diumenge, 25 d’octubre de 2009

Quant val un blog?

Un amic m'ha fet arribar aquest enllaç http://bizinformation.org/es/www.descans.blogspot.com segons el qual, el meu blog val 3.311,49 euros.

Encuriosit he mirat el valor econòmic d'altres blogs:
Jo només follo a pèl: 7.785,47 euros
Vull ser blogger: 2.924,27 euros
Humor Hintelijente: 3.130,89 euros

Després he mirat el valor d'altres pàgines web:
www.menjacigales.cat/ 2,557.4 euros
www.pablopinedapresidente.es/ 1.417,35 euros
http://www.legfuckingwithcolombianmilf.com/ 2,340.8 euros

Sort que només mesuren el valor econòmic, que si haguessin de mirar-se el valor cultural i espiritual encara prendríem mal.

20 comentaris:

sargantana ha dit...

hi han coses que no tenen preu, oi?
bon dia senyor josep

L'illa dels monstres ha dit...

collons, m'ha sortit 6.255,9 $!! A sobre estic actiu des del juliol del 2000 (cosa que desconeixia) i on és més popular l'illa és a Estats Units. Sempre va bé descobrir coses que no sabies del teu blog. M'estic plantejant fer el pas i guanyar-me un bon dineral a costa dels yankis

MARTELL DE REUS ha dit...

Més que fer-nos un reconet de cara a la jubilació, molt em temo que els nostres blogs ens portaran pèrdues a causa de les multes governatives que l'autoritat competent frisa per imposar-los-hi.

noveldaytantos ha dit...

Com a curiositat he vist elgarrofer.com i elmundotoday.com i la veritat és que tenen uns valors increïbles.
Per cert ¿en base a què estableixen el preu?.

Valero Sanmartí ha dit...

Cert, quins són els paràmetres? I en segon lloc: qui cony compraria el meu bloc? Jo el venc, ho tinc claríssim. I desprès trec el Jo només follo a pèl director's cut.

I a enclotar amb tota la bitlletada i la fama!

Josep ha dit...

Benvolguda Sargantana:
ben dit! Com el prestigi d'un Consultori Religiós.

Benvolguda Illa:
epssss... això són paraules majors... sobretot perquè aquest preu el dóna a webs que ni tan sols existeixen.

Benvolgut Martell:
i si no, com el Mossos d'en Sauron, a garrotades.

Benvolgut Noveldaytantos:
tenint en compte que ofereixen 7500 euros per un web que ni tan sols existeix, jo diria que apliquen el conegut Mètode Gonadal.

Valero Sanmartí ha dit...

Per cert, fa funciona bé el trasto aquest? Perquè hi posa que als nostres blogs hi ha menys de 20 visites diàries, i em sento capaç d'afirmar que això és fals.

També he buscat el blog del Jair, que ja puja als 26.000 euros, i consta que té només 218 visites al dia. I la veritat és que em sembla poquíssim (i poc realista).

noveldaytantos ha dit...

Acabe de descobrir una cosa realment curiosa. Com saps, el dia 1 de novembre encentem un nou bloc en català. Bé, doncs aquest bloc que encara no ha "nascut" està valorat en més de 3000 euros. Estic per vendre'l i crear un altre.

la niña del pozo ha dit...

Atenció: el meu domini amb el .com val més que amb el .cat! Mmmm... tenint en compte que és exactament el mateix, em sembla curiós.
També és curiós que la meva pàgina WEB, que forma part del domini en qüestió valgui uns 200 dòlars més que el domini sencer (que inclou les pàgines dels meus germans, valorades també més que el domini, individualment). I també sembla que som molt populars als EUA, els germans B.
El que no puc valorar és el bloc perquè em dona el preu del conjunt de blocs.vilaweb (169.155 dòlars).
Ara, m'ha tingut entretinguda una estona, això sí.

Markutis ha dit...

El tinc baratet, baratet, que me lo quitan de las manos, hoygan!

Tenint en compte que dieu que segons el programa aquest qualsevol web de recent creació costa uns 3.000 euros i que el meu bloc està valorat en 2.900, no es pot negar que el programa té un cert criteri.

Xavi Ochando ha dit...

Senyor, Josep:

Vosté com sempre fent descobriments impagables per a la nostra societat de desfaenats.

Una plana web molt encertada, a través de la qual he descobert que la meua plana web és, segons ells, popular en països com els United States.

Açò és millor que el geni Akinator! (http://es.akinator.com/)

Albert B. i R. ha dit...

Doncs l'antic bloc del molt estimat alcalde de BCN, el Jordi Hereu costava més de 300.000 euros anuals, més de 800 euros diaris. Això sí! El cost anava a càrrec dels nostres impostos. Es veu que el seu "manteniment" (?!) era molt car...

Sergi ha dit...

Jo valc 3124 eurus i sóc el 7è blog més seguit del món.
Agenolleu-vos tots davant del nou messies de la blogosfera mundial!

Senyor Merdevalista ha dit...

Joder, ara resulta que foten preu als blogs? El meu deu ser de saldo, que és de fa quatre dies. Em sembla que hi ha alguns que ja podrien vendre i retirar-se.
També m'intriguen quin són els criteris de valoració.

Gran descobriment, senyor Josep.

maria ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
maria ha dit...

Sí que són cars...^-^!
Que n'ets de bo.Almenys aqui llegint-te,et compensa amb rialles.jejeje

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

el link del pablopineda presidente no m entra , deu ser una broma , no ?

tot i aixis m ha fet gracia el nom jeje

Senyor Merdevalista ha dit...

2,654,6 $ val el meu blog!? Em sembla massa i tot. No l'acabo d'entendre, aquest sistema.

xavi ha dit...

home...estem per damunt de la mitjana, sense posar sexe explicit..no està mal.
Sobre l'èxit del bloc als USA, una de dos o els treballadors de la CIA s'avorreixen molt, o ens han envaït i nosaltres ni ens assabentat

Josep ha dit...

Estimats lectors, estimades lectores:

podem afirmar, sense por a equivocar-nos, que aquest web que valora econòmicament els blogs és una nyapa, com a mínim. O potser un engany. Si valora en més de 3000 un web que ni tan sols existeix, molt fiable no pot ser.

Benvolgut Valero:
ja ho veu, un fake

Benvolgut Novelda:
ooooh! Igual pot predir el futur! I si li demanen sis númerets entre l'1 i el 49?

Benvolguda Niña:
això sí, entretindre entreté molt

Benvolgut Markutis:
homeeee

Benvolgut Xavi:
açò sóc jo, etretenidor de desfaenats.

Benvolgut Albert B i R:
Jordi Hereu i el seu blog! Ja n'hem parlat d'aquest tema... el meu advocat m'ha dit que moderi els adjectius sobre el batlle d'eixe poble del suburbi de Sant Cosme anomenat "Barcelona".

Benvolgut Sergi:
he he he... ara mateix

Benvolgut Merdevalista:
a disposar.

Benvolgut Maria:
i jo que me n'alegro!

Benvolgut GAT:
doncs sí, com el de www.menjacigales.cat

Benvolgut Xavi:
igual és això! Per això tinc jo visies a l'Iran...