfresat, senyor josep?
nuse...nuse

Dones en oferta ha dit...

Si no trobes compradores per als teus homes d'oferta, pensa que també hi ha dones d'oferta.

I no em referisc a prostitutes
Sinó a dones que no han sigut afavorides amb els estàndards actuals de bellesa, o que tenen una personalitat "complicaeta"...

De manera que han de baixar els seus requisits a l'hora de dormir acompanyades.

Ah? Que dir això és masclisme?

Doncs elles també passen gana!

Només hauries d'emparellar "homes d'oferta" amb "dones d'oferta".
Tothom estaria content i tindria les necessitats satisfetes.

Modgi ha dit...

sembla un cubà anti-castrista exiliat al nick habana. a cómo sale?

lanònima ha dit...

jo només estic esperant el dia que surti el SERGI BR en oferta -se lo van a quitar de las manos oiga!

Pare Bukkàkez ha dit...

Em pensava que "el seu advocat" era "el que té vostè penjat"...

noveldaytantos ha dit...

Has estat realment convincent. Estic per canviar de sexe i agenciar-me'l. De veres, m'ho estic pensant.

guineueta ha dit...

Ho sento, però mentre em duri el notari..

KASHNA ha dit...

La veritat és que no té desperdici.. però abans miraré que hi ha més a la botiga, gràcies.

Pere Llufa ha dit...

A mi el què realment m'intriga és per què tota la vostra colla d'amics té un guionet de colors sobre els ulls...

iaiapunkarra ha dit...

Estic amb la (o en) Sargantana: De veritat que no és el teu sogre? És que no es pot ampliar la foto per veure si té pèl a les orelles o no.

SergiBR ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SergiBR ha dit...

Tot el meu suport moral a l'anònima

Josep ha dit...

Benvolgut Albert:
ah, els heterosexuals sou una minoria en perill d'extinció. Té vostè tot el meu suport.

Benvolguda Sargantana:
Noooo. Mon sogre és més guapo, més simpàtic, més intel·ligent i m'està apuntant amb un revòlver ara mateix.

Benvolguda Dones en Oferta:
la callofília és sempre l'últim recurs. Però un recurs, al cap i a la fi.

Benvolgut Modgi:
sí, té un aire miami, tot i que és del Vallès Accidental.

Benvolguda lanònima:
vol vostè que arrplegue eixe dia??

Benvolgut Pater:
bona obseervació. El que tinc penjat és el meu delegat comercial. Fa visites a domicili, jo deposite en ell tota la meua confiança i gairebé sempre em fa quedar malament.

Benvolgut Noveldaytantos:
no cal canviar de sexe, amb els llums apagats i un wonderbra farcit de prèssecs madurs, aquest home ja es posa a treballar.

Benvolguda Guineueta:
ah, aquests que tenen una oposició...

Benvolguda KASHNA:
ja aniré treient el monstrari. Ui, perdó, volia dir mostrari.

Benvolgut Pere Llufa:
és de color verd perquè estan disponibles.

Benvolguda Iaia:
d'ençà que l'home es va apuntar a l'AMAR (Associació Motorista Amics del Rifle) que faig menys bromes sobre el tema.

Benvolgut Sergi BR:
ves parant cabàs, que aviat et torcarà a tu.