diumenge, 15 de novembre de 2009

Aclariments tècnics sobre LQDQN

Els vells gentlemen deien que un veritable cavaller mai presumeix de dones ni de diners.
Jo mai parle de diners perquè em pose a plorar. I tampoc parle de dones perquè em pose ... melancòlic.

Ara que encete aquesta nova secció, Les que digueren que no, voldria fer un aclariment de tipus tècnic. No donaré cap nom. Donaria les inicials, però alguna persona involucrada llegeix aquest blog, i alguna altra persona no-involucrada té la punyetera casualitat de tindre les mateixes inicials que la sí involucrada. Així que empraré un mètode d'encriptament que només coneixen els serveis secrets de.

També intentaré narrar els fets amb un llenguatge apte fi i curós. Les mateixes coses es poden dir d'una manera discreta o d'una manera directa.

Exemple de discreció:



Exemple de grolleria:


Al cap i a la fi, si ja és de mal gust anar pels blogs dient "Ei, a aquesta tia me la vaig follar jo", molt pitjor és dedicar-se a dir "Ei, a aquesta no me la vaig pas cardar, i perquè ella no va voler". Ha de ser humiliant per a una dona que se sàpiga que no s'ho va fer amb mi.


Al cap i a la fi, d'honors i d'estrenes internet n'és ple:


Us estareu preguntant si jo també tinc vídeos com aquest, oi?

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ho considero un triomf no haver-m'ho fet mai amb tu després de tants anys. De fet, ho tinc posat al meu CV i tot.

Mike Litoris ha dit...

Amb alcohol per davant hi ha molt poques "LQDQN". No m'acuseu d'aprofitat que jo això mai ho he fet amb l'alcohol, simplement pago i ja està.

eixa ha dit...

Senyor Josep, vostè no pot saber a quina categoria pertanyo jo (ja que, de fet, no sap ni qui sóc...), de manera que només li diré que no em canviaria pas de grup.

Au! Queda dit!

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

ostia el vid de thecorridas es impresionant ,
fins on s arrivara?

Markutis ha dit...

No, de debò, d'on treus aquests coneixements musicals, Josep? És absolutament admirable.

Sort amb el tema dels posts sobre no-ex. Jo vaig intentar fer una cosa similar sense el 'no' i em van ploure les amenaces per mail.

george viii ha dit...

oye josep lo siento pero no entiendo ni papa de catalá, lo he traducido, jeje...
Exacto, un buen caballero nunca vacila de tener pasta ni de tener tias, pero es que a veces estás obligado a ser un buen caballero porque no tienes ni una cosa ni otra.

Senyor Merdevalista ha dit...

Ja porta dos entrades publicitàries, mossènyer Josep, no s'estarà rajant?

El video de "The Corridas" és acollonant.

Senyor Merdevalista ha dit...

I digui que sí, que l'humiliació és per a elles.

Amatent al primer capítol.

maria ha dit...

Passa pàgina de les que et diuen que no.Enrecorda't només de les que et van dir que si^-^.
És difícil però,es viu més bé.

Lucia Luna ha dit...

si que hi soc, lo que passa que no tinc temps de donar senyals de vida ;-)

un petonas

Lucia Luna ha dit...

:D

Toni ha dit...

Jajaja, espere amb ànsia els pots d'esta nova secció...

Josep ha dit...

Benvolgut Sergi BR-Anònim:
si no em vaig tirar el Nenuk, i això que compartíem la dutxa, menys t'enclotaré a tu.

Benvolgut Litoris:
arriba un punt que l'alcohol impedeix l'erecció. L'alcohol ens estalvia molts errors, us ho ben jure.

Benvolguda Eixa:
tinc un dubte
- Si dic que sé qui ets quedaré com un pedant
- Si dic que no sé qui ets quedaré com un pedant, ja que és com dir que a la meua vida hi ha moltes dones.
Una pista: de quina comarca ets originària?

Benvolgut GAT:
en aquest vídeo es nota l'influència de Fassbindet, Lars von Triers i Isabel Coixet.

Benvolgut GAT:
gràcies! Qui vol Radiohead havent-hi Poyeya. I sí, em fa por alguna reacció irada i airada.

Bienvenido y bienhallado GEORGE VIII:
el traductor automàtico de GOOGLE va bien, pero INTERNÒSTRUM es aún mejor.
Un cordial saludo.

Benvolgut Merdevalista:
fixi's vostè, em faig l'interessant per a parlar de NO SEXE. On hem arribat!?
Primer capítol en breu

Benvolguda Maria:
en alguns casos els hi estic molt agraït. Vist amb perspectiva, en algun cas, eren dones poc... massa... bé, és igual.

Benvolguda Lucia:
em tens intrigat. Cuida't.

Benvolgut Toni:
coming soooooon

Eixa ha dit...

Sóc d'una comarca banyada per la mar...

Josep ha dit...

Gràcies Eixa, ja puc descartar el Bages, el Segrià, l'Alt Vinalopó i la Segarra.

Ben mirat també podria excloure el Maresme, el Barcelonès, la Vega Baixa del Segura i el Baix Vinalopó, que amb tanta contaminació la Mediterrània ja no és una mar, sinó una claveguera a cel obert.

Alguna pista més?