divendres, 13 de novembre de 2009

Fires de Sant Narcís 2009 (segona part)

Josep— Anar a Girona i no cardar és com anar a missa i no combregar.
M.V.— Vols dir que lligaràs amb una tia aprofitant les Fires de Sant Narcís?
Josep— Gens ni mica! Per a combregar primer cal estar confessat. I jo no ho estic pas.
M.V. — No sé per què et pregunto res, si només dius que collonades.



Una de les primeres coses que em va sobtar va ser la poca alçada de les gironines. Feia temps que no veia tants gironins junts, i no recordava que fossin de desenvolupament horitzontal. Bé, he d'aclarir que eren les dones gironines les extraordinàriament baixetes, els homes gironins eren normals. Darrerament he visitat d'altres comarques, com el Segrià i el Rosselló i la gent té una alçada normal.

Mentre jo teoritzava sobre els efectes de la contaminació de l'aigua del riu Ter, i de les nul·les capacitats nutritives de la llet de vaca gironina, el M.V. — home pragmàtic— sentenciava "No sé de que et queixes, ja les tens a l'alçada ideal".

Una altra cosa que em va sorprendre és que anaven molt abrigats. Hi havia molta boira, i havia bufat molt de vent els dies anteriors, però no feia pas fred. O en tot cas jo, que sóc més del Sud, no en tenia pas. "Serà que al Sàhara de nit fa molt de fred, i vosaltres els tuaregs ja hi esteu acostumats" va comentar-me el M.V. tot posant en dubte la meua puresa racial ària.

En acabar el concert dels KOP hi hagué uns aldarulls entre alguns assistents al concert i uns Mossos de paisà. Van ser molt breus, tot just havia agafat embranzida per a fer un terrible gra dode tae ... i ja s'havia acabat la batussa. "No cal que fugis més, que ja s'ha acabat" va ironitzar el M.V., mentre jo em treia de les sabates el fang del Llac de Banyoles (havia agafat molta embranzida)

Havia anat a Girona en cotxe, així que després de prendre unes begudes sense alcohol, vaig programar el navegador per a tornar a Barcelona. No volia problemes amb les obres i la boira. "Quan arribis a Perpinyà dóna-li records de part meva al Josu Ternera" va reblar el M.V., que mai ha tingut fe en la tecnologia.


Sort que només hi ha Fires una setmana a l'any.

17 comentaris:

Valero Sanmartí ha dit...

Molt lleig això d'atrapar al lector amb la promesa de contingut sexual que apareix al primer diàleg, i desprès oblidar-ho. Exigeixo una segona part on es combregui. On es combregui a sac, com en una festa a Roma amb tot cardenals i bisbes ebris d'aigua beneïda.

Josep ha dit...

Estimat Valero:
hi ha testimonis de que eixa nit no vaig sucar, així que no m'h puc inventar.
El que sí puc fer és narrar fets verídics sobre els meus encontres sexuals a Girona i/o amb gironines. I ho faré.

Pere Llufa ha dit...

Espero delerós aquestes narracions.

I efectivament, tants gironins junts ha de ser tot un espectacle. Això sí pitjor seria una munió d'olotins.

Mike Litoris ha dit...

Vingui a Tarragona que hi ha més nivell home!

Molon labe ha dit...

Tot i que veure grups de gironins a girona... amb tot força mal educat de no avisar a la iaia, segur que com a bona cicerona li hauria cercat persones a la seva "alçada"

maria ha dit...

La dita aquesta no va així.L'original és: "Qui no carda a Olot, no carda enlloc".

Gironines baixetes,vols dir que ho som tan?

Senyor Merdevalista ha dit...

Però si Girona té nivell. A més de baixetes, les gironines, a primera vista, tenen un punt d'estirades que els afegeix més morbo.
Però parli d'aquests encontres, si us plau, parli'n.

EL.GAT.TELEPATA ha dit...

Efectivament , l original es :

"Qui no carda a Olot, no carda enlloc".

Anònim ha dit...

L'original és "el que es folli una gironina és Superman" perquè quines ties més estretes, cony.

XAVI XPEIN

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Anònim, las gironines sòn vasques?

Anònim ha dit...

Bueno, no sé, les basques o estan molt bones o tenen cara de 8 generacions d'endogàmia. Les gironines són menys radicals.

Anònim ha dit...

ah, me n'oblidava:


JAVIER ESPAÑÑÑIA, DJ XAVIXPEIN, ÚLTIM DEIXEBLE DE FERNANDISCO

Anònim ha dit...

Això d'abrigar-se exageradament per fires és per mandra de mirar la temperatura.
A barraques és poc probable passar calor. per tant, t'abrigues i punt.
(almenys jo ho faig per això)



una gironina de 1,67m (tan baixeta no sóc)

iaiapunkarra ha dit...

Si la gent va abrigadíssima per Fires és perquè ja hi va previnguda, hi ha hagut nits -no pas aquest any- que ha baixat la temperatura de cop. Recordo una parada de peruans que una nit d'aquelles que va venir la fred de cop van posar jerseis a 5 euros, i era tot un espectacle veure com els venien com xurros. I després l'ambient semblava d'un festival multiculti, amb tantes coloraines.

I respecte a l'alçada.. No serà que tu ets molt alt??

Josep ha dit...

Benvolgut Pere Llufa:
no el defraudaré. I per a comarca xunga, el Berguedà. Només la supera l'Alt Vinalopó.

Benvolgut Mike:
ho faré!

Benvolgut Molon Labe:
tinc un GPS inserit al recte, i la Iaia té accés als codis d'activació i seguiment, així que en tot moment sap on sóc.

Benvolguda Maria:
totes les gironines que conec són maques. I jo faig metre vuitanta, que segons les estadístiques és una alçada ben normal. Aclarit això, és l'efecte que em va fer. I eixa nit, com que havia de conduïr, no vaig veure gens.

Benvolgut Merdevalista:
més estirades són a Solsona i a Lleida, i menyspreen molt les noies dels pobles de la seua comarca.

Benvolgut GAT:
Gran veritat, sí senyor!

Benvolgut Xavi Xpein:
no estic d'acord amb vostè. En tot cas, més estretes són a Perpinyà o a Solsona. Si més no, quan són a la seua ciutat, fora ja és un altre tema.

Benvolgut CETINA:
basques ho són les manresanes. I si no, miri quins cognoms es veuen a la guia telefònica.

Benvolguts Anònims:
les basques... uf!!

Benvolguda Iaia:
bona observació. Sovint plou per Fires. I aquest any és atípicament calurós.
Pel que fa l'alçada, molts homes són més alts que jo.

la niña del pozo ha dit...

Això de que molts homes són més alts que tu... Jo, amb el meu 1,70 tinc seriosos problemes per a trobar-ne que no em vinguin baixets, en aquest país.

Josep ha dit...

Benvolguda Niña:

el problema és l'encorvament. El nostre estimat Sergi BR és més alt que jo, però com sempre va collint bolets no ho sembla. Però si se la poses recta (la columna vertebral) voràs com és més alt que jo.