dilluns, 23 de novembre de 2009

Admiradors, imitadors i parodiadors

"No em molesten els imitadors, ni que em facin imitacions. Al cap i a la fi només s'imita allò que s'admira" Raphael, phenomen musical i cinematogràphic.

Estaré perdent el meu confortable anonimat?


Un servidor mai ha estat famós. Mai he marcat tendència ni he aspirat a ser un model a seguir. És per això que em sorprèn que hi hagi un ésser humà (es fa dir Xussep) que destini uns minuts de la seua vida a fer un blog on s'imita i es parodia el meu blog: http://destorb.blogspot.com/

No sé si això és l'inici d'un nou i perillós moviment — el Josepisme— o només una moda breu —la Josepmania. En qualsevol cas és una pàgina interessant per visitar, sempre que no es caigui en la Josepfòbia.

Qui imita l'imitador? Qui parodia el parodiador? Qui critica el crític? Entrarem en un bucle paradoxal?

21 comentaris:

Mecànic emprenyat ha dit...

Te vostè un troll de la mida d'un campanar.

Anònim ha dit...

Ui sí, el Fred Astaire del Carib té imitadors que avui és el dia de la paròdia! Tu segueix així, ja veurem com acabaràs.

Mike Litoris ha dit...

Sr. Josep, jo m'estic pensant en canviar el meu nom també i posar-me el seu. I ara encara més si ha sortit per televisió!
És broma, de Josep només n'hi ha un i aquest és el que ens estimem!!

iaiapunkarra ha dit...

Qualsevol dia en sortirà alguna (o algun, per què no) que farà un blog josepfílic. Temps al temps.

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Vigili no acabi convertint-se en alló que més odia: un creador de tendències!

Paraula de comprovació: demienn, el nen de la maledicció

iaiapunkarra ha dit...

Li he estat donant un cop d'ull i has de reconèixer que s'ho curra. Ara bé, jo no me'n refiaria gaire de quedar-me a les fosques amb algú que dedica tants esforços a una sola persona...

Així deuria començar John Lennon.

SergiBR ha dit...

Jo no sé de què et queixes. Tens un blog/paròdia, un públic que t'admira, i un anònim que sembla que et tingui tírria. Però com diu la iaia, no descuidis el fenòmen fan i mira sota el cotxe.

Oriol ha dit...

No serà una de les protagonistes del què no va consumar-se? També el truca i quan despenja només sent com una respiració profunda?

MARTELL DE REUS ha dit...

Deu ser un cosinet del Shin Shan. Els japonesos s'ho copien tot.

sr. manel ha dit...

Oju a la seva pose a la foto que ens mostra: tots vestits en tonalitats marrons i vostè vermell, tots ben formals i vostè amb la cama enlaire... Es vostè un rebel amb causa i amb fans. Com en James Dean casi.

Xusep ha dit...

Deu ser el començament d'una nova època.

Senyor Merdevalista ha dit...

I jo que pensava que era vostè mateix que havia entrat al Costat Fosc!
Ara en sèrio, jo tampoc no em refiaria. Que et surti un Edward Nigma mimètic no té gaira bona pinta.
No serà el Javier España aquell?

la niña del pozo ha dit...

Ja, ja, ja, ja, ja... Pitjor serien amenaçes a mort per correu ordinari...

Albert B. i R. ha dit...

El va renyar el Monegal per dur la cama aixecada i posar en risc la netedat del plató? Si fos així, guanyaria encara més admiradors.

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

a veure si l has fet tu ?

Puji ha dit...

Hosti! Tens un copycat? Me'n demano un per reis!

Sergi ha dit...

Mestre Josep, tot gran heroi necessita la seva Nèmesi; què seria de luke sense darth vader? de batman sense joker? de Catalunya sense montilla?

Xussep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xussep ha dit...

Aclariment: Només sóc aquí per anunciar que el Destorb serà un blog limitat que no sobrepassarà els 10 escrits. No pretenc copiar ni res per l'estil. Un per un, desafiaré l'enginy per parodiar una web personal, i bàsicament, per partir-me el cul.

Sonia ha dit...

Normal a tu no et poden passar coses normals ;)
No està malament, jo li trobo certa utilitat a l'assumpte, un esdevé famòs se'n va de viatge, però algu et manté el xiringuito actualitzat i els seguidors distrets.

Josep ha dit...

Benvolgut Mecànic:
doncs sí. Això sí, un troll creatiu i motivat. No sé si alegrar-me o preocupar-me.

Benvolgut Anònim:
i com acabaré? I amb qui? I on? I fent què? I quantes vegades? I en quina postura?

Benvolgut Mike:
gràcies! De tota manera hi ha més gent que s'anomeba "JOSEP". Joans, Joseps i ases n'hi ha a totes les cases.

Benvolguda Iaia:
igual sí, mai se sap.

Benvolgut CETINA:
collons, si jo marco tendències és que els maies tenien raó.

Benvolguda Iaia:
he de tindre por?

Benvolgut Sergi BR:
mmm... creus que hauré de contractar una guardaespatlles?

Benvolgut Oriol:
ostres, allò del telèfon va passar fa molts anys. Mai vaig saber qui era ni, el més important, A QUI volia gemegar.

Benvolgut Martell:
segons el ClusterMaps, al Japó hi tinc quatre visitants.

Benvolgut Sr Manel:
moltes gràcies! Rebeln sense causa i amb poca feina.

Benvolgut Xusep:
però si encara no hem arribat al 2012!!!!

Benvolgut Merdevalista:
no en tinc ni fava! En tot cas no deixa de ser una interessant evolució. Primer trol·legen i després fan blogs.

Benvolguda Niña:
no cridis el mal temps.

Benvolgut Albert BiR:
doncs no. L'home estava pendent dels dos xinesos. Ah, i l'aigua de Vichy en realitat no era aigua de Vichy.

Benvolgut GAT:
tinc coses més interessants a fer. I si m'he de posar una foto, eixiria sense panxa i amb el penis més gran.

Benvolgut Puji:
vol dir? Mai se sap fins on poden arribar aquests éssers humans.

Benvolgut Sergi:
tinc un antagonista? Això vol dir que és el contrari que jo? Estem parlant d'una persona bona, culta, treballadora, amable, servicial i virtuosa? Llavors haurien de clonar el meu antagonista!!

Benvolgut Xussep:
doncs em sembla molt bé. Ja aniré visitant el seu blog, promet ser divertit.

Benvolguda Sònia:
vist així... Em recorda quan jo practicava la poligàmia i no tenia temps per a tot, i per a totes. Un clon m'haguès anat bé.