dilluns, 9 de novembre de 2009

Homes d'oferta: M.V.



Estimades lectores:

l'home que us ofereixo avui és cosa fina. Costa trobar material de tan bona qualitat, així que el millor que podeu fer és afanyar-vos per a fer-vos-el vostre, que aviat me'l prendran de les mans.

L' M.V. és un ésser humà que destaca per grans virtuts, com tindre una àmplia cultura, una gran sensibilitat i un infinit amor per la Natura. Però si hi ha un tret que el fa destacar —encara més!- per damunt dels altres homes, aquest és un fet biogràfic de caràcter excepcional: aquest home fou el meu company de pis.

Que hagi conviscut amb mi vol dir que, si us emboliqueu amb ell, estareu amb:

- Un home increïblement pacient.
- Un home increïblement valent.
- Un home que acceptarà tots els vostres defectes.

I si això no us sembla prou, penseu que estant amb ell podreu passar llargues vetllades tafanejant i malparlant de mi:

- És cert que a la dutxa canto l'himne nacional de Namíbia?
- És veritat que tinc una àlbum amb totes les fotos eròtiques de Belén Esteban?
- Amb quina freqüència em tallo les ungles dels peus?
- És cert que vaig passar-me tres hores connectat a internet, buscant el manual d'instruccions d'una escombra?

Després de conviure amb mi, el M.V. va anar a passar una temporada de relax a una tranquila i acollidora cova del Waziristan.



Ah, els anys del pis compartit!

20 comentaris:

Dr. Muerte ha dit...

Guardi-me'l a la nevera, que tinc una amiga que...

SergiBR ha dit...

Un altre cop? Et repeteixes més que l'all!!! Mulla't amb l'Àlex o amb un tiu catxes com l'Ignasi si tens pilotes.

Mecànic emprenyat ha dit...

A partir d'avui, jo també cantaré l'himne nacional de Namibia, quan estigui treballant al taller.

Senyor Merdevalista ha dit...

Fotos eròtiques de la BE... Vol dir que això no destrempa?

#M# ha dit...

Dubte que els meus excompanys de pis puguen parlar tan bé de mi. Tinc molt mal humor pels matins. Molt!

la niña del pozo ha dit...

Jo el que estic esperant és que em venguis el Sergi, a veure a quan es cotitza al mercat...

Albert B. i R. ha dit...

L'antic company de pis li ha pagat alguna cosa per la publicitat? O ha sortit de voluntat pròpia? Si és això últim, tots els meus aplaudiments. Això és un amic!

Clara ha dit...

Tothom té les seves rareses, no? Això de la Belén esteban.. m'impactaria més veure aquest àlbum que no pas unes ungles sense ser tallades durant sis mesos.. però per gustos, que no falti! Trobar un company de pis que ens aguanti sempre és difícil! (Ui, als matins..)

Apa!

zel ha dit...

Fa temps que el promociones, pobre noi...hi està d'acord ell? Ja us imagino fent la conya...

maria ha dit...

Una subastha de mascles!^-^
Em sembla que tothom té les seves rareses en la intimitat.Si ens les deixessin veure la meitat fugiria.

Agnès S. ha dit...

Només una cosa...una amiga em pregunta si doneu alguns dies de prova, per verificar tot això que diu...

Xavi Ochando ha dit...

Josep, parles del fet que aquest xic compartira pis amb tu com si en lloc de buscar-li parella calguera beatificar-lo.

Bé, no crec que sigui per tant però ànims en la recerca de l'amor! XD

Per cert, molt bo el vídeo!

Josep ha dit...

Benvolgut Dr. Muerte:
al seu servei, però afanyi's, que me'l treuen de les mans.

Benvolgut Sergi BR:
quina era l'anterior?

Benvolgut Mecànic:
serà un xou!!

Benvolgut Merdevalista:
és un rumor infundat.

Benvolgut #M#:
aaah! És que el M.V. és un gran home. I el tinc solter.

Benvolguda Niña:
tot arribarà

Benvolgut Albert BiR:
tots tenim un preu.

Benvolguda Clara:
depèn, amb qui comparteixes pis?

Benvolguda ZEL:
vols dir? Bé, segueix a l'aparador.

Benvolguda Maria:
jo en l'intimitat sóc molt avorrit.

Benvolguda Agnès S:
sí. I també fem descomptes amb el carnet de l'FNAC.

Benvolgut Xavi:
el beatifiquem i li busquem parella, i de pas li dediquem un carrer a MARINA D'OR

iaiapunkarra ha dit...

I si una porta el que té ara, hi ha alguna mena de pla renove??

Josep ha dit...

Estimada Iaia:
si portes el que tens ara, et donem el M.V. amb tots els extres incorporats i CINC anys de garantia.

Anima't!

Anònim ha dit...

Però qui és aquest maricón?

anònima ha dit...

Ho veig a venir. El dia que tregui a la venta el SergiBR, contracti també personal de seguretat, que hi haurà sang i estirades de monyo.

Josep ha dit...

Benvolgut Anònim:
a quin marieta/mariconàs es refereix vostè? En aquest post n'hi ha com a mínim quatre.

Benvolguda Anònima:
ja tinc preparats els gasos lacrimògens i les porres de goma. I les manilles per a després.
Sado parapolicial en diuen.

Eixa ha dit...

El que jo em pregunto és... I si tan fantàstic i domesticable és aquest mansu... què coi fa lliure, encara???!!!

Per cert, senyor Josep, ja ha acabat de llegir el manual de l'escombra? Ho dic perquè, per un mòdic preu, li venc el del recollidor, el del fregall de terra, el de l'aspiradora i un annex que explica clarament quin producte de neteja s'ha d'emprar en cada ocasió...

Josep ha dit...

Benvolguda Eixa:
és que els tresors acostumen a estar ocults...